Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Man er skapt som man er osv... Men: Lurer på hvordan brystvorter menn synes er OK? Dvs store eller små? Selv har jeg små pupper med små brystvorter. Brytsvortene har ikke endret seg så mye siden jeg var barn, bortsett fra at de fort blir stive hvis man tar på dem. Har vel tidligere tenkt at jeg ikke ser like kvinnelig ut som en med større brystvorter? Men etterhvert har jeg fått inntrykk av at menn ikke liker for store brystvorter? Hva er det egentlig mennene der ute liker og synes ser best ut?
Bergensgutt Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har alltid vært svak for små og mellomstore areola/brystvorter må jeg innrømme. Syns også det er pent hvis areola er definert, tilnærmet rund og ca. like stor på begge brystene. Og litt respons ved puppekos er utelukkende positivt Rent estetisk er det aller viktigste for meg er at det er noenlunde samsvar med resten av puppen. Stort av det ene passer gjerne med stort av det andre - og omvendt. Har så langt ikke vært borti jenter som har klaffet med alt på listen over - men det er heller ikke nødvendig
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hoi, den var ikke så lett...er mest opptatt av helhet og at ting passer sammen, så det som ser pent ut på et bryst / en kvinne trenger ikke se pent ut på en annen osv. Men jeg pleier å like best mellomstore areola, ikke for store og ikke for små. Liker rosa bedre enn brun, men ikke de helt blekrosa. Liker de med litt kjøtt på bedre enn flate areola...det som på engelsk kalles puffy nipples er favoritten Selve brystvortene...små til middels, men de bør være spretne og ikke slappe.
Einar Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Vi er nok like forskjellige som dere... None liker store, andre mindre - men husk at noen (de fleste?) faktisk er mer opptatt av deg enn om hvordan brystvortene dine ser ut. Små bryster med små brystvorter er helt supert.
Gutt17 Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Så lenge nippla er stive, så er ikke jeg veldig kresen. Men liker at areola er markert.
Gjest *nurket* Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Smaken er som baken... delt.... Noen like store andre liker små brystvorter/areola. De matcher jo som regel da. Har man små pupper, så har man sjelden stor areola. Kjæresten min er en av de som ikke liker store brystvorter/areola.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå