Gå til innhold

Sex uten orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er altså en av de jentene som ikke får orgasme under sex. Ikke ved penetrering, ikke når han slikker meg, ikke når han fingrer meg, ikke når jeg fingrer meg.... ingenting. Og det føles ut som jeg går glipp av så sinnsykt mye. Det må være så deilig å kunne komme sammen med partneren, og å ikke minst bli tilfredstilt.

Kommer det bestandig til å være sånn? Jeg er 19 år, og har hatt sex siden jeg var 16. Har onanert siden jeg var rundt 13 og klarer lett å komme på egen hånd. Vi har prøvd mye, jeg og kjæresten, men ingenting hjelper.

Jeg vil liksom at sex skal være så mye mer enn det er. Kjenner aldri at jeg MÅ ha sex, eller at jeg lengter etter det etter mange dager uten. Det er jo litt deilig å ha sex, godt å være nær han og kjenne han inni meg, men aldri sånn wow-deilig, uansett hva vi gjør. Kunne veldig godt klart meg uten sex :(

Er det noe som kan komme med alderen? (Pun not intended)

Og partneren? Er det slik at man plutselig møter en der det kan klaffe ordentlig? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har det også sånn. Eller jeg har vel aldri hatt orgasme tror jeg :tristbla:

Kjæresten min vil så gjerne at jeg skal komme sammen med han, men det blir aldri. Så klart, jeg vil også det!!! Jeg vil ofte ha sex da, og har egentlig blitt litt avhengig :gjeiper: men det er det med orgasmen da....kjæresten min stakkar lurer på om det har noe med han å gjøre men det er ivertfall ikke tilfellet. Jeg har det kjempegodt under samleiet :sengekos:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde samme problem som deg, så jeg begynte med å fake. (sorry guttaboys eg hadde sex med då) Men fakingen gjorde at jeg kunne slå meg litt løs med stønningen og stimulere en orgasme, at det tilslutt gikk!

Jeg kommer ikke bare ved at han kjører på, jeg foretrekker misjonæren hvor han peiser på det han kan, også bruker jeg fingrene på klitten. Det gjør at vi alltid kommer sammen, siden han kommer av at musklene mine trekker seg sammen i skjeden og masserer penisen hans, og da kommer han også. Så nyter vi det begge to. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde det slik som deg når jeg var yngre,tro meg jeg syntes det var veldig frustrerende! Nå er jeg 26 og kommer omtrent hver gang jeg har sex med kjæresten, og ofte 2 ganger også. Det hjelper å finne en partner man stoler på.

Du trenger nok trygghet, det å tørre å slippe deg løs, være egoistisk og tenke på deg selv under sexen.

Begynn med å onanerer foran kjæresten, gjerne mens han sover, da blir du vant med å komme i hans nærvær. Det er en treningssak, så begynner du å onanere foran han. Etterhvert så stimulerer du deg selv mens dere har sex, f.eks ved at du ligger på magen og stimulerer klitten og han knuller deg bakfra (i vagina), eller forfra osv, litt slikking, fingring eller hva du liker. Jenter er forskjellige så du må finne din måte, men vær tålmodig og husk at du kommer til å komme, det er bare et tidsspørsmål, eller et spørsmål om du har riktig partner. :sengekos:

Skrevet
Jeg er altså en av de jentene som ikke får orgasme under sex. Ikke ved penetrering, ikke når han slikker meg, ikke når han fingrer meg, ikke når jeg fingrer meg.... ingenting. Og det føles ut som jeg går glipp av så sinnsykt mye. Det må være så deilig å kunne komme sammen med partneren, og å ikke minst bli tilfredstilt.

Kommer det bestandig til å være sånn? Jeg er 19 år, og har hatt sex siden jeg var 16. Har onanert siden jeg var rundt 13 og klarer lett å komme på egen hånd. Vi har prøvd mye, jeg og kjæresten, men ingenting hjelper.

Jeg vil liksom at sex skal være så mye mer enn det er. Kjenner aldri at jeg MÅ ha sex, eller at jeg lengter etter det etter mange dager uten. Det er jo litt deilig å ha sex, godt å være nær han og kjenne han inni meg, men aldri sånn wow-deilig, uansett hva vi gjør. Kunne veldig godt klart meg uten sex :(

Er det noe som kan komme med alderen? (Pun not intended)

Og partneren? Er det slik at man plutselig møter en der det kan klaffe ordentlig? Noen erfaringer?

Kjedlig må det være ja ! Skjønner deg godt ....

Men siden du klarer å få orgasme på egenhånd - så vil du garantert få orgasme med kjæresten din også tror jeg hvis du selv bare VIL DET .For du har tross allt evnen til å få orgasme - det vet du jo selv . Er ingenting fysisk som hindrer deg i hvertfall .. annet en " feil type stimulering " fra kjæresten din antar jeg ...Kanskje han er litt for hardhendt ??? Vår klitoris er jo mer følsom enn penishodet - så derfor føles for hard stimulering ubehagelig ...Be han være LETT på fingeren og forsiktig .... DET er mye bedre : )Mange menn er for hardhendt ....så det ikke føles godt ..Vi tåler ikke samme behandling som når " menn runker seg selv : ) DA ER DE HARDHENDT MED SEG SELV ...Du trenger bare lære han å gjøre slik du liker det ! Trening alltså ...og ikke være flau eller sjenert over å " nyte " .... Er mange unge som er det ...det kan hindre nytelse bare det ... Viktig å slappe av og slippe seg helt løs : ) Jeg får altid orgasmer først under forspillet ...gir han meg orgasme med fingrene ...så får jeg også orgasme under kunn penetrering etterpå ... jeg er fryktelig bortskjemt : ) MEN jeg har lært han det selv ... allt sammen .Måtte rette på mye ....når han fomlet i begynnelsen og lære han ... og kreve MER fingersex ..... Vil bli tatt på ...berørt der nede selvfølgelig ...noe han ikke turte i begynnelsen ...fomlet bare med puppene .. og det var irriterende ...Får tross allt ikke orgasme av at han klår på puppene ...! Selv om han kansje syns det er opphissende ...Eh ..menn må læres - er ditt eget ansvar å få god sex !

Jeg syns jeg får mer fra han - enn jeg kan gi tilbake ....Skulle gjerne gitt han 2 orgasmer også ...men menn generelt får vanligvis bare 1 orgasme ...så må de ha ganske lang pause ...ulik oss kvinner .Jeg har fått regelmessige orgasmer under kunn penetrering også fra jeg var 17 år .... Men var sammens med en eldre ...kjæreste med mye mer erfaring ..i mange år ... Så han lærte meg mye om sex og vi prøvde allt mulig ...- så var umulig å ikke få orgasme med en slik ivrig partner : ) Så orgasme har lite med ALDER å gjøre tror jeg .... Er ERFARING & trening som gir orgasme ..samt ha et fritt åpent sinn ....og god kommunikasjon om sex og ønske ville prøve ting . Sexlysten stiger jo eldre man blir ....er i begynnelsen av 30 nå ...men fra 25 ble lysten bare sterkere og sterkere , og ved 30 var lysten virkelig virkelig sterk.. : ) Så du har masse å glede deg til og mange år med deilig sex foran deg - om du lærer å være litt ego og ta imot sex ...like mye som du gir : ) Og våger være " litt lærerinne " i senga .De fleste menn er ikke tankelesere - så er bare å si fra hvordan du vil ha det : ) Er lett å få orgasme ..bare det gjøres på riktig måte ..

Skrevet
Kjedlig må det være ja ! Skjønner deg godt ....

Men siden du klarer å få orgasme på egenhånd - så vil du garantert få orgasme med kjæresten din også tror jeg hvis du selv bare VIL DET .For du har tross allt evnen til å få orgasme - det vet du jo selv . Er ingenting fysisk som hindrer deg i hvertfall .. annet en " feil type stimulering " fra kjæresten din antar jeg ...Kanskje han er litt for hardhendt ??? Vår klitoris er jo mer følsom enn penishodet - så derfor føles for hard stimulering ubehagelig ...Be han være LETT på fingeren og forsiktig .... DET er mye bedre : )Mange menn er for hardhendt ....så det ikke føles godt ..Vi tåler ikke samme behandling som når " menn runker seg selv : ) DA ER DE HARDHENDT MED SEG SELV ...Du trenger bare lære han å gjøre slik du liker det ! Trening alltså ...og ikke være flau eller sjenert over å " nyte " .... Er mange unge som er det ...det kan hindre nytelse bare det ... Viktig å slappe av og slippe seg helt løs : ) Jeg får altid orgasmer først under forspillet ...gir han meg orgasme med fingrene ...så får jeg også orgasme under kunn penetrering etterpå ... jeg er fryktelig bortskjemt : ) MEN jeg har lært han det selv ... allt sammen .Måtte rette på mye ....når han fomlet i begynnelsen og lære han ... og kreve MER fingersex ..... Vil bli tatt på ...berørt der nede selvfølgelig ...noe han ikke turte i begynnelsen ...fomlet bare med puppene .. og det var irriterende ...Får tross allt ikke orgasme av at han klår på puppene ...! Selv om han kansje syns det er opphissende ...Eh ..menn må læres - er ditt eget ansvar å få god sex !

Jeg syns jeg får mer fra han - enn jeg kan gi tilbake ....Skulle gjerne gitt han 2 orgasmer også ...men menn generelt får vanligvis bare 1 orgasme ...så må de ha ganske lang pause ...ulik oss kvinner .Jeg har fått regelmessige orgasmer under kunn penetrering også fra jeg var 17 år .... Men var sammens med en eldre ...kjæreste med mye mer erfaring ..i mange år ... Så han lærte meg mye om sex og vi prøvde allt mulig ...- så var umulig å ikke få orgasme med en slik ivrig partner : ) Så orgasme har lite med ALDER å gjøre tror jeg .... Er ERFARING & trening som gir orgasme ..samt ha et fritt åpent sinn ....og god kommunikasjon om sex og ønske ville prøve ting . Sexlysten stiger jo eldre man blir ....er i begynnelsen av 30 nå ...men fra 25 ble lysten bare sterkere og sterkere , og ved 30 var lysten virkelig virkelig sterk.. : ) Så du har masse å glede deg til og mange år med deilig sex foran deg - om du lærer å være litt ego og ta imot sex ...like mye som du gir : ) Og våger være " litt lærerinne " i senga .De fleste menn er ikke tankelesere - så er bare å si fra hvordan du vil ha det : ) Er lett å få orgasme ..bare det gjøres på riktig måte ..

NB ! Hvorfor klarer du å få orgasme på egenhånd lett ...

Men ikke sammens med kjæresten ???

Har du spurt deg selv hvorfor ? Forsøk å finn ut av det .

Kanskje du er utrygg , ikke har tillitt nok til han , føler deg " anspent i situasjonen eller ubekvem "så det blir vanselig å NYTE ...Jeg tror problemet sitter litt i HODET ditt ...ganske vanlig hos mange unge jenter spesielt .

Jobb med dine holdninger til sex - bli kvitt " spøkelsene " i bakhodet ....så du greier slippe deg selv løs uten sjenanse , flauhet el. hva ???

Da kommer nok ORGASMEN LETT : )

Gjest Gjest
Skrevet

Jenter på din alder er ofte ganske forknytte og selvbevisste når de har sex.

"Ånei, hvordan ser jeg ut fra denne vinkelen."

"Jeg skulle ønske han kunne slå av lyset fordi det er flaut at han skal stirre rett ned på rumpehullet mitt."

"Liker han egentlig at jeg gjør det på denne måten?"

"Nå ser han dobbelthaken min og valken min."

"Jeg har sikkert for lange kjønnslepper."

"Hvem gidder vel å være sammen med en som ikke får noe ut av sexen? Han kommer sikkert til å dumpe meg om jeg ikke får det til snart."

.................................

Kjære deg. Du må slappe av. Sex er ingen dødsalvorlig greie.Det skal være lett og morsomt og spennende.

For å få orgasme må man legge til side alle hemninger. Man må være tilstede og virkelig sammen med partneren. Føle, puste, se, smake. Med alle sansene.

Legg deg ned ved siden av han, med klærne dine på. La han være naken. Stryk på kroppen hans. Slapp av. Se hvordan han ser ut. Lukt på han. Kos med kjønnet hans. Nyt reaksjonene hans og la dem hisse deg opp.

Og ikke lag såstort nummer ut av det når han endelig skal trenge inn i deg. Tenk som så at du bare skal kjenne litt. Og så skal han trekke seg ut igjen. Bare kjenne for å kjenne. Ikke for at noen av dere skal komme. Ikke for å gjennomføre hele samleiet, men bare kjenne hvordan han er inni deg.

Trekk det ut. Bruk tid. Ikke tenk.

Gjør det du føler at du har lyst til der og da. Ikke hva han vil at dere skal gjøre. Eller hva du tror at du må gjøre.

Skrevet
Jenter på din alder er ofte ganske forknytte og selvbevisste når de har sex.

"Ånei, hvordan ser jeg ut fra denne vinkelen."

