Gjest Pupsilure Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Noen som har noen steder å anbefale? Vi skal 1-2 uker til Sør-Frankrike i juni neste år. Vi skal ta tog dit fra Paris, så det må være togstasjon. Og det må være ved middelhavet. Jeg lurer på om noen vet om noen fine steder, og jeg lurer på priser for en uke eller to. Håper noen kan hjelpe meg
Gjest Pupsilure Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg dytter denne litt opp. Novasol har mange fine leiligheter, som ikke er så dyre, ca 4-5000 for en uke. Noen som har erfaringer med novasol? Men det står ikke så mye om området rundt leilighetene. Så det hadde vært greit å vite litt om hvor det er fint å være. Nice og cannes og st. tropez vet jeg jo er bra. Men dyrt også Takknemlig for alle innspill om feriehus, frankrike o.l.
Gjest Gjest_Viren_* Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har ingen erfaring med feriehus (kun bodd på hotell), men det er haugevis med flotte steder i Sør Frankrike. Nice er et fint utgangspunkt, eller et annet sted gjerne i nærheten av en togstasjon, og det er kort vei til både Monaco og Italia. Antibes er også koselig, der ligger blala Picasso museet.
Gjest *Blåbær* Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Vi pleier å bestille via http://www.sembo.no/ Antibes er en nydelig liten by mellom Nice og Cannes. Har togstasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå