sannamor Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Hei Er det noen som vet om herpes kan smitte fra lepper til underliv? om noen med utbrudd på lepper har oralsex altså, vil det da kunne smitte? vært greit med svar, sitter her og undrer....... Takk!
milla-mor Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ja, det mener jeg å ha hørt at det absolutt kan. Er jo samme virus, bare på forskjellige steder. Edit: Absoluuuutt, davøtt! Abslutt, liksom... Endret 19. juli 2008 av milla-mor
Gjest Reka Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Var det ikke en annen tråd her om det i forrige uke eller noe hvor det ble bekreftet at det kunne det? :klø:
sannamor Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 Takk for svar! det oppklarte en del:)
Gjest Johan26 Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Ja, det smitter. Uten å vite det, ble jeg smittet når samboeren min ga meg oralsex. Jævlig surt å få påvist herpes, det bremser sexlivet, men det er vel heller ikke det verste som kan skje, sånn sett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå