Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, Veronal, det kan jo hende...

Men ble så forbauset i morges da det plutselig kom mengder med blankt el-slim... :o Slike mengder og konsistens har jeg aldri hatt før, bare spør av slim slik jeg hadde for 5 dager siden. Merkelig!!! :roll:

5 DPO, velger å tro det... :sjarmor:

Heisann Murmel!

Vi skal ikke reise så langt, skal feriere til svigers noen dager. Må reise med hurtigbåt ca 2,5 time uti øyene for å komme dit. Skal bli deilig å slappe av og bo gratis. :hoho:

Følgende plan har jeg dersom sambo kommer hjem slik at vi får en liten uke ferie sammen:

:hjerte: Kjøre til Tr.heim bare oss to, bo på hotell og kose oss, gå i butikker, gå på kino, gå ut å spise og ikke minst; VÆRE KJÆRESTER!!! :hjerte:

Vi har ikke vært alene noen plasser siden lillemor kom til, og nå kjenner jeg at det kunne vært godt. Nå er hun dessuten ferdig med puppen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så måtte jeg krype til korset og innse at el var i går eller i dag. Nok en gang masse el-slim. Så noe aprilsnarr blir det ikke, siden sambo ligger på island å fisker. Ventes hjem tidligst 1.august... :cry: :cry:

Har forresten override chaten for syns skyld. Orker ikke tempe før mensen kommer og sambo er komt hjem. :)

Siste arb.dag i dag, så nå er det ferie!!! Reiser i morgen kl 16.30. Skal bli deilig.

Må bare fortelle en søt historie fra bhg i dag. Jeg var alene igjen med to jenter, søstre på 1 og 6 år, og klokka var 15 min på stengetid. Vi sitter ute i sandkassen og måker og lager sandkaker.

Da ser hun på 6 opp et øyeblikk, mens hun sier i en bisetning: "Jeg tror vi har snakket om det hjemme, at du er veldig snill, jeg tror det." :hjerter:

Nydelig avslutning på dagen!! Hun er så morsom fordi hun sier "jeg tror det" til alt, hun vet ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var jeg på ferie gitt!!

Her regner det og det går ikke an å være ute pga uhorvelige mengder knott. :evil:

Ellers har vi det bra. Lillemor syntes det var gøy å komme til bestemor og bestefar, og det gjeveste var nok at det sto en miniatyr "reckliner" å ventet på henne her ute. Så nå sitter hun i sin stol, trekker ut fotskammelen og ser barne-tv på morran. :hoho:

En dag snart skal vi ta oss en dagstur til Mo og gå litt i butikker, samt besøke badeland der!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg!! Her var det mye nytt siden sist jeg var innom...

Er fortsatt på ferie, har det supert. Hatt noen dager med sol og varme, 26 grader i skyggen kl 07 på morran!! :kul:

Har til og med badet, jeg!! Lillemor bare vasset i vannkanten, men badet i baljen ute på trappa da vi kom hjem fra strandtur.

Har fått besøkt venner og familie her, og kom meg på en sommerfest til og med. Akkurat nå sitter jeg alene hjemme, alle de andre dro på nok en sommerfest. Orka ikke være med i kveld, følte behov for å være litt alene.

Så nå skal jeg kose meg med "Den siste samurai" på dvd.... :)

Lillemor har lært utrolig mye bare på 7 dager. Nå har hun begynt å kalle oldemoren her for "Mollæ" (oldemora), og svigers kaller hun begge to for "Beste". Onkelen kallen hun for "Lola" ( tror det er onkel hun vil si).

Ellers sjarmerer hun alle hun møter, i senk. Med sine tindrende, blå øyne og sine blonde korketrekker-krøller er det ingen som kan motstå henne... :hjerte:

Ut fra "siste" el, er jeg vel noe sånt som på dag 25 nå. (9 dpo). Har ikke tatt med termometer hit ut, orka ikke å tempe i ferien. Venter nå mens over helga, og det passer jo fint med at sambo også kommer mot helga... :tunge1: Men på den lyse siden, så blir jo el midt i mnd han er hjemme!!! :hoho::kul::):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Så det er du der oppe i nord som stjeler solen ja? Har ikke sett mye til den her... :(

Så når du er ferdig med den, kan du ikke slenge den ned hit...? :ler2:

Ønsker deg en fin uke! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. Hva skjer?

Charten så meget spennende ut...for det nærmer seg vel ikm? Jeg krysser masse...for at du er gravid nå! :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1. Men nå kommer sambo hjem i helga, så nå blir det full guff!!!!!

I feriemodus enda, reiser hjem i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...