pondusa Skrevet 5. november 2004 Forfatter #661 Del Skrevet 5. november 2004 Har bare gjort en urliten forandring i signaturen jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #662 Del Skrevet 5. november 2004 Gratulerer så mye Pondusa!!! Vi skal bli mamma nesten samtidig! Du for 2.gang og jeg for første gang! Skal bli gøy å følge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2004 #663 Del Skrevet 5. november 2004 Gratulerer med det lille, men store mirakelet!!!! Ha en fin helg! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 5. november 2004 #664 Del Skrevet 5. november 2004 Gratulerer så mye Pondusa med en liten pondus!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 5. november 2004 #665 Del Skrevet 5. november 2004 :blomst_opp: Der satt'n ja Gratulere så mye, Pondusa :klem2: Kos deg med graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #666 Del Skrevet 5. november 2004 Gratulerer så masse! Får gi en gratulasjonsklem til sambo og lillemor fra oss.. KJEMPEGØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 5. november 2004 #667 Del Skrevet 5. november 2004 Så koselig! Gratulerer! (Og så fint med en blå bølge allerede i begynnelsen av november! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 5. november 2004 #668 Del Skrevet 5. november 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. november 2004 #669 Del Skrevet 6. november 2004 Gratulerer så masse, hipp hurra, endelig blir lillemor storesøster. Ønsker deg et lykkelig svangerskap!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #670 Del Skrevet 6. november 2004 Gratulerer så mye Pondusa! Nå ble jeg glad kan du tro!hehehe... Da kan du ikke ha vært mange dagene på vei da vi møttes Eller??? hihih... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. november 2004 #671 Del Skrevet 6. november 2004 Hva skuer mine lyseblå!??? To blå hos Pondusa!!! Gratulerer så masse!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. november 2004 Forfatter #672 Del Skrevet 7. november 2004 Tusen takk alle sammen!!! Er litt nytt enda, men jeg er cirka 5-6 uker på vei. Ingen av familien som vet det enda, men jeg er sprekkeferdig! Er så oppblåst at buksa allerede er trang... Med lillemor begynte jeg med mammabukse i uke 11, blir nok tidligere nå... Skal ringe legen i morra og få time, så blir alt straks litt virkeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. november 2004 #673 Del Skrevet 7. november 2004 GRATULERER SÅ MASSE MED TO BLÅ FOR EN KOSELIG NYHET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. november 2004 #674 Del Skrevet 7. november 2004 ÅÅÅÅÅ så koselig! Gratulere så masse!!! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. november 2004 #675 Del Skrevet 7. november 2004 GRATULERER! Herlig med bølge nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. november 2004 #676 Del Skrevet 8. november 2004 Gratulerer så mye med den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 8. november 2004 #677 Del Skrevet 8. november 2004 Gratulerer så mye!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. november 2004 #678 Del Skrevet 8. november 2004 Wow! Så flott da! Gratulerer så mye! I natt drømte jeg faktisk om deg, at vi møttes, og at tullene våre lekte sammen (selv om mi er litt eldre enn di da ) Mulig jeg er litt for ofte innom på KG for tiden :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 8. november 2004 #679 Del Skrevet 8. november 2004 G R A T U L E R E R ! ! ! Dette er stort, Pondusa! Gratulerer så utrolig mye! Tenk at du, Lillen og Madden skaper en helt ny trend her inne! Me like! Lykke til - og jeg skal nok følge med videre, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #680 Del Skrevet 9. november 2004 Hellu! Hvordan har frøkna det? Mamma er for tiden på jobb på sykehuset ditt! hehe..tenk om du møtte på henne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå