Gå til innhold

hvor skal vi reise?


broadwaygirl

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle overraske kjæresten min med en liten reise til utlandet neste sommer, men gi han billettene på vår dag som kommer snart.

har lyst til å reise billig, fine strender, varmt, helst ikke chartertur, romantiske omgivelser....Noen som har noen reisetips?

:)

Endret av broadwaygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte jeg skulle overraske kjæresten min med en liten reise til utlandet neste sommer, men gi han billettene på vår dag som kommer snart.

har lyst til å reise billig, fine strender, varmt, helst ikke chartertur, romantiske omgivelser....Noen som har noen reisetips?

:)

Hm.. Tror ikke du finner noe som er så spesielt billig uten at det er charter som skal ha fin strand og er romantisk :gjeiper: Håper du finner et flott sted å dra til, jeg må si jeg elsker Kypros :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker øyene utenfor Kroatia. Hvar og Brac mm... Flotte strender, riktignok stein. Og trur du kan mekke en tur på egenhånd selv om charterselskapene har reiser dit. Nå har ikke jeg vært der siden det tok helt av som turistland for tre års tid siden, så aner ikke hvor mye det har "skadet" stedet.

Ellers elsker jeg de greske øyene.

Og rivieraen. Nice, Antibes og St. Tropez er favoritter. Monaco og Cannes er ok å besøke, men ikke å bo. Her får du i alle fall ikke charter følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Christina_*

Billig er det ikke, men herregud så utrolig kos og romantisk Nice var. Jeg var der med kjæresten i fjor og det er den beste ferien jeg har hatt noen sinne. Det som er negativt er at det ikke er sandstrender, men jeg synes fortsatt det var verdt det ! Og vi beskte steder som Monaco osv, og det var også utrolig koselig. Men vil ikke anbefale å bo der..

Men vil du ha romanse, så dra til Nice<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice er jo litt romantisk, men forferdelig støyete etter min mening...og dyrt. Hva med San Remo, Italia? Mye koseligere.. Vet ikke hvor flyeplassen er der da. Selv kjørte jeg bil dit. Lindos på Rhodos er også en av mine favoritter, men det er nok charter da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cathena
Hm.. Tror ikke du finner noe som er så spesielt billig uten at det er charter som skal ha fin strand og er romantisk :gjeiper: Håper du finner et flott sted å dra til, jeg må si jeg elsker Kypros :rødme:

Jeg ògså elsker Kypros, en av de peneste plassene jeg har vert på! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...