Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er faktisk mitt første innlegg her inne, har bare tittet til nå, kanskje fordi jeg er for sjenert til å si noe.. :sjenert:

Men så fant jeg ut at det kanskje var min tur til å spørre, og uansett hvor flaut det er, her kommer det :

Jeg har enda ikke fått mens, hadde sist ca ett sted rundt 25 mai,(skulle vell da hatt den igjen i slutten av Juni) den siste måneden har jeg hatt vondt i magen, vært trøtt/sliten osv. Tenkte at jeg kanskje var gravid så tok en test, men den var negativ(tok den for noen dager siden). Nå er det ca 3 uker siden jeg skulle hatt mens, og jeg begynner å bli urolig for at noe skal være galt. Har fortsatt vondt i magen(ikke mye, men litt).

Jeg ble operert for gallestein i Februar, og noen sa at det kan være pga det, men synes det er litt rart siden det er en liten stund siden, og jeg hadde normal mens etter operasjonen. Jeg er 22 år, så kanskje litt ung til å miste mensen :sukk:

Kjenner det er litt flaut å skrive om dette her, men ett sted må man jo spørre. Skal ta en G.test til(men de på apoteket sa jeg skulle vente en uke), men hvis den også er negativ så må jeg jo kontakte lege.. (flaut...) :sjenert:

Men tenkte jeg skulle høre her om noen hadde vært borti det samme? eller kanskje har en anelse om hva dette kan komme av..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ingenting om det du skriver, men legen vet råd. Det går nok bra skal du se :klemmer:

Skrevet

Ja, får håpe det, blir jo gal av å vente på "besøket" :fnise:

Skrevet

Ja det forstår jeg godt :jepp:

Det kan være hormonforandringer og intet annet. Kanskje du har forandret matvanene eller noe. Sikkert alt bra igjen før du vet ordet av det :)

Skrevet
Ja det forstår jeg godt :jepp:

Det kan være hormonforandringer og intet annet. Kanskje du har forandret matvanene eller noe. Sikkert alt bra igjen før du vet ordet av det :)

Ja kan være hormonforandringer ja.. :jepp: Tror ikke jeg har forandret matvanene mine nei, eneste kutta ut en del godteri :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...