Gå til innhold

uansvarlig ung mor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun spurte faktisk aldri etter attester eller referanser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du tok på deg å passe den ungen? Enda mindre kan jeg forstå at du ikke eier skam i livet, men legger ut så mye informasjon på nett.

Det er når jeg leser innlegg som dette jeg husker hvorfor jeg sjelden var ute da ungen min var liten, jeg ville nemlig ikke ha hvem som helst som barnevakt, og slik du uttaler deg så er du en hvem som helst...

Gjest Gjest
Skrevet

Var selv 24 år når jeg ble mor, følte meg ikke spesiellt ung for det..

Synes du skal snakke med denne moren i stedet for å legge så mye ut om det på ett åpent forum.

Skrevet

jeg er enig i at det var uansvarlig av moren, men forstår ikke helt hvor hennes alder kommer inn i bildet. har da ikke noe med det og gjøre. man skal være ansvarlig som forelder uansett alder.

en jeg har vært barnevakt for noen ganger jeg er bekjymret for at hun virker uansvarlig(av ulike grunner). moren er 41.

er ikke noe forskjell om man for barn tidlig eller sent. barnet trenger at moren tar ansvar uansett.

tydelig at et lite barn ikke passer hennes livsstil.

jeg mener du bør snakke med moren om dette, og si det du mener om situasjonen. kanskje lurt og fortsette og passe eller besøke for og se om ting bedrer seg.

noe bør hvertfall gjøres dersom barnet lider under dette. for barnets skyld.

Skrevet

så det er galt av meg å bry meg også nå?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva vil du?

24 år er ikke spesiellt ungt for å være mor, du legger ut en del informasjon på ett åpent fora og når du får beskjed om å ta dette opp med moren i første omgang så spør du om det er galt å bry seg?....

for meg høres du ut som en dramaqueen

Skrevet (endret)

Tråden er delt. Den andre debatten finner du her.

Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet

dere som kritiserer ts , hvorfor er dere i det hele tatt på kvinneguiden? poenget med kg er å legge ut saker på åpent forum for å høre andres meninger!

Gjest dalieo
Skrevet
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du tok på deg å passe den ungen? Enda mindre kan jeg forstå at du ikke eier skam i livet, men legger ut så mye informasjon på nett.Det er når jeg leser innlegg som dette jeg husker hvorfor jeg sjelden var ute da ungen min var liten, jeg ville nemlig ikke ha hvem som helst som barnevakt, og slik du uttaler deg så er du en hvem som helst...

Det var da voldsomt! Hvor er det "så mye informasjon"? Det eneste vi vet er at moren til barnet er 24, og leide inn barnevakt en kveld.

Tror dessuten ikke problemet ligger hos trådstarter, da heller hos moren. Det er foreldrene sitt ansvar å passe på sitt eget barn - og hvis de lar barnet sitt bli passet av en ukjent ungdom for at de vil drikke til langt på dag, er det ikke barnevakten som har gjort noe galt.

Skrevet
Det var da voldsomt! Hvor er det "så mye informasjon"? Det eneste vi vet er at moren til barnet er 24, og leide inn barnevakt en kveld.

Tror dessuten ikke problemet ligger hos trådstarter, da heller hos moren. Det er foreldrene sitt ansvar å passe på sitt eget barn - og hvis de lar barnet sitt bli passet av en ukjent ungdom for at de vil drikke til langt på dag, er det ikke barnevakten som har gjort noe galt.

Uenig.

Vi vet at de bor i Bergen, vi vet at moren er enslig forsørger, og siden baben reklamerer for sine tjenester i avisen, ja så er det forholdsvis lett å finne henne.

Som barnevakt har man meldeplikt til barnevernet hvis man mener noe galt skjer, men fra det og til å legge ut mer eller mindre troverdige historier på internett er veien lang. Man kan jo også spørre seg hvordan ts kommer i kontakt med ikke en, men to mødre av det hun mener er et dårlig kaliber? Også i dagmammatråden henger hun ut noen. Når ts i tillegg, når hun blir tatt for det som kan oppfattes som løgn, påstår å skrive under annen persons nick, ja da melder jeg ut,

Jeg holder allikevel fast på at hun legger ut undvendig og for mye informasjon, så kan du synes det er så voldsomt som du bare vil. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Uenig.

Vi vet at de bor i Bergen, vi vet at moren er enslig forsørger, og siden baben reklamerer for sine tjenester i avisen, ja så er det forholdsvis lett å finne henne.

Som barnevakt har man meldeplikt til barnevernet hvis man mener noe galt skjer, men fra det og til å legge ut mer eller mindre troverdige historier på internett er veien lang. Man kan jo også spørre seg hvordan ts kommer i kontakt med ikke en, men to mødre av det hun mener er et dårlig kaliber? Også i dagmammatråden henger hun ut noen. Når ts i tillegg, når hun blir tatt for det som kan oppfattes som løgn, påstår å skrive under annen persons nick, ja da melder jeg ut,

Jeg holder allikevel fast på at hun legger ut undvendig og for mye informasjon, så kan du synes det er så voldsomt som du bare vil. ;)

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...