Gå til innhold

Ayia Napa august 08


Gjest Gjest_Christina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Christina_*

Hei !

Jeg og en venninne skal ned til ayia napa fra 4 august-18 august og lurte på om noen hadde noen erfaringer fra dette stedet..? Vi er unge (18 år) og lurer på hva vi kan forvente oss.. F.eks, hva ligger prisene på, hvor er det best å gå ut, hva skal man unngå ovs, er det mange skandinaviere der osv.. Storebroren min på 20 var der i gjor og han hatet det, men alle andre jeg har pratet med har elsket det, så er litt usikker her:P

Så er det jo alltid artig å høre om andre som skal dit ca samtidig..

Vi skal forresten bo på pavalina, hvis det er slik det skrives.. Vi ville egentlig bo på 3+ minimum, men da det ble mye surr, var dette eneste ledig.. Noen erfaringer fra dette hotellet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner en del som har vært der. Det skal visst være ganske så dyrt - utepilsen like dyr som i Norge har jeg hørt rykter om, men jeg tviler på at det gjelder på alle steder - Halloo, hvordan har så mange unge folk som oss råd da? Hehe. Ellers har jeg hørt at det er ganske så sykt partyliv der nede og hed kandi-klubber og sånt, så det er jo fett! Jeg vil tro det er veldig mange skandinaviere der... Det er jo et typisk sånn sted. Jeg ville vært ekstra forsiktig når det gjelder sex... Enkelte hoteller har visst filter som tar bort klamydia i vannet, og det sier jo litt... Haha, uff, men jeg tenker det er ganske overdrevent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som forelder hadde jag aldri tillatt to 18-årige jenter å reise til et slikt grisete partysted. Det er "verstingene" fra Skandinavia som drar dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forelder hadde jag aldri tillatt to 18-årige jenter å reise til et slikt grisete partysted. Det er "verstingene" fra Skandinavia som drar dit.

Nå er jo en av fordelene med å være 18 år at man kan gjøre som man vil!

Jeg reiste selv dit med en hel jentegjeng da jeg var 17 år,

og det var kjempemorro :ler:

Men du har forsåvidt rett i at det er "verstingene" som reiser dit. Men så lenge man styrer unna disse og holder seg til å tilbringe tid med de andre 18 åringene som er der, er ikke dette noe problem. Kryr jo av unge skandinaviere som bare er der for å ha det gøy. Også er det masse briter!

Men for å svare ts litt: Prisnivået er ganske høyt, men er fortsatt litt billigere enn i norge. Syns ikke det er nødvendg å anbefale noen utesteder - da omtrent alt i hele bargata er kjempemorro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Christina_*
Nå er jo en av fordelene med å være 18 år at man kan gjøre som man vil!

Jeg reiste selv dit med en hel jentegjeng da jeg var 17 år,

og det var kjempemorro :ler:

Men du har forsåvidt rett i at det er "verstingene" som reiser dit. Men så lenge man styrer unna disse og holder seg til å tilbringe tid med de andre 18 åringene som er der, er ikke dette noe problem. Kryr jo av unge skandinaviere som bare er der for å ha det gøy. Også er det masse briter!

Men for å svare ts litt: Prisnivået er ganske høyt, men er fortsatt litt billigere enn i norge. Syns ikke det er nødvendg å anbefale noen utesteder - da omtrent alt i hele bargata er kjempemorro :fnise:

Okey;) så bra du hadde det gøy da. Har fått helt forskjellige tilbakemeldinger.. Og vi to reiser sammen, men jeg kjenner minst 10 stk som er der samtidig, og alle boe på hotellet, så vi kommer jo til å være en del med de:) HAr hørt det er masse briter der ja.. haha.. Jaja, jeg håper vi får det kjempe gøy:) Noe jeg er sikker på vi gjør også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...