Gjest Mayamor Skrevet 23. september 2004 #581 Del Skrevet 23. september 2004 Spennende... Når har du IKM da? Herlige jenten... Tante Vera... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. september 2004 Forfatter #582 Del Skrevet 23. september 2004 Spennende... Når har du IKM da? Herlige jenten... Tante Vera... Klem fra Mayamor Ifølge da JEG tror at el var, så var ikm i går.... Fortsatt ingen tr, men drøyern nok til helga i første omgang... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. september 2004 Forfatter #583 Del Skrevet 23. september 2004 Den store mor-datter dagen Begynte dagen med å kose oss i stuen etter frokost. Satt på gulvet å la puslespill, samme spillet sikkert 50 ganger I 11-tiden kler vi på oss, tar vogna og går ned til småbåthavna. Ser på båter, havet, fugler, plukker litt stein og bare koser oss. Går også innom en lekeplass, hvor det var en sklie og litt å klatre på. Hjemme igjen litt over 12. Kjører på butikken og handler. Lillemor vil ha yoghurt, og det fikk hun. Hjem og spise formiddagsmat, og skifte. Så triller vi en tur i vogna, lillemor tar formiddagsluren sin. Sover fra 13.15-15.35. Da vekker jeg henne. For kl 16 skulle vi på barnetrim, for 1 og 2 åringer i gymsalen på barneskolen. Det var virkelig gøy, lekte med baller, sprang og herjet. Furte på sklie og hoppet på madrass. Klatret opp på benker og krøp gjennom tunnel. Var ferdig kl 17. (men tidspunkt var feil, så heretter 17-18, mye bedre tidspunkt!!) Dro så vidt hjemmom for å kle på oss ytterklær, og så dro vi på besøk til et vennepar med en 5-åring. De var i skogen rett over huset, og der grillet vi pølser (i regn!!) Etterpå dro vi inn og drakk litt kaffe. Kom hjem litt før 20, lillemor spiste litt til kveldsmat, og slokna momentant 20.20. Kan trygt si at det har vært en begivenhetsrik dag, men også KJEMPEGØY!! Nå slapper mor av litt, skal snart tusle ned i stua og se Homsepatruljen ( må bare se fordi sååå teit... ) og så "politiet" på tvn kl 22. Etter det er det kveld, må opp 5.45 i morgen tidlig, har tidligvakt :o Intet her heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2004 Forfatter #584 Del Skrevet 24. september 2004 Fjerna override`n på charten, og da kom ff opp med usikker-el på dag 23. Er ikke heeelt overbevist, så den får bare stå sånn inntil videre. Før jeg blei gravid, hadde jeg stabile sykluser på 26 dager, med 13 dagers LF. De siste 3 syklusene har vært på 32, 29 og 28 dager. Hadde jo tro på at den skulle stabilisere seg på rundt 27-28 dager igjen. Men nå er den helt ute å kjører igjen, må vel bare vente på mens og så telle meg 13 dager bakover... Lillemor smelta mamma og pappas i dag da vi var der på kaffe. Etter å ha kledd av henne yttertøyet, sprang hun inn i stua og ropte: Bestefaræ, Bestemoræ Hun har til nå bare kallet alle besteforeldrene sine for "beste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #585 Del Skrevet 24. september 2004 nu får tanta bare holde sæ borte!! skal ikke ha noe tull me henne nå...*husje bort den slemme damen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. september 2004 Forfatter #586 Del Skrevet 25. september 2004 Dagens gullord fra barnemunn: Hadde sittet på gulvet sammen med lillemor hele morgenen og bygget med duploklosser. Da jeg reiste meg for å sette meg i sofaen, gikk lillemor bort til lego-kassen, så strengt på meg og sa: Pom å ryddæ, mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. september 2004 #587 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, du må bare ikke slappe av i sofaen uten å ha ryddet etter deg, det må du jo forstå! :fy: :ler2: Takk for helgehilsen! God helg til deg og dine også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. september 2004 #588 Del Skrevet 25. september 2004 Se-så - der ser det ut som om chart'en din har normalisert seg litt. Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. september 2004 Forfatter #589 Del Skrevet 25. september 2004 Takk for det Huldra og Veronal. Nå er det snart sløvetid på sofaen. Har leid dvd, "Bare Bea". (tilføyer et nytt punkt på savner-bodø-lista mi) - På narvesen i bodø kunne du i det minste finne mer en 30 dvd filmer på utleie.... Unormale pms-tegn i dag. Ilninger/stikninger innunder ribbeina, og sure oppstøt. Men så er det ingenting med denne charten som er normalt lenger... :evil: Driver å setter seg opp i senga, i søvne. For så å vræle til når hun faller til siden. Kan hun ikke bare snu seg på siden og sovne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. september 2004 Forfatter #590 Del Skrevet 25. september 2004 Dere som ikke har sett BARE BEA, lei den på film!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. september 2004 #591 Del Skrevet 26. september 2004 Håper du får en fin uke Datteren din høres ut som et lite sjarmtroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. september 2004 Forfatter #592 Del Skrevet 26. september 2004 Håper du får en fin uke Datteren din høres ut som et lite sjarmtroll Ja, hun er det! Klarte seff ikke å la være, sims 2 er innkjøpt... :o Men maskina er jo aaaaalt for treig, bruker jo flere min på å laste inn hver ting! Det var litt kjipt, men får se om det ikke går an å fikse på... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. september 2004 Forfatter #593 Del Skrevet 27. september 2004 HER kan du se nye bilder av deilige jenta mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. september 2004 #594 Del Skrevet 27. september 2004 Jammen, jammen skal du ikke teste snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. september 2004 Forfatter #595 Del Skrevet 28. september 2004 Nå skjønner jeg ikke bæret.... I dag da jeg plotta inn tempen, flytta ff coverline tilbake til da jeg mente el var... Så nå er jeg 20 dpo, og ikke 10.... (ifølge sg er maks lutealfase 19 dager, ellers er man gravid.... :oops: Murmel: Dersom ingen ting har skjedd til lørdag, så SKAL jeg teste..... lover!! (begynner å bli passelig svett nå jeg.... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. september 2004 #596 Del Skrevet 28. september 2004 Følger med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. september 2004 Forfatter #597 Del Skrevet 28. september 2004 Var til tannlegen for 4.gang i dag... :evil: Nå har han tatt 5 av 8 tenner tror jeg... Har ny time på onsdag i neste uke. :evil: Måtte på jobb i dag etter timen, og i morra skal jeg være vikar i annen bhg. På fredag tar jeg fri, har så masse overtid, så jeg og lillemor reiser til svigermor på torsdag. Blir der til søndag. Kjedelig å bare sitte hjemme alene hver helg. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 28. september 2004 #598 Del Skrevet 28. september 2004 Følger spent med, håper du har en spire i magen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. september 2004 #599 Del Skrevet 29. september 2004 Prøver du nå å fortelle oss at vi må leve i spenning og uvisshet helt til søndag :o Du er beinhard som klarer å holde deg så lenge uten å teste. Får bare krysse videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. september 2004 #600 Del Skrevet 29. september 2004 Merkelig...jeg satt jo og skrev innlegg her igår! :o Hvor er det?? Jeg synes det ser spennende ut på charten din... :-) Hvis du ikke hadde el på cd 14, så tror jeg du hadde det på cd 21...og da er IKM idag, for du har jo 12-13dagers lutealfase!! :-) Var jo både åpen tapp og eggløslingsslim... Ser veldig positivt ut at tempen bare stiger og stiger! Krysser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå