Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært fraværende på kg noen dager nå, av forskjellige årsaker av depressiv karakter som jeg ikke vil gå nærmere inn på nå. Men lykkegudinnen smiler jo alltid bak de mørke skyer, og idag viste hun sitt blikk mot meg.

Jeg tar selvsagt feil når jeg innbiller meg at hver eneste dag som går, også er en dag nærmere døden. Man er meget lykkeligere på illusjoner har jeg forstått.

Jeg følte meg svært beæret over at så mange hadde inntrykk av meg på "hvordan ser de andre ut et eller annet" tråden. Gledelig å vite at jeg er så ubestemmelig, og dere skulle bare visst hvorden det vekket sommerfuglene i magen. Å være en ukjent, finnes det en behageligere tanke? Er ikke det den fullkomne lykke, å være så uangripelig?

Den største plage med å fornøyd er å være avhengig av andre......

Selvsagt tør jeg ikke møte dere på treffet deres, men kranglejenter som dere er så vil jeg bare komme med noen gode råd, i all vennligstillet hensikt, her er noen setninger som bør unngås dersom glassene ikke fyker og veskenapping og alt annet dere liker å krangle om, si ikke "aah, nå ser jeg hvorfor du lagde den slanketråden", "eeh, skal vi sette oss i den mørke delen av resturanten", "Hvem av dere er det som har lagt en hypper i soloen min"?

Jeg forstår at jeg blander avsnittene, og at det hadde vært mye lettere å forstått hva jeg mente, dersom jeg kunne dele opp innleggene i kronologisk rekkefølge, - men det er ikke slik jeg fungerer, det nytter bare ikke, skal jeg fortelle en historie må det vendinger til.

Å gå rett på sak tør jeg ikke.

Jeg fikk vite på torsdag at siste halvåret skolegang var bortkastet, og jeg ikke fikk tatt eksamener allikevel.

Altså jeg forkortet mitt liv med et halvt år.

Og det først idag jeg forsto hvor tilfreds det er, - å leve på ønskedrømmers som tilsvarer de luftdrømmer man ønsker å tillegge andre.

Hvorfor er det nytteløst å akseptere hverandre som man er?

Waco

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør heller ikke gå på treffet..... :oops:

Da forsvinner jo anonymiteten,og hva er da vitsen?

Det blir sikkert koselig,men.......

Holder meg hjemme jeg!

Barbie

Skrevet

Du da, har jo ikke forkorta livet ditt med et halvt år fordet. Cheer up :D

føles bortkasta ja, men om du tenker nøye igjennom så er det ikke det.

At man ikke vil gå på treffet er vel greit. Ingen som har rakka ned på noen for det ene eller andre som jeg har sett ihvertfall.

Det blir jo ens eget valg det.

:D

*sender over en klem til Waco*, alt ordner seg vet du:)

Skrevet

Tror heller ikke at du har kasta bort dette halve året. Er i ganske lik situasjon som nå, eksamener går til helvete, og det er vanskelig å takle.

I hvertfall har det fått meg til å innse hva jeg burde forandre på...

Håper alt ordner seg for deg.

Og Ps: selv om jeg har krangla litt med deg av og til, er jeg veldig glad for at du er tilbake igjen.

Pps: til slutt kan du jo ta hovedfag i kvinnepsykologi etter å ha tilbrakt så mye tid med oss galningene her inne :wink:

Skrevet

Man kan jo selvsagt ikke går rundt og grunne på fortid..... det er jo bortkastet....

Men tar jeg feil eller har jeg rett når jeg sier at hvert halvår man har levd også et et halvår nærmere døden?

Waco

Skrevet

Tjaaaa... Hver dag en lever er vel egentlig en dag nærmere døden...

Så sånn sett har du vel rett..

Skrevet

Takk for oppklaringen, så du mener at fra jeg skrev hovedinnlegget til nå, er vi begge to en og halv time nærmere døden?

Grøss og gru, det ække rart folk har angst skal jeg få si det selv...

Heldigvis bekymrer ikke dette meg idag, da livet kun består av kortvarige bekjentskaper.

Forresten, hvor er det dere skal møtes?

Waco

Skrevet

har du tenkt å snik titte?

Skrevet

Waco, jeg syntes DEFINITIVT du skal komme på treffet.. Det ville letta stemningen ti hakk... Med dine sarkastiske, og morsomme utspill ville det vært supert.

KOM DA WACO'N VÅR... Vi trenger noen haner i hønsegården! :wink:

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Treff?

Åja, glemmer meg vettu.. :P

Skrevet

huff da waco! Synd med karakteren din! :-?

Skrevet

Skusla, selv om noen kanskje vil sette pris på litt besøk, er det nok flere som vil benytte anledningen Waco som askebegerdepot.

Husk, jeg er ikke blant de populære her...

Waco

Skrevet

er bare noe du liker å tro det waco!! :wink:

Skrevet

Vi får sette oss på ikkerøyk da veit du... :wink:

Kom da waco, ellers blir jeg eneste mannebein der, og det kan fort bli slitsomt... :wink:

Skrevet

Skal du dit lasse??? Jammen vil du ikke ha floksene for deg selv??

Waco

Kanskje jeg får ta med meg egne jenter...

Skrevet

Floksene??? Nå må du være snill da... :wink:

Man tar ikke med mort på havfiske veit du, så ikke ta med noen du... :sjarmor:

Tenker på å stikke innom ja... får se... Kommer an på hva som skjer i slutten av denne uka... 8)

Gjest Embla s
Skrevet

Waco! Synd med eksamen :(

Jeg håper virkelig du kommer :D, du er hjertelig velkommen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...