Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har gått på cerazette i ca 1 mnd nå. Har småblødd i 1-2 uker nå, er det vanlig og vil det gi seg? får man mensen hver mnd med disse pillene?
helenaa Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Folk har ulike erfaringer med den pillen. Jeg mistet mensen helt, andre blør til de slutter på pillen fordi de ikke orker å blø hele tiden. Og så er det dem midt i mellom. Kanskje kommer blødningen din til å slutte snart, og da er jo alt greit. Hvis du fortsetter å blø lenge, bør du ta kontakt med legen.
dittin Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 mensen skal utebli med denne pillen, og det er helt vanlig å blø litt til å begynne med. men vis det fortsetter over lengre tid, bør du no prøve en annen sort.
Umuriel Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Jeg småblødde i noen uker, deretter stopp i noen uker, og så påan igjen med blødninger. Så jeg sluttet.
Mona Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Jeg gikk på dem i over et år og hadde "vanlig" mensen hver måned, ingen problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå