Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hei, Jeg sitter her og undrer på valg av yrke..jeg skal (forhåpentligvis) inn på universitetet til høsten, men har en deltidsjobb ved siden av. Nylig fikk jeg "drømmejobben".Jeg har alltid drømt om en jobb i reiselivsbransjen og jammen meg fikk jeg det. Dessverre viser det seg at mine drømmer-og den virkelige jobben ikke går hånd i hånd. Jobben i seg selv er ok, flotte kolleger og en herlig ledelse. Men det er for det meste en jobb hvor jeg sitter stille hele dagen fremfor en dataskjerm. Jeg merker jeg blir rastløs og kjeder meg mye mellom "slagene". Jeg går hjem med følelsen av å ikke ha gjort noe viktig-selvom jeg selger godt og får mye skryt fra de andre. Innspill?
Frk.H Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det er rett og slett enkelte som ikke passer til å sitte på et kontor - så kom deg vekk! Antakelig er du skapt for noe helt annet. I dagens arbeidsmarked så er det så uendelig mange muligheter... så hvorfor kaste bort tiden din et sted du ikke trives?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Det er rett og slett enkelte som ikke passer til å sitte på et kontor - så kom deg vekk! Antakelig er du skapt for noe helt annet. I dagens arbeidsmarked så er det så uendelig mange muligheter... så hvorfor kaste bort tiden din et sted du ikke trives? Takk for svar Ja, jeg tror du har rett i at kontor ikke passer for meg. Jeg har alltid trodd det, men det er visst ikke så givende (for min del) som jeg hadde håpet. Jeg får titte litt på nav og se hva som finnes av ulike typer jobber. Kan godt tenke meg arbeide med mennesker eller dyr. Gjerne litt fysisk arbeid.Ihverfall ikke en jobb hvor man sitter på en stol hele dagen :-) Gjerne en givende type jobb hvor man føler man har et nyttig yrke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå