Gå til innhold

Blir det vår tur snart?

megseg

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Er ikke hver dag jeg legger igjen et spor her nei... Dette er for dårlig.. :(

Men, hva skal man si?? Huff, føler meg rar jeg... Går liksom rundt i svima hele dagen, og om kvelden får jeg f.... ikke sove!! :( I tillegg føler jeg at jeg går rundt og er sur hele tiden, er virkelig ikke med meningen, men bare blir sånn.. Skal INGENTING til før jeg kjefter og smeller på sambo.. Glad jeg har den jeg har.. Takk gud for at du ga meg en såtolmodig og snill mann!!!

Ellers i dag har jeg hatt en bob bob dag.. Minsten sto opp klokka halv 9, spiste litt frokost før vi dro i b.hagen.. Hadde avtalt med en vennine at vi skulle møtest for vindusshopping litt senere, ventet og ventet på meld om når vi skulle møtest.. En halv time før kom meld om når og hvor. Så OK, jeg går på badet for å sminke meg og få på meg noen litt finere klær... Jeg møtte opp till avtalt tid, og ble sittende og vente i 15-20 min før hun dukket opp.. Jeg hadde da andre ting jeg skulle i tillegg, som f.eks husarbeid og handling før jeg hentet minsten i b.hagen.. Men, da hun dukket opp hadde hun selvfølgelig da hun med seg en venninde av seg, som jeg overhodet ikke kjenner.. Jaja, helt greit det.. Kan jo godt bli kjent med nye foolk jeg.. Synes det er trivelig jeg.. Men, det som var var det at jeg hadde INGENTING til felles med de to sammen!!! Følte meg en smule utenfor da der jeg satt og hørte på de to bable i vei... Blir jo litt frustrert da... Jeg hadde jo gledet meg til å møte henne siden det er så lenge siden sist vi hadde funnet på noe sammen! Usj...

Ahhh, godt å få den frustrasjonen ut!! :)

Ellers da?? Har dere hatt en bra dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sovet vanvittig dårlig i natt.. Pyton ! Blir vel trøtt som et slips i kveld, når jeg bare MÅ holde meg våken !!!

Men ... får håpe vi får en bedre natt i natt da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sovet vanvittig dårlig i natt.. Pyton ! Blir vel trøtt som et slips i kveld, når jeg bare MÅ holde meg våken !!!

Men ... får håpe vi får en bedre natt i natt da :jepp:

Hei hei:)

Natta til i går var ikke så aller verst, sov godt, men til gjengjeld våknet jeg opp med migrene!!! :frustrert: Lite morro for å si det sånn, men skulle heldigvis ikke på jobb :) Men, sleit med å sovne i natt igjen.. :( Er så kjedelig!! Trodde jeg skulle få sove lenge i dag! Men, våknet av en tufs som sto å skjærte i asfalten rett utenfor soveromsvinduet! Da ble jeg mindre glad!!

Besøkte en liten babygutt i går.. Herregud, føler det plomper ut babyer over alt i min krets!

Går fortsatt og venter på at mensen IKKE skal komme, men det skjer jo ei.. :( Føler kanskje og at vi har lite sex, og at det fører til at jeg aldri blir gravid.. Hadde følt at vi hadde hatt lite sex selv om vi ikke hadde vært prøvere, men føler det vel kanskje ekstra mye nå som vi er prøvere sikkert.. Men, alt i alt kunne jeg nok tenkt meg litt mer.. ;) Men, hvem kunne vel ikke det :ler:

Er for tiden begynt å tenke litt på forlovelse for meg selv jeg da.. Vi har jo snakket om det, og jeg føler meg veldig klar.. Har så lyst til å kjøpe ringer, sette meg ned på kne og spørre det store spørsmålet.. Men, når vi har snakket om det har jeg fått grei beskjed om at det får jeg ikke lov til, for det er ikke min jobb!! Hehe, han er jo ganske søt da :) Prøver å hinte litt om kanskje tiden er moden, men får bare beskjed om at jeg må vente for planen er ikke helt i orden :tunge1:

Men, en kvinne må vel ha lov til å drømme vel??? ;) Hehe...

Hmmm, kan det at jeg tenker så mye ha noe med at jeg ikke får sove??? :gjeiper: Haha, har funnet løsningen på soveproblemet mitt! :) Ikke tenke, men sove :fnise: For det greier sikkert jeg ja!! HAHA!

Nei, nå får det være nok babling fra meg :) Vi snakkes vel!?! Ha en fortsatt fin kveld/natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL SOVE!!!!!

Er det noen som har et tips til meg? Jeg får bare ikke sove om natten, og om jeg sovner sover jeg ikke godt! Usj, våkner hele tiden! Er helt ferdig! Sover ikke om dagen heller, det vil jeg ikke, for da er jeg redd jeg ikke får sove om kvelden.. Men, det får jeg jo ikke uansett! Huff, det er så slitsomt! I tillegg får jeg migrene av å ikke sove.. Så nå er jeg drittlei!

:frustrert::Gjesp::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Oj oj oj.. Nå er det lenge siden ja...

Har hatt en del å drive med for tiden kan man si.. Har vært innom, men bare ikke skrevet noe.. Har liksom ikke helt følt for det..

Alt går bra her... Vi prøver å prøver.. Hadde et lite håp da, når mensen ble forsinket, men nei... Den kom.. :( Ikke det at vi har prøvd lenge, men jeg føler det sånn.. Må si jeg synes synd i de som har gått lenger enn det vi har nå!!

Ellers er sovinga mi så som så... Sover for det meste dårlig. :( Det er jeg begynt å bli dritt lei av... Og jobbing er det blitt mindre av nå som feriene er over.. Hva skal jeg leve av da? Prøver å finne meg en annen jobb, men det er jo lettere sagt enn gjort da det nesten ikke finnes arbeidsplasser her vi bor... Tok kontakt med nav da, og det viste seg at jeg ikke har rett på dagpenger eller noe ettersom jeg ikke har jobbet på noen år!!! :frustrert: Det er så mange teite regler her i dette landet!! Vi greier oss jo på en inntekt, vi sliter jo ikke... Men, det hadde vært så godt om jeg kunne ha fått betalt litt regninger, og om jeg kunne hatt noe å finne på om dagen...

Nei, nå må jeg løpe.. Må lage kveldsmat til gullguttene mine... Vi snakkes da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Da var jeg tilbake igjen etter snart 1 måneds opphold :flau:

Har ikke brukt dataen noe særlig i det siste, fått meg en ny hobby ;) Nemelig brodering ;) Hehe.. På ca 1 mnd nå har jeg brodert tre av bilene i Cars som minsten skal få ha på rommet sitt.. Mangler bare den røde, så er alle brodert.. Er bare det at den hadde de ikke inne, men den kommer :)

Minsten er også heeelt sluttet med bleie.. vel, ikke om natta da.. Og nå er han også sluttet med smukk! Jeg er så stolt, det er han og ikke minst! Nå går han bare å venter på at :nisse: skal komme slik at han kan ta med seg smukkene hjem til nisseungene ;) Selv om nissen egentlig er litt skummel :gjeiper:

Ellers er formen ok.. Vi prøver fortsatt, er ikke så lett dette nei.. Hva har det seg det at når man ikke vil bli gravid, blir man det.. Og når man vil bli, må man slite??

Nei, dette har jeg ikke tid til lenger, må dusje minsten før det blir natta :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, da var det helg :)

Og i morgen er det lørdag ;) Minsten er hos pappaen, så jeg og sambo har helga for oss selv :) Går bare å gleder meg til i morgen, skal faktisk ut en tur for en gangs skyld :biggrin:

Nå sitter jeg da her å slapper av etter en laaang dag.. Har vært på jobb i dag! Faktisk så ser det ut som om jobbsituasjonen min kan endre seg nå :) Var på intervju i dag, pluss at jeg har fått meg en til jobb som tillkallingshjelp på et kjøkken! Hærlig, hærlig :) Er jo ikke sikkert jeg får den jobben som jeg var på intervju til i dag da, men kan jo håpe :) Kom hjem til nyvaska hus i dag også, guri det var godt! Har en så snill og god samboer :rødme:

En gammal venninde kom innom jobben i dag da med sin lille sønn på 7 uker! Han var så fiiin! Det er skikkelig kjipt dette her, å gå rundt å vente å vente på å få en liten spire i magen! Nei, huff.. Er det ikke slik at en ikke bør gå rundt å tenke på det, for da skjer det aldri??

Nå må jeg ta en tlf, fikk nettopp vite at en av de beste vennindene mine har kjøpt seg hus :)

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så sitter jeg her igjen :biggrin:

Burde vel strengt tatt ikke sittet her da siden jeg har EL :P ( om jeg har regna rett ;) Sambo maser, men akuratt nå er jeg altfor trøtt til å ha :sengekos::( Jeg vil, jeg vil så gjerne!! Men, orker ikke...

Hehe, egentlig litt komisk at jeg er så sliten da, men har vel da blitt litt bortskjemt med å kunne stå opp halv 9 hver morge, da blir det hardt å stå opp kl 06:45! Til og med minsten reagerte på at han måtte våkne.. "Men, mamma... Er det ikke natta ennå da, det er jo mørkt ute!" Hehe.. Stakkar... Men, det går! Nå kan jeg liksom endelig sette meg ned etter en stressende dag! Gleder meg bare til å krype under dyna mi på kaldt kaldt rom :biggrin: Hehe ;)

Nei, nå må jeg se slutten på Grease :) HEIA ALEXANDRA!!!

Ha en fortsatt god kveld da :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...