Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg er som mange andre jenter ute etter sex når jeg er på byen, men jeg har lært meg at det er best å se etter de med ring på fingeren. Det er jo så enkelt, for de er ikke ute etter noe forhold, og det er ikke jeg heller! Jeg tenner på at de heller vil ha meg en sin trauste, ventende kone hjemme. Gifte menn er dessuten mye mer takknemlige for å få sex (de får vel ikke det hjemme) enn de single, og de vet gjerne hva de gjør også! Jeg syns faktisk ikke at det er noe vanskeligere å få de med hjem heller.. Men her om dagen så var det en kone som ringte og skjelte meg ut, men jeg syns ikke jeg er det minste ansvarlig! Det er jo han som har lovet troskap til kona si, og ikke jeg!!!! Hun mente at jeg hadde ødelagt ekteskapet deres og "blablabla", men det var det da sannelig han som har gjort, eller?
demonica Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 (endret) Fy.... Endret 20. juli 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 (endret) Fy.... Hvorfor er det så ille når det er han det er opp til å velge om han vil ha sex utenfor ekteskapet? Det er jo han som har lovet troskap, og han som må tenke selv hva han burde gjøre, jeg tvinger ham jo ikke!! Mne hvorfor er det da så kvlamt? Endret 20. juli 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Men her om dagen så var det en kone som ringte og skjelte meg ut, men jeg syns ikke jeg er det minste ansvarlig! Det er jo han som har lovet troskap til kona si, og ikke jeg!!!! Hun mente at jeg hadde ødelagt ekteskapet deres og "blablabla", men det var det da sannelig han som har gjort, eller? Absolutt, dette er den gifte mannens ansvar, du er jo singel og kan leve fritt. Et annet moment: koner tilgir jo alt mannen gjør, og derfor kan jo menn holde på slik gang etter gang...det får jo ingen konsekvenser. ;-)
Nabodama Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Jeg er som mange andre jenter ute etter sex når jeg er på byen, men jeg har lært meg at det er best å se etter de med ring på fingeren. Det er jo så enkelt, for de er ikke ute etter noe forhold, og det er ikke jeg heller! Jeg tenner på at de heller vil ha meg en sin trauste, ventende kone hjemme. Gifte menn er dessuten mye mer takknemlige for å få sex (de får vel ikke det hjemme) enn de single, og de vet gjerne hva de gjør også! Jeg syns faktisk ikke at det er noe vanskeligere å få de med hjem heller.. Men her om dagen så var det en kone som ringte og skjelte meg ut, men jeg syns ikke jeg er det minste ansvarlig! Det er jo han som har lovet troskap til kona si, og ikke jeg!!!! Hun mente at jeg hadde ødelagt ekteskapet deres og "blablabla", men det var det da sannelig han som har gjort, eller? Jadda..og når du selv blir gift eller samboer vet du jo hvordan det er når mannen skal på byen. Du unner ham da det, ikke sant?
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Jadda..og når du selv blir gift eller samboer vet du jo hvordan det er når mannen skal på byen. Du unner ham da det, ikke sant? Jeg har ikke akkurat troen på menns trofasthet, så jeg kommer aldri til å gifte meg. Men hvorfor er det alltid "den andre" som skal få skyld, mens kona forsvarer mannens handlinger? Jeg mener mannen har all skyld, så hvorfor skal de tilgis så lett i motsetning til meg og de som er i min situasjon?
Gjest Idioten Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har ikke akkurat troen på menns trofasthet, så jeg kommer aldri til å gifte meg. Men hvorfor er det alltid "den andre" som skal få skyld, mens kona forsvarer mannens handlinger? Jeg mener mannen har all skyld, så hvorfor skal de tilgis så lett i motsetning til meg og de som er i min situasjon? Jeg er så idiotisk og dum at jeg skiller mellom skyld og ansvar... Det er den som er utro som ene og alene er skyldig i utroskap, men begge parter (både den som er utro, og den som velger å være med en gift person) er ansvarlige for at utroskap skjer. Og hvorfor mannen forsvares og tilgis, men ikke elskerinnen? Jeg tror ikke dette er virkeligheten, det bare virker slik fordi du ikke ser hva som foregår i mellom kona og mannen bak lukkede dører.
Nabodama Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har ikke akkurat troen på menns trofasthet, så jeg kommer aldri til å gifte meg. Men hvorfor er det alltid "den andre" som skal få skyld, mens kona forsvarer mannens handlinger? Jeg mener mannen har all skyld, så hvorfor skal de tilgis så lett i motsetning til meg og de som er i min situasjon? Har litt vanskelig for å tro at du aldri kommer til å havne i et langvarig forhold jeg da. Og en trenger da for all del ikke å gifte seg, men du vet, det er ikke store forskjellen på gifte og samboende menn sånn sett. Eller kvinner for den saks skyld. Og hvorfor "den andre" får skylda? Får de det da? Tror ikke kona forsvarer mannens handlinger heller, hun hiver ham vel heller ut, og satser på en som er bedre. Men det er klart, hvis en legger seg etter opptatte menn, så er en vel ikke uten skyld i at utroskapen skjer? Har en ikke bittelitt ansvar da, synes du?
