Gjest Hege Skrevet 11. april 2002 #21 Del Skrevet 11. april 2002 Puhh! Tuzen takk zkal du ha Vibeke! Dette var bedre @lfa nektet å hjelpe meg zizt, hun mente det var bezt å vite hvor man har meg.. Pakiztanzk zuppe er ikke zpennende Vibeke, den er dødzenz farlig Tror jeg takker ja, til en kveld med deg jeg ..ehh..zikker på at du ikke har ei lita pizk på lur? _________________ Hege(Misha)1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-11 17:45 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. april 2002 #22 Del Skrevet 11. april 2002 Zeff har jei pizk! Det er jo endel av min standard oppakning, vennen. Om du vil jeg skal pizke deg så klart det! Hiiihaa, også gallopp igjennom stuen. Men det blir bare sånn pizking med zmekking i luften for effektens del for det er zå schtili! Åsså kan du gjøre slik jeg befaler en stund (ztøvzuge) mens Ozzy Ozburn jaller på stereoen... Etterpå kan vi sitte og se på stjernene og ønske oss fine ting når en liten stjerne faller. *drømmer meg helt vekk* Håper du er flink på ztjernebilder. Zkal ikke engler være det? Du kan være Store Bjørn og jeg Lille Bjørn og så kan vi komme på bezøk til hverandre. Panzerdama di kan også bli med!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. april 2002 #23 Del Skrevet 11. april 2002 Huffda! Neida, jeg zkal vel ikke pizkez Zelv om en og annen mener det trengz, hihi.. Du må i alle fall ikke zi det til noen, vil ikke at andre får ideer Panzervogna får for alldel ikke være med, det kunne føre til krig! Nå må Storebjørn ut og tizze..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 11. april 2002 #24 Del Skrevet 11. april 2002 Hei! Skummel affære Hege! Har du fortsatt igjen film, @lfa? Jeg har tredd en pairpose over hodet og skrevet pen på den! hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 11. april 2002 #25 Del Skrevet 11. april 2002 *flerrer papirposen av Kris, og skynder meg å skrive PEN!!! over hele ansiktet hans*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 11. april 2002 #26 Del Skrevet 11. april 2002 Hei, vennen min! *smask* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. april 2002 Forfatter #27 Del Skrevet 12. april 2002 Så fint at så mange ville stille opp, da! Jeg er litt her og der (mest der) for tiden, så jeg er ikke så ofte innom, men nå skal jeg skynde meg og fremkalle alle bildene. Dette blir veldig bra! Noen var litt verre å få med på filmen enn andre, men jeg fikk sneket meg til noen biter av alle sammen! Pene er dere også! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 12. april 2002 #28 Del Skrevet 12. april 2002 @lfa - jeg gleder meg til å se!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superpuz Skrevet 12. april 2002 #29 Del Skrevet 12. april 2002 æ elsker å være foran kameraet og er vel det en kaller linselys elsker å posere og slikt da.. venter bare på at fotograf vennine min skal få tid til å knipse nå da hehehe men æ stiller opp på alt med bilder og gjøre da.. hehehehhe12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. april 2002 #30 Del Skrevet 12. april 2002 Hei @lfa! Kan jeg komme fram nå? Har hun gått, denne pakitanzke du vet? Fikk du noen bilder av meg der jeg krøp zammen bakom buzka? Får jeg kjøpe negativene ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. april 2002 Forfatter #31 Del Skrevet 13. april 2002 Kjære Hege, du kan desverre ikke kjøpe negativene... Men jeg kan si såpass at jeg fikk tatt veldig mange "interessante" bilder.... Fremkallingen pågår fremdeles, og jeg regner med at mer vil dukke opp også.... Forstørrelser kan derimot skaffes ved ønske.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. april 2002 #32 Del Skrevet 13. april 2002 Hva mener du med "interessante" @lfa??? engstelig12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. april 2002 #33 Del Skrevet 13. april 2002 Lukter det litt utprezzing her @lfa? Jeg gjør alt du vil bare du ikke zender dem ut på internettet! Hvor mye zkal du ha for å la være? *Nervøz nå..*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. april 2002 Forfatter #34 Del Skrevet 15. april 2002 Interessante er interessante... Ingen "dirty" bilder, så noe utpressing blir det nok ikke noe av.......denne gangen...... Men å legge de ut på internett var en knakende god idé! Jeg er fortsatt litt opptatt i laboratoriet mitt, så det tar nok en stund før det endelige resultat kan legges ut for offentligheten..... Men dette bør absolutt legge grunnlaget for årets menighetsjulekort og kanskje neste års kalender.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. april 2002 #35 Del Skrevet 15. april 2002 Tusenfryd vil være med på 17. mai kort! Vil vil vil vil IKKE vente helt til jul!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. april 2002 Forfatter #36 Del Skrevet 16. april 2002 Da foreslår jeg egne Tusenfryd-kort i anledning 17.mai. Da burde jeg kanskje tatt noen flere... Kunne du stilt opp med rødt, hvitt og blått en dag? Jeg vil gjerne at du poserer med pølser, is, masse pærebrus, bunad, flagg og andre 17.mai effekter. Hvis det blir for mye, så kan andre godt stille opp som stand-in. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. april 2002 #37 Del Skrevet 16. april 2002 Jaaaa!!!! Klart jeg kan! Når passer det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. mai 2002 #38 Del Skrevet 21. mai 2002 @lfaaaaaa! Nå er jeg såååå nysgjerrig på bildene dine. Hvor blir de av? Nå er mitt blonde hår fullstendig i kaos etter utålmodig tvinning av lokkene... Slik kan det ikke fortsette! @lfa, redd håret mitt fra meg selv og si du har bildene klare?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2002 #39 Del Skrevet 21. mai 2002 *Tusenfryd poserere fortsatt og tør ikke røre seg før fotografen har gjort seg ferdig med 17. maibildene* veeeeenter.... *Lurer* fotografen kan vel ikke ha glemt* Æsj, kald pølse.... blir vel kald etter så mange dager i full positur... *ønsker fotografen ferdig snart* Sliten...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. juni 2002 #40 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg stiller opp! Med eller uten klær.... Bare si hvor og når... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå