Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Gjett hva jeg kjøpte her om dagen! En papirkutter til bruk på bilder og papir når man driver med scrapbooking! Var på kurs og tok helt av. Handla for mange penger...

Har du noen gode tips til en fersking??

Kremt, anser meg selv for nokså fersking, så vet ikke helt om jeg har de store rådene...

Har du tittet innom scrapping.no?? Der fant jeg mange hyggelige scrappedamer, og svar på alle mulige scrappespm. :wink:

Hva handla du forresten??

(opps, skulle kanskje svare deg i din bok....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøpte en papirkutter, diverse papir og penner - alt syrefritt som kursholderen var veldig opptatt av og litt småstæsj til å dekorere sidene med...men jeg hadde jo lyst til å ta helt av! Så utrolig mye gøy man kan få kjøpt og lagd! Må bare ta meg sammen en kveld å sitte med bildene! (må kanskje framkalle de 5 filmene jeg har liggende først?)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var absolutt godkjent unskyldning for ikke å være hos oss på KG :sjarmor:

Håper du får kost deg masse!

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye som skjer her nå. Har lagt inn et bud på et hus i dag, men siden vi ikke får tilstrekkelig lån pga. min lille stilling, er det nokså sikkert at vi blir overbudt.

Jeg venter forøvrig på svar på 2 stillinger som jeg har søkt på. Fikk høre at det sannsynligvis skulle opp i ansettelsesrådet denne uken.

Vi kjørte til Mo i går, og dro i bassenget der. Lillemor var kjempetøff i bassenget! Er redd dusjen hjemme, så vi prøver å venne henne med den.

Hun tødde opp i går, dukket under og kjørte vannsklie sammen med pappan. Storkoste seg virkelig.

På onsdag skal vi til fotografen. Det er jeg spent på. Tror jeg vil fotografere henne i 2 ulike kleshyr. Noen med "pippi"-kjole, uten noe under. Og noen med hverdagsklær, men jeg vet ikke helt hvilke enda.

Håper hun bestemmer seg for å være virkelig fotogen!! Vi har time kl 11, så det er jo i den mest opplagte tiden på døgnet. Så vi slipper trøtt og sutrete jente...

Dag 27, 6 dager etter el tror jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var absolutt godkjent unskyldning for ikke å være hos oss på KG  :sjarmor:  

Håper du får kost deg masse!

Klem fra Murmel!  :klem:

Det kan du være sikker på.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt her i huset. Hatt fri i dag, og bare kost oss hjemme.

I morgen skal vi til fotografen, blir spennende!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var til fotografen i dag. Gikk kjempefint, hun var så flink og smilte og lo stort.

Har bestillt litt fargebilder og litt sort/hvitt. Skulle få dem om ca halvannen uke. Spennende!!

Fikk også tilbake carena vogna vår, som hadde blitt reparert. Er ikke fornøyd med den, så nå skal den selges!

Lillemor fikk seg derfor en splitter ny Simo 117 sportsvogn i dag... :sjarmor:

Dag 29. venter, venter, venter på en ....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du teste snart,da? Siden du er på d 29??

*vil at det skal klaffe for deg*-smiley!!!

Hei Tyttis!

Har 34-dagers syklus jeg, så er bare 9 dpo i dag.... Litt i tidligste laget kanskje??

Får se det an utover neste uke vi. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Bodø fryktelig jeg.... Vi flytta jo hjem hit i aug i fjor, etter endt utdanning.

Her har jo jeg all min familie, det er kort vei til svigers og vi har en vennegjeng her.

Tanken var jo at det sikkert kom til å bli lettere å få jobb her, samt at jeg var ikke helt alene med lillemor når sambo er 4 uker på jobb.

Nå ser det ut til at det er i Bodø jobbene er å finne. Jeg savner alle de jeg ble kjent med der oppe, og sambo har jo flere som han gikk i klasse med der oppe.

Grunnen til at jeg skriver dette, er noe som har skjedd i dag. Men fordi ting er litt uvisse, skal jeg vente med å skrive mer om det.

Sitter alene hjemme i kveld jeg, sambo dro ut på byen sammen med en kompis. Skal rusle ned i stua og brodere videre på adventskalenderen til lillemor jeg.

Dag 31- 10 dpo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for titten, Veronal, iingvild og tyttis!!

Jo, brodering er en kjær hobby, så dette er gøy. men jeg stresser ikke med å få den ferdig til denne jula. Lillemor blir 22 mnd til jul, og jeg tror ikke hun kommer til å skjønne så mye av den uansett, så hun skal heller få kalenderen til neste jul.

Tenkte hun kunne få en strømpe med ei lita bok eller en liten leke i på julaften morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hei på du..

Står til med dåkker da?

Va å kikka på d "kartet" ditt.. Skjønte ikke så mye av det da. :oops:

Vi har time til lege 15 nov! D begynne å skje ting...

*nervøs*

Så fort tia går.. E snart jul å ungan e snart 2 år.. Benjamin får sæ en enkel kalender som han e me på å lage.. Består av malte klesklyper å små tøyposa. Posan e laga av offwihte stoff, så han kan tegne på dæm å dekorere etter eget ønske.

Blir ganske stili.

Du får go lillemor en stor klæm fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...