Gjest Bond Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Betty89 Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er som mange andre jenter ute etter sex når jeg er på byen, men jeg har lært meg at det er best å se etter de med ring på fingeren. Det er jo så enkelt, for de er ikke ute etter noe forhold, og det er ikke jeg heller! Jeg tenner på at de heller vil ha meg en sin trauste, ventende kone hjemme. Gifte menn er dessuten mye mer takknemlige for å få sex (de får vel ikke det hjemme) enn de single, og de vet gjerne hva de gjør også! Jeg syns faktisk ikke at det er noe vanskeligere å få de med hjem heller.. Men her om dagen så var det en kone som ringte og skjelte meg ut, men jeg syns ikke jeg er det minste ansvarlig! Det er jo han som har lovet troskap til kona si, og ikke jeg!!!! Hun mente at jeg hadde ødelagt ekteskapet deres og "blablabla", men det var det da sannelig han som har gjort, eller? Å harregud! Tenkt litt med hodet ditt! Normalt går ikke en jente etter menn som er i ekteskap, fordi det er noe som heter dårlig samvittighet! Hvordan kan du ligge med en mann, som du vet har en stakkars kone hjemme? Tenk viss det var deg som satt hjemme og visste ingen aning?! Det sykeste er faktsik at du tenner på at mannen er gift?! Oppsøk en psykolog..... Ikke missforstå meg, jeg synes selfølgelig at det er mannen som er den skyldige parten. Men å oppfordre/lokke menn til å være utro....FY!
Gjest Gjest_Dorthe_* Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Tror ikke kona forsvarer mannens handlinger heller, hun hiver ham vel heller ut, og satser på en som er bedre. Som oftest tar konene utro menn tilbake inn i varmen igjen. Ofte tilgir de ham! Derfor tenker jo mannen at dette kan han gjøre en gang til...
Ciara Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 Helt ærlig så forstår jeg TS litt. Det er ikke hun som er gift, og de gifte mennene burde holde seg på matta. Det har de ansvar for selv! En annen sak er årsaken: Hvis grunnen til at TS går etter gifte menn fordi hun er ute etter uforpliktende sex, så synes jeg det er rart at det skal være så vanskelig å finne single menn å ha uforpliktende sex med
Gjest HandyManny Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Nok et strålende eksempel på kvinners hykleri og dobbeltmoral, selvfordømmende og reverslogikk. Selvsagt kan hun jakte på gifte menn om det er det som tiltrekker henne. Litt sånn jakten på det mer uoppnåelige (menn tenker og har tenkt slik bestandig).
K.A. Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Jeg er så idiotisk og dum at jeg skiller mellom skyld og ansvar... Det er den som er utro som ene og alene er skyldig i utroskap, men begge parter (både den som er utro, og den som velger å være med en gift person) er ansvarlige for at utroskap skjer. Tenker motsatt, jeg da. Det er ektemaken som ene og alene har ansvaret for å være trofast, men både h*n og den andre er skyld i at det skjer. I hvor stor grad avhenger av hvem som tok initiativet. Jeg har selv vært "mannen i skapet", for å si det sånn, og jeg har merket hvor lett det er å få folk på gli om du "glemmer" at de har type, viser interesse og gir dem den oppmerksomheten de vil ha. Det er slett ikke noe jeg er stolt over, men det er bare sånn som har skjedd: jeg har vært mer aggressiv når jeg har flørtet med opptatte jenter, ikke fordi de tenner meg mer men fordi da har jeg innbilt meg at det derfor vil være mindre sjanse for at hun tolker flørtingen som seriøs. Dumme meg. Tror ikke det er noen forskjell på menn og kvinner når det gjelder utroskap, egentlig. Jeg kjenner faktisk langt flere kvinner som har vært utro enn menn, men det har nok mest med hvilken omgangskrets jeg befinner meg i.
Regndråpe Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 Vet du, TS. Jeg tror kanskje du kan komme til å slite litt senere i livet. Du som VET så jævlig godt hvordan disse jentene som går etter ringen tenker. Hvis/ når du en gang bestemmer deg for å slå deg til ro, gifte deg osv. Hva tenker du da når mannen skal på byen sammen med gutta? Greit at du sikkert stoler på han, men tenker du ikke litt på alle de gifte mennene du har kapret da, tror du? Som ikke klarte å "stå i mot deg", eller som du tror at ikke får sex hjemme? Hva hvis sexlivet ditt begynner å skrante, og du mister sexlysten f.eks etter en fødsel? Hva tenker du da? Ikke misforstå, jeg unner deg en trofast mann. Men tenk deg litt om. Jeg er enig i at det er mannen som er gift sitt ansvar, og at han må klare å stå imot. Det er mange menn som oppsøker det også. Men jeg tror kanskje at det du driver med kan skape mye vonde tanker for deg i fremtiden.
Branna Skrevet 23. juli 2008 #16 Skrevet 23. juli 2008 Sånne mennesker som deg, ts, som bevisst går etter å kapre andres menn/kvinner og lokke dem til å ha sex med deg gjør meg direkte kvalm Og jeg synes de som er gift men utro er like ille!
milla-mor Skrevet 23. juli 2008 #17 Skrevet 23. juli 2008 Som man reder, så ligger man... Du ødelegger troen på ekte kjærlighet for deg selv, og du kommer nok alltid til å tvile på om en eventuell mann er trofast. Og den usikkerheten fortjener du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå