Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #381 Skrevet 25. juni 2004 Hei Pondusa! Ser at det går bra med avvenninga. Her tok det heldigvis 1 kveld og så brydde hun seg ikke mer Så mye godt var melka mi da Takk for hilsen i dagboka mi
Veronal Skrevet 25. juni 2004 #382 Skrevet 25. juni 2004 Hei pondusa, surfer innom for å ønske deg og dine en fin helg! Har dere knertet laksen ennå, forresten?
pondusa Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #385 Skrevet 26. juni 2004 Dag 29. 10 DPO. Lett ømme bryster. Moderate smerter i nedre mageregion. Lille prinsesse fikk i dag sin 10.tann. Jeksel nr 3 brøt igjennom oppe til venstre. Bare 1 igjen nå. Hun klør noe så forferdelig. Sitter med fingrene inne i munnen hele dagen, har dårlig matlyst og vil slettes ikke sove. Har ikke helt glemt puppen, er 9 dager siden slutt nå, i kveld gråt hun ca 45 min før jeg fikk roet henne ned slik at hun sovnet. Men hun har nesten sluttet med å våkne på natten, og belønner oss med å sove til 9-9.15 enkelte morgener. :elsker: Deilig for mammaen som ikke har hatt en hel natts søvn siden lillemor kom til verden for snart 17 mnd siden. Ene og alene i kveld. Har ingen å gå ut på byen med, så det ble sambo som fikk lov å gå ut i kveld. Egentlig ikke så nøye for meg, pussig nok så savner jeg det ikke så mye. Koser meg hjemme alene og nyter roen heller.
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #386 Skrevet 26. juni 2004 Ene og alene i kveld. Koser meg hjemme alene og nyter roen heller. Me too! Sant det er herlig!! Ha en god kveld!
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #387 Skrevet 26. juni 2004 Har akkurat make kveld som du! Min godteskål er også tom.. Ingenting på TV (har sett det som er å se)... Men jeg synes det er gøy likevel! :D
pondusa Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #388 Skrevet 27. juni 2004 Dag 30. 11 DPO. Stigende temp. Merkelig lang syklus. Har lastet ned et sleksforskninsprogram som heter Brothers Keepers. Så nå sitter jeg oppslukt i slektsbøker og folketellinger. Har så langt kommet til tipp-tipp-tipp-tipp-oldeforeldrene mine på farsiden. De kom fra Sverige på slutten av 1700-tallet, og det har ikke lykktes så langt å finne ut noe mer om dem. Er kjempeinteressant!! Skal ta morssiden også for meg, der stammer vi fra en danske som innvandret.
Veronal Skrevet 28. juni 2004 #389 Skrevet 28. juni 2004 Kurven din oppfører seg jo kjempefint for tiden! Jeg venter spent på fortsettelsen.
pondusa Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #390 Skrevet 28. juni 2004 Hei Veronal! Ja, kjempespent jeg også på evt fortsettelse... Dag 31. 12 DPO. Ingen lotion-utflod som pleier å komme før mens. Ingen menskrampe.
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. juni 2004 #393 Skrevet 29. juni 2004 :o :D Jaaaaa! Test!!!! fra Hulderjenta
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. juni 2004 #395 Skrevet 30. juni 2004 *kremt, kremt* "Testing, testing, 1, 2, 3." *ehe* "Testing. *ehe* *kremt* *dunk* *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!!!*
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #396 Skrevet 30. juni 2004 hei på du... står t me dåkker? stekk bare innom førr å informere om at æ ha avslutta dagbøkern mine hær inne... hadde ikke nå å skrive om liksom, værken på graviditet eller bryllup.. håpe d står bra t me dåkker.. gi en klæm t lillepia fra oss da! Koz å klæm fra Litle :blomst_opp: og Benjamin Andrè
pondusa Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #397 Skrevet 30. juni 2004 Kl 7.00: Tempfall på 0,2 grader. Aner hva som er i gjære... :evil: Kl 7.30: Får det bekreftet. DAG 1 :evil:
pondusa Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #399 Skrevet 1. juli 2004 Sambo reiste på jobb i dag. 4 laaaange uker til vi har han hjemme igjen. :cry: Lillemor spurte etter pappa da jeg hentet henne til dagmamman i dag. Har jo vært han som har bringet og hentet denne mnd, og nå trodde hun at han satt og ventet i bilen. :cry: Var hos mams & paps på ettermiddagskaffe for å slå ihjel litt tid. Der var det fullt hus, tanten og onkelen til mamma var kommet fra USA og derfor var mormor og mammas 2 søstre med familie også på kaffe. For de uinnvidde så er mamma ikke min mamma. Min biologiske mamma døde da jeg var 4 år, så dette er min stemor. Men jeg har kallt henne mamma bestandig og kaller derfor hennes mor for mormor, min mormor er også nemlig død. :cry: (innviklet familieforhold, men det eksisterer ikke noe sånt som stemor eller halvsøsken hos oss, så det blir gjerne litt tull for folk når jeg prøver å forklare. Nå snakka jeg meg helt bort! Beklager! Skulle jo egentlig hoppe over til at vi la inn et bud på et nytt hus i dag, men det blir vel sikkert for dyrt dette også. Er så fortærende at jeg bare har 35% jobb, slik at vi ikke får låne så mye som vi vil! :evil: Vel vel, hus blir det vel på oss en vakker dag! Skal forresten søke på en stilling nå, er riktignok bare et års ansettelse, og jeg ligger i grenseland til å være aktuell. Skulle helst ha vært lærer istedefor førskolelærer, siden det er på en skole og i en 5 klasse. Dag 2. Håper denne syklusen går fort, siden sambo ikke er hjemme blir det dårlige greier. Ny evt sjanse blir nok i midten av august. Pussig dette at jeg sist fikk mensen akkurat da han kom hjem, slik at el ble midt i friperioden hans. Nå fikk jeg den dagen før han dro, og kommer sikkert til å få den igjen rundt de tider han kommer hjem igjen. Er det kroppens måte å innstille seg jobbingen hans mon tro...
cappocino Skrevet 2. juli 2004 #400 Skrevet 2. juli 2004 Æsj dumme :evil: !!!!! Hjertelig velkommen til april klubben Håpe håpe håpe..... GOD HELG!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå