Gå til innhold

Den siste Bastion

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Dette er noe jeg har tenkt på en stund... dette med penisstørrelse er jo noe som menn er opptatt av- og det finnes jo ikke noe pinligere for en mann enn å høre at man ikke "strekker til" på det seksuelle plan.

Alt dette er nå på vei til å endres.... for nå er det snart ikke mannens feil om kvinnen klager på dårlig sex og for liten penis- nå heter det ikke lengre at mannen er for liten, nå er det kvinnen som har slapp skjedemuskulatur og er for stor, for vid og dermed har hun bare seg selv å takke uansett om mannen hun har sex med måler 8 cm. i erigert tilstand.

Noen flere enn meg som har observert denne holdningsendringen blant menn (og kvinner)?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde de fleste hadde innsett at det er hvordan to passer sammen og hva de gjør med det de har, som betyr noe.

De over en viss alder og med en viss erfaring i hvert fall. (over 16 og mer mer enn ett samleie bak seg)

Jeg oppfatter ikke noe hån mot slappe skjeder fra oppegående mannfolk.

Hva fjortisgutter måtte mene om saken, burde vi vel egentlig ikke ta så høytidelig...?

Fra andre kvinner? Ja, mulig det, jenter er dessverre fortsatt jenter verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo faktisk, når du sier det, så synes jeg å ane tendensene jeg også...

Og da snakker jeg IKKE om tilstandene her inne på KG, men "der ute".

Men for all del - det er jo ikke bare menn som skal få skylden dersom sex-livet er dårlig da, for vi vet jo at "mange" kvinner har dårlige skjedemuskler og det hjelper jo ikke akurat det heller (dersom mannen nå er liten, mener jeg)

Nei, det er ikke bare mannens feil, men det er heller ikke bare kvinnens feil.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes nesten det virker som om kvinner ikke tør klage på for liten penis lengre av frykt for å bli sett på som slappe sugger.... og da har vel mennene oppnådd det de var ute etter.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Meget mulig du er inne på noe der, Minnie...

Dette må jeg ha i bakhodet videre.

Selvsagt er jeg inne på noe!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...håper i grunn at folk ikke glemmer at god sex er uavhengig størrelse(penis/vagina) Det er mye mer enn inn/ut som gjør at en har det godt i senga. En "erfaren" tunge kan jo gjøre underverker!! :blunke: Ikke greit hvis mannen har ekstremt liten... men tror det hjelper lite å klage på det!?

En kvinne kan jo ikke trene seg til å kjenne en fyrstikk, men det følger med mange andre goder v. å trene skjedemusklaturen (og det kan jo hjelpe enkelte)

Kanskje ting er på vei til å snu...at det er kvinnen som får "skylden" for å være slapp... Synes det blir galt begge veier. Enten får man ta partneren som den er, eller finne noen som passer bedre seksuelt!!

:hjerter: Er så glad jeg har funnet en som passer perfekt...ikke no press om penisforlengelse eller underlivstrening!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En kvinne kan faktisk trene ganske bra der nede. Men nå fokuseres det stort på kjønnsorganer. Det hjelper ikke å være veltrent om man ikke også er tent samtidig.

Og en tynn penis treffer g-punktet bedre og mer pirrende enn en tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

synes dette virker som noe skikkelig sprøyt; jeg har aldrig fått noen klager iallfall.

Hverken ifra liten eller stor :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dette virker som noe skikkelig sprøyt; jeg har aldrig fått noen klager iallfall.  

Hverken ifra liten eller stor:kul:  

Som jeg skulle ha sagt det selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det virker som om kvinner ikke tør klage på for liten penis lengre av frykt for å bli sett på som slappe sugger.... og da har vel mennene oppnådd det de var ute etter.

Minnie

Men nå ville jeg jo aldri drømme om å klage på utstyret til partneren min heller da... Ja, jeg har vært sammen med menn med små pikker - og ALDRI har jeg sagt at "du, denne var liten du...".

Tenk om han klager på mitt - så fyker han ut - eller han antyder at jeg har for stor rompe eller for små pupper... eller for ble kjønnslepper for den saks skyld.... jenter, møter dere en sånn mann, så kvitt dere med ham, prompte!

Det er da virkelig sånn man holder for seg selv om man skulle mene noe om det. Og er han skikket i senga, så mener man heller ikke noe, da er man bare happy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært sammen med menn med små pikker - og ALDRI har jeg sagt at "du, denne var liten du...".

Den replikken bare prøves!

:hysterisk knis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det SÅ få av oss som klarer å nyte sex med menn uten at det dreier seg om størrelse for at det skal være godt?

Jeg har kost meg med en finger jeg, dersom mannen vet å bruke den rett! Og selv om jeg har vært borti små, så har jeg ikke vært borti en som er mindre en en finger.. kanskje det er meg som har vært heldig?

Hele saken med å skulle "skylde på" den ene eller den andres kjønnsorgan for dårlig sex, da bør man kanskje vokse opp litt mer før man fortsetter å ødelegge andres selvbilde?

Jeg hadde syntes det var HAT om jeg hadde dumpet borti en jeg trodde var ok, også beskyldte han meg for ikke å ha liten nok fitte!!! Da hadde han både såret MEG og såret min sans til å velge mannfolk som duger til NOE!!!!

Ser heldigvis ikke problemet, kanskje fordi jeg stort sett har sex med Menn når jeg først har sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror du har rett Minnie - jeg ser også en tendens til det

når man leser litt forskjellig på forskjellige steder (

aviser, nettsteder, diskusjonsfora, magasier osv). Jeg innbiller

meg at menn sånn generelt er litt mer på offensiven nå,

bla i forhold til likestilling (f eks omsorgsrett ved samlivsbrudd osv),

og da er det vel ikke usannsynlig at litt mere offensive holdinger på

andre ting også gir utslag når det gjelder sex og kvinners underliv

generelt?

Bare en teori jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at kvinnen kan gjøre noe med muskulaturen der nede, mens menn kan gjøre lite med det de har fått utdelt. Derfor er det vel ikke så rart at det er fokus på kvinnen også i denne sammenhengen. Synes nå uansett ikke du og andre kvinnen har noe å klage over Minnie. Jeg har i alle fall aldri hørt noen mann gjøre narr av en jente med "slapp mus", men hører stadig om kvinner som ler av menn med små peniser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gutt21

Minnie

Stakkars deg.. Får du ikke klage på de små penisene lenger, du da? Skjønner ikke helt poenget, jeg.. Hvis en fyr med erigert lem på størrelse med en lillefinger klager over at du ikke er trang nok, er det kanskje på sin plass å ta igjen litt så det svir, men ellers trodde jeg dere kvinner hadde fått med dere at dere helst ikke skal klage så mye på sånne ting. (Hint: depresjon og selvmord og sånt) Men nå var det kanskje ikke "ansikt til ansikt-konfrontasjoner" du mente? Men gjør det noe om dere får litt ansvar for sex dere også, da? (Uten at jeg mener dere skal få alt, sånn som du påstår)

Enig med Monstermagnet i at dere kanskje ikke har det så ille. Har f.eks. hørt om gutter som får seg masse damer bare fordi det går rykter om at de er store nedentil, men har aldri har om jenter som er populære blant gutta bare fordi det går rykter om at hun er "trang og god".

"nå heter det ikke lengre at mannen er for liten, nå er det kvinnen som har slapp skjedemuskulatur og er for stor, for vid og dermed har hun bare seg selv å takke uansett om mannen hun har sex med måler 8 cm. i erigert tilstand. "

-Minnie Emmerdale

Herregud.. Hva er den størsta "greia" i samfunnet i dag? Penisstørrelse eller skjedestørrelse? Nettopp, og sånn kommer det nok alltid å være, så bare slapp av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Stakkars deg.. Får du ikke klage på de små penisene lenger, du da? av..

Nå handlet ikke dette om meg da gutt21- men om en merkbar holdningsendring blant menn og kvinner.

Jeg har ingenting å klage over.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt21

Nå handlet ikke dette om meg da gutt21- men om en merkbar holdningsendring blant menn og kvinner.

Jeg har ingenting å klage over.

Minnie

Nei selvfølgelig ikke, du vil vel ikke bli sett på som en slapp sugge vil du vel.

Bare erter litt.. :wink: Men jeg fikk inntrykk av at du syntes denne utviklingen var noe negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...