Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Kjæresten min droppet av skolen sist skoleår. Han har jobbet innen NAV siden det.. Han var sikker på at han ikke ville fortsette.

Skolen føllte han heller ikke opp når han begynnte og bli mye borte osv. De gjorde INGENTING. Det syntes jeg er dårlig.. Men nokk om det.

Han vil tilbake på skolebenken! Noe jeg er kjempeglad for :)

Han selv vet at det er viktig.

Men han har ikke søkt seg inn på noe skole, for det er ikke lenge siden han fant ut av hva han ville. Derfor lurer jeg på om noen vet om han fortsatt har en mulighet til og begynne på etter sommeren?

Restplasser o.l

Håper virkelig det er mulig ettersom det er det han ønsker :)

Han erforresten 17år, så han har fortsatt krav på gratis videregående opplæreing.

Håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Hva med å ringe närmeste vidregående skole og höre, ret og slett? Be om å få snakke med en rådgiver, de kan sikkert hjelpe!

Ellers så bör jo nettopp NAV/arbeidskontoret kunne hjelpe. Ta videregående som privatist er jo en mulighet også - men krever endel selvdisiplin.

Lykke til!

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet
Hva med å ringe närmeste vidregående skole og höre, ret og slett? Be om å få snakke med en rådgiver, de kan sikkert hjelpe!

Ellers så bör jo nettopp NAV/arbeidskontoret kunne hjelpe. Ta videregående som privatist er jo en mulighet også - men krever endel selvdisiplin.

Lykke til!

Takk for svar :)

Han skal til NAV i starten av August, så det holder vell og spørre da !

Koster det ekstra og være privatist? Og hvordan fungerer det, vet du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...