Gå til innhold

Sports-BH


Miffy

Anbefalte innlegg

Er det noen treningsveteraner her som kan anbefale en god trenings-BH for ei lat jente som endelig skal begynne å trene igjen? Jeg bruker størrelse 75B til vanlig, og er ikke plaget av tyngdekraften ennå.

På forånd takk :-)

Miffy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte mine sportsBH'er på Kappahl og de har funket bra. Venninnenem mine har brukt mange hundre kroner på div. BH'er som de ikke har vært fornøyde med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champion er kjempebra. For den som ikke har større enn B-cup og en noe løsere konsistens enn et nybakt brød.

For oss mer slaskete og c-cup og oppover, har jeg erfart at det kun er Stay In Place som gjelder. http://www.stayinplace.com/

Jeg er ikke sikker på hvor man kjøper det i Norge - mulig de har det på den sjappa i Bogstadveien... de solgte dem på Friskis & Svettis tidligere... uansett - selv om det er litt ekstra i fortolling, jeg kjøper godsakene mine på nette fra dem, og dette er kvalitetsvarer som holder i årevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Triumph sports BH på Spar kjøp til ca 298 kroner.

Veldig bra, den!

For Miffy, sikkert.

Men ikke for en slaskete C-cup - husk vi er noen som må reives...

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For Miffy, sikkert.

Men ikke for en slaskete C-cup - husk vi er noen som må reives...

:kul:

Hva vet du om min slaskete C-cup, Fryden?

Husk: Jeg har ammet 3 barn og har min egen C-cup, så bare gå hjem og vogg!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :ler:

Har før hatt en Triumph Tri Action (se Tigerpias link), men den gnisset mot halsen (!). Har sett Champion som testvinner før, så jeg tror jeg prøver den denne gangen :P

Takk for hjelpa!

Miffy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt mine på Lindex, swegmark of sweden. god strikk som ikke gnager, holder dem på plass, åpning bak med hekter og regulerbare stropper. kjempegod! har ikke cup-str, bare 75, 80 osv. klemmer puppene litt flate, men et betyr jo bare at den holder de på plass :ler:

har -av andre grunner enn trening- brukt mine dag og natt i snart to mnd, så behagelige at jeg ikke er sikker på om jeg vil gå tilbake til vanlig bh : :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en champion men den fikk jeg utslett av (en metalldings på skulderreime). Men mitt største problem er skuldrene...bh-stroppene sklir ned og når man trener kickboxing er den helt ubeskrivelig plagsomt og kronglete. Så jeg liker de som går litt opp i ryggen og forelska meg totalt i FILA sin sports bh. Den har "kneppingen" foran og er sinnsykt behagelig. Jeg er også en b-cup. Har kjøpt meg tre av den sports bh`en for bedre finnes ikke til meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant lykken i en Shock Absorber! :D

Figleaves.com har den, men jeg har kjøpt min i en butikk i Oslo

(Jeg har den som er level 4)

Jeg har relativt mye pupp å ta vare på, og denne sitter virkelig som støpt! Den holder alt på plass uten å stramme eller være ubehagelig.

Velg sports-bh med omhu, små pupper trenger også støtte!

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg bruker Champion og synes disse er kjempegode, den har også vunnet div. forbrukertester.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...