Gå til innhold

Gillette venus breeze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har den høvvelen?

Er du fornøyd?

hva er negativt med den og hva er positivt?

fortell ^^,

Og går det ann å ta av gele barene om man vil?

takker for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har prøvd den og er absolutt ikke fornøyd!

Den barberer ujevnt og tar ikke alle hårene. Geleen er ganske slimete, men etter fire-fem gangers bruk faller de av uansett.

Kan ikke fatte at noen testpaneler har sagt "Kjempebra" til denne.

Jeg vil hvertfall ikke anbefale noen å bruke penger på denne.

Syns det funker best å bruke barberblader som er laget for menn jeg...

Skrevet

jeg er helt enig med deg, det er desidert den dårligste høvelen jeg har vært borti! Angrer skikkelig for at jeg brukte penger på den ass. :P

Brukte utrolig lang tid for å få ett nogen lunde resultat..

menmen. da har jeg prøvd den og =p

Gjest Gjest
Skrevet

Seriøst? noe av det beste jeg har vært borti da. Tar bort alle hårene og får kjempe myk hud etterpå:D

Skrevet

Jeg synes også den var skikkelig dårlig!! Kommer aldri til å kjøpe den igjen. Det jeg var minst fornøyd med var vel den geleen. Den ramler jo av med en gang omtrent. Ellers så synes jeg den barberte greit, men det med den geleen irriterte meg nok til å ikke bruke den noe mer!

Skrevet
Seriøst? noe av det beste jeg har vært borti da. Tar bort alle hårene og får kjempe myk hud etterpå:D

Helt enig! Geleen satt helt til at det var tumt, ikke fikk jeg sår og huden ble kjempemyk etterpå. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også prøvd den og er veldig fornøyd! Var litt for slimete de første gangene. Jeg synes den er perfekt til å barbere leggene, har du dårlig tid kan du bare ta litt vann på den, barbere og tørke leggene etterpå. Veldig enkelt! Det blir glatt og deilig. Å babere bikilinja, eller barbere seg glatt i underlivet er derimot ikke like lett, så jeg bytter blad etter som hva jeg skal barbere. Den koster litt mer da. Men synes det er verdt det! :)

Skrevet

Har prøved Venus breeze og er ikke fornøyd.

Denne er jeg kjempefornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...