"Jeg skulle ønske han kunne slå av lyset fordi det er flaut at han skal stirre rett ned på rumpehullet mitt."

"Liker han egentlig at jeg gjør det på denne måten?"

"Nå ser han dobbelthaken min og valken min."

"Jeg har sikkert for lange kjønnslepper."

"Hvem gidder vel å være sammen med en som ikke får noe ut av sexen? Han kommer sikkert til å dumpe meg om jeg ikke får det til snart."

.................................

Kjære deg. Du må slappe av. Sex er ingen dødsalvorlig greie.Det skal være lett og morsomt og spennende.

For å få orgasme må man legge til side alle hemninger. Man må være tilstede og virkelig sammen med partneren. Føle, puste, se, smake. Med alle sansene.

Legg deg ned ved siden av han, med klærne dine på. La han være naken. Stryk på kroppen hans. Slapp av. Se hvordan han ser ut. Lukt på han. Kos med kjønnet hans. Nyt reaksjonene hans og la dem hisse deg opp.

Og ikke lag såstort nummer ut av det når han endelig skal trenge inn i deg. Tenk som så at du bare skal kjenne litt. Og så skal han trekke seg ut igjen. Bare kjenne for å kjenne. Ikke for at noen av dere skal komme. Ikke for å gjennomføre hele samleiet, men bare kjenne hvordan han er inni deg.

Trekk det ut. Bruk tid. Ikke tenk.

Gjør det du føler at du har lyst til der og da. Ikke hva han vil at dere skal gjøre. Eller hva du tror at du må gjøre.

Ja helt enig med siste innlegg ....Du må miste dine hemninger ...hvor enn så vanskelig det kan føles i begynnelsen ..

Husker meg selv når jeg var pur ung ca 15 - 16 og begynte å debutere sexuelt ...

Var så mye som var flaut den gang ang sex ...en var så usikker på allt ...og seg selv ikke minst om man holdt mål og var " fin " nok osv osv ...

Følte seg ofte ikke helt " med " pga det ...Dette er en modningsprosess som går over om man ØNSKER SELV Å MISTE HEMNINGENE SINE : ) ...når man finner en kjæreste man kan trygt eksperimentere med og som man føler seg trygg på ...og stoler på .Altså langvarige forhold er best for å lære om sex . Når jeg tenker tilbake på den gang ....skjønner jeg i dag at grunnen til at jeg ikke fikk orgasmer den gang som 15 - 16 årig jente ...skyltes kunn flauhet , sjenanse og usikkerhet ...DET var grunnen til at orgasmene uteble . For orgasmer fikk jeg like lett da på egenhånd ....som tenåring .

Men da jeg mistet hemningene som 17 åring allerede ...forde jeg var i trygt stabilt langvarig forhold ...kom orgasmene som perler på en snor ....faktisk ....

Både ved penetrering , munnsex , fingring og ja you name I`t ....

Men partner var mye eldre og erfaren da ....ingen pur unggutt med for tidlig sædavgang osv ...Så det gjord såklart tingene enklere for meg .

Han lærte meg " allt " og fikk meg til å prøve ting : ) Og var stolt som en hane hver gang han ga meg orgasmer ...: ) Vemodig å tenke nå ...15 år ettepå : )

Er han evig takknemlig for erfaringene jeg har fått fra det forholdet ...og har lært opp selv mange gutter siden til å gi meg orgasmer : )

Har nytt meget godt av det i de andre elsker - forholdene og kjæresteforholdene mine ...har aldri hatt problem med å få orgasmer siden jeg lærte meg det ...som 17 åring : ) Bare så synd noen andre gutter har trodd jeg har faket ...når jeg ikke gjord det ....

Men de var kanskje ikke vant til jenter som meg med min bakgrunn ...jeg var jo tidlig erfaren ....i forhold til mange andre jenter på min alder den gang ...Så var tidlig moden vil jeg si ...sexuelt .

Lykke til - du får det til om du selv går litt inn for det også : )

Skrevet

Det er da mange gutter som har det på samme måten. De runker og har det bra men med jenter er det et "slit" og blir bare svette og slitene i muskler og i knærne. Når de runker så slapper de av og lar tankene gå på samme måte som dette innlegget begynte med.

Fakta er jo den at ofte så er det jentene som lar gutten jobbe for resultater uten å gjøre så alt for mye sjøl.

Dessuten er hjernen det største sex orgenet vi har og det er ikke musa eller pølsa som har den æren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...