megseg Skrevet 17. juli 2008 #1 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei hei folkens Har endelig funnet ut at nå er det vel min tur til å få seg en dagbok Snoker så mye rundt på alle andre sine, og det ser så morsomt ut, så jeg får vel prøve selv da Vet ikke helt hva jeg skal skrive, men kan begynne med litt om meg selv? Er 20 år og har en liten gutt på tre år som er min lille øyensten! Blid og glad hele tiden Har en samboer som jeg elsker veldig høyt, har vært sammen i litt over et år nå, men har kjent han i to-tre år Og som dere da sikkert skjønner er han ikke faren til min lille skatt.. Vi ønsker oss nå en liten og har vært prøvere siden mai.. Og jeg er såååå babysyk!! Mesteparten av vennene mine har nettopp fått sin første, eller andre, eller så er de gravide, blir jo ikke mindre verpesyk da Vel, det var litt om meg, kommer ikke på noe mer.. Men, regner med vi blir bedre kjent etter hvert Nå er jeg nødt til å komme meg opp av sofaen å gjøre litt før vi skal hente minsten hos bestemor Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 17. juli 2008 Da var denne dagen over.. Sitter egentlig bare her å surfer Har besøk av min lillesøster, hun sitter og ser på tv, mens sambo prøver å ordne dataen hennes.. Hun har jo selvfølgelig greid å glemme passordet, og vi finner det ikke ut.. Og ingenting fungerer! Blir like frustrerte alle sammen! tror vi må ta oss en tur for å se om noen kan fikse det til oss i morgen Har nettopp sittet å sett en episode av jordmødrene på nettet, tårene triller av glede, blir så rørt... Sambo bare ler, han har for vane av det når jeg gråter av et tv-program eller noe Sitter jo og holder pusten når de presser :gjeiper: Hehe.. Grugleder meg til det blir min tur!! Har ellers veeeeeldig lyst på cola, har klart meg i to uker uten *stolt* (Har drukket cola lørdager da, men det er lov!) Er vel det man kaller colaholiker Vil si jeg har klart meg bra da... Da var det bare den H******* røyken! Klarer jeg gi meg med den, skal dette gå fin fint Bare jeg kan få en spire i magen så blir jeg litt mer motivert? Ble jo det da jeg fikk min første Men, nå må jeg sette meg ned å skrive handleliste.. Har MYE som må handles i morgen, minsten trenger nye støvler, og vi trenger, å kjøper forhåpentligvis nye gardiner i morgen.. Og kanskje vi kjøper oss maling;) Vil male stuen!! Og jeg har så og si trumfet det igjennom hos sambo :juhu: Ha en fortsatt god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juli 2008 Jaja, så var det kvelden igjen da Sitter å venter på at vi skal få besøk.. Skal spise god mat, (biff) og kose oss med et glass vin å skravle Gleder meg!! Så nå er gjort, minsten har sovna og maten er snart klar, så nå må de bare komme En venninde av meg har fått en liten i dag! *misunnelig* Jeg vil ha også!! Men, akk så koselig Uansett, i natt har jeg endelig fått godt! Har hatt så mange rare drømmer de siste nettene.. Drømt at jeg var , at jeg skulle ha oppkjøring og forsov meg, (hmm, det siste kan være fordi jeg skal ha oppkjøring snart å er litt engstelig, gruer meg så fælt!) og hatt et skikkelig mareritt! Ikke koselig.. Men i natt sov jeg som en stein:) Så i dag har jeg hatt masse energi og er oppegående til tusand Har heller nesten ikke røyket i dag Er stolt av meg selv da Nei, nå ringte det på døra, får vel gå å ta imot gjestene Ha en ellers koselig kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 20. juli 2008 #4 Del Skrevet 20. juli 2008 Gratulerer med dagbok og lykke til med prøvingen! Blir spennende å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. juli 2008 #5 Del Skrevet 20. juli 2008 Lykke til med prøvingen !!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei hei Tusen takk for helsinger Endelig litt respons Hehe... Nå er det jo sent sent på kveld, og jeg sitter her å er veeeldig nervøs.. Har oppkjøring i morgen, føler meg kvalm og helt elendig egentlig.. Pulsen på maks og skjelver... Huff, ikke morsomt.. Men, dette skal gå bra Har egentlig lyst å grine litt, men får heller spare det til jeg vet hvordan det går i morgen Ellers har vi forsatt besøk, og i kveld er det så fint og mildt ute at vi kan sitte ute :-D Har kost oss med et slag med yatzy, kos det På tirsdag drar jeg og sambo på ferie Minsten skal være hos bestemor, og han gleeder seg kjempe mye.. Skal bli så godt å komme seg bort litt:) Også blir det konsert på torsdag Det skal bli helt vanvittig morsomt.. Nei, vi får vel prøve å rydde litt og komme oss i seng slik at jeg er opplagt til den store morgendagen *spent* Ha en fortsatt god kveld/natt p.s: Kryss fingrene for meg i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 21. juli 2008 #7 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvordan gikk det med oppkjøringen ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. juli 2008 #8 Del Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer med dagbok, og ønsker dere riktig lykke til med prøvingen Hvordan gikk oppkjøringen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei hei Koselig å se at dere har tenkt på meg :-D Gikk strålende.. Hadde bare en liten feil som egentlig ikke var noe Er så glad Så nå blir sambo passasjer Har kjørt minsten til bestemor, det var så rart, men og en fantastisk befrielse å kjøre alene.. Og da jeg kom til mamma, ville jo hun se førerkortet mitt, får jo ikke førerkortet med en gang, får en lapp, så får du selve kortet i posten, og da jeg sa det lo hun så det holdt på å komme i buksa Haha.. Er så utrolig letta for at det er over! :juhu: I morgen skal jeg og sambo endelig på tur, gleder meg Burde vel egentlig gjøre noe og pakket litt nå, men må jo stikke nesa innom her å skrive et par ord først Klarer ikke holde meg borte, også blir det jo noen dager til jeg kommer innom igjen.. Kommer til å savne KG.. Nei, nå er jeg bare nødt til å komme meg opp av sofaen å gjøre noe.. Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. juli 2008 #10 Del Skrevet 23. juli 2008 GRATULERER MED BESTÅTT OPPKJØRING !!!! Hvor skal dere reise ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 26. juli 2008 GRATULERER MED BESTÅTT OPPKJØRING !!!! Hvor skal dere reise ?? Tuusen takk Er så stolt da Vi har vært i Oslo, hatt en fantastisk tur.. Med en knall konsert Så var jeg tilbake da.. Har fått uken min i dag Skulle egentlig på jobb også, men våkna i dag tidlig med en enorm migrene, så måtte bare ringe jobb og legge meg nedpå for å sove... Litt kjipt da.. Men, kan ikke klage.. Er en måned på dagen at jeg hadde migrene sist.. Savner ellers minsten, nå har vi vært borte fra han siden mandag, og ikke kommer han hjem før i morgen.. Skal bli godt å få han hjem nå! Han ringte meg da vi var på tur, mamma, jeg sove her en natt til jeg mamma?? Måtte bare le.. Ble så glad når jeg sa det var greit Han ville ikke hjem, koste seg en hel del med bestemor Også har jeg endelig fått den etterlengta telefonen min Nei, nå er jeg nødt til å lage noe mat, vi skal ha lasagne i kveld Gleder meg Og etterpå spørst det om det ikke blir en liten kjøretur Vi skrives Ha en fortsatt fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 27. juli 2008 #12 Del Skrevet 27. juli 2008 heihei! her har jeg ikke vært innom tidligere...! men, velkommen hit og så håper jeg at alt går den rette veien! ble litt nysgjerrig... :gjeiper: hvilken etterlengtet telefon? :gjeiper: Lykke til med prøvinga i allefall! blir spennende å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 27. juli 2008 heihei! her har jeg ikke vært innom tidligere...! men, velkommen hit og så håper jeg at alt går den rette veien! ble litt nysgjerrig... :gjeiper: hvilken etterlengtet telefon? :gjeiper: Lykke til med prøvinga i allefall! blir spennende å følge med! Hei hei:) Koselig at du kom innom og hilset på Hehe, Sony Ericsson G 900 Men, sliter litt med den.. Euff, er ikke bare bare med ny tlf :gjeiper: Mye å sette seg inn i.. Sitter å koser meg med et glass vin nå, minsten sover, sambo vasker bilen og jeg koser meg med KG og Ekstrem Oppusing USA... Jeg blir så rørt av det jeg.. *snuffs* Er så varm i dag!! Er 30 grader i skyggen, jeg holder på å fordampe her jeg sitter,... Blir det like varmt i morgen skal jeg på stranden å kose meg!! Nei, nå skal jeg ta meg en iskald dusj, før jeg kanskje finner senga snart Skrives i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. juli 2008 #14 Del Skrevet 27. juli 2008 Heia! Jeg er ny i nabolaget, og kommer innom for å hilse på! Ser at du også er forholdsvis ny her. Kjekt å ikke være alene! Hilsen Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 29. juli 2008 Heia! Jeg er ny i nabolaget, og kommer innom for å hilse på! Ser at du også er forholdsvis ny her. Kjekt å ikke være alene! Hilsen Burpen Hei Burpen Koselig at du kommer innom Ja, koselig å se at man ikke er alene som ny Hehe.. Er et par dager siden jeg var innom her nå ser jeg.. Huff og huff.. Men, blir slik i varmen.. Hvem orker sitte inne da?? Nå er jeg helt utslitt, føler meg egentlig bare helt rar.. Må være varmen... Holder på med bleieslutt på minsten nå, og det går helt supert :-D Jeg er så stolt av han I morgen er det jobb igjen, også er det fri til mandag, så da blir det vel en tur til svigers tenker jeg Tenkte jeg skulle unne meg en tur på kino i morgen da, for å se Mamma Mia, men når jeg sjekker kinobladet viser det seg det at den har sluttet å gå!! Jeg som hadde gledet meg.. Får vel ta en rolig kveld med en film hjemme da... Men, nå begynner privat praksis... Bare elsker tirsdagene på Tv 2! Da er tv'en MIIN Vi skrives vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 4. august 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 4. august 2008 Hei hei Så var det mandag og jobb... I dag er jeg bare helt forferdelig trøtt og har vondt! Sliten etter jobb vil jeg tro.. Har egentlig en utrolig dårlig dag, hvorfor?? Ikke vet jeg.. Det hender jeg har dager som dette, når alt er domt og jeg kunne tenkt meg å bare ligge på sofaen eller i senga å gråte litt for meg selv... Men, det går nok over skal du se Tror mye av det skyldes at jeg savner vennene mine.. Ikke det at de bor langt unna, men vi ser hverandre aldri lenger liksom.. Pluss at jeg føler de på en måte glemmer meg til tider.. Og det blir jo ikke bedre når sambo sitter å spiller PS2.. Nei, nå må jeg slutte å synes synd i meg selv.. Huff å huff, slikt tull da kvinne Hehe.. Minsten starta i barnehagen igjen etter ferien i dag.. Hadde ikke så veeeldig lyst at mamma skulle dra på jobb, men det gikk.. Var så godt å komme hjem til han i dag.. Sambo måtte hente han i barnehagen siden jeg måtte jobbe sent, hadde ikke før fått parkert da minsten sto i tunet, MAMMA MAMMA, JAAA!! Gliste fra øre til øre... Det er da det er godt å komme hjem Blir så glad av slikt Håper ikke det blir så veeeldig lenge til jeg kan få to som blir hoppende glad for å se meg Savner det så altfor mye å ha en baby i hus... Var på besøk til en venninde i helgen for å se hennes.. Hun var så søøøt, også så pittepitteliten! Ble så forelsket!! Sambo har jo til og med funnet ut hvordan vi skal fortelle det til nærmeste familie Han er så søt da.. Vi skal visst nok kjøpe kopper som står bestemor, bestefar og tante på og gi til hans familie.. Min familie har jo sånne kopper fra før.. Blir så sjarmert når han er sånn.. Er ikke rart jeg elsker den mannen!! Apropo den colaen jeg snakket om for en liten stund siden.. HAHAHAHA Var ikke lenge jeg greide meg uten! Er så lei nå.. Har lyst til å starte å trene, men har ingen til å ha med meg.. Vil ikke dra alene, må nesten ha med meg noen som liksom kan dra meg med, og oppmuntre meg.. Jeg er så LAT når det kommer til slikt.. Blir sinna på meg selv!! Nei, nå nærmer klokka seg fort sovetid her.. Må få gjort litt i hjemmet før jeg kan finne sengen, så er vel på tide og avslutte her... Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karamella Skrevet 4. august 2008 #17 Del Skrevet 4. august 2008 Hei hei... Så moro med en på samme alder her inne:-) Har akkurat laget meg dagbok jeg også. Er så baby-syk jeg og, alle mine venninder går rundt med vogner og nyfødte skatter.... Skal begynne prøving nå, så jeg er bare i første prøveperiode sånn på ordentlig. Men det blir spennende. Skal følge med her jeg :-) Lykke til da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. august 2008 #18 Del Skrevet 5. august 2008 Hei hei Så var det mandag og jobb... I dag er jeg bare helt forferdelig trøtt og har vondt! Sliten etter jobb vil jeg tro.. Har egentlig en utrolig dårlig dag, hvorfor?? Ikke vet jeg.. Det hender jeg har dager som dette, når alt er domt og jeg kunne tenkt meg å bare ligge på sofaen eller i senga å gråte litt for meg selv... Men, det går nok over skal du se Tror mye av det skyldes at jeg savner vennene mine.. Ikke det at de bor langt unna, men vi ser hverandre aldri lenger liksom.. Pluss at jeg føler de på en måte glemmer meg til tider.. Og det blir jo ikke bedre når sambo sitter å spiller PS2.. Nei, nå må jeg slutte å synes synd i meg selv.. Huff å huff, slikt tull da kvinne Hehe.. Kjenner meg så igjen i det du sier her, har noen sånne dager selv og det er ikke noe moro. Mannen min spiller ikke PS2, men dataspill og da føler jeg meg overflødig. Men heldigvis så går det over etter en stund. Håper dagen i dag blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 5. august 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 5. august 2008 Hei hei... Så moro med en på samme alder her inne:-) Har akkurat laget meg dagbok jeg også. Er så baby-syk jeg og, alle mine venninder går rundt med vogner og nyfødte skatter.... Skal begynne prøving nå, så jeg er bare i første prøveperiode sånn på ordentlig. Men det blir spennende. Skal følge med her jeg :-) Lykke til da :-) Hei hei:) Ja, man blir ganske så glad når man finner noen på sin egen alder her inne;) Hehe, kjenner til den.. Det som er så ufattelig domt er at man blir bare enda mer babysyk av å se på det.. Og da går man jo og tenker på det heeele tiden at man vil ha en egen liten baby.. Og da skjer det jo aldri.. Vel, det skjer.. Men, det skjer så innmari seint.. Må følge med på deg jeg og da... Lykke til du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megseg Skrevet 5. august 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 5. august 2008 Kjenner meg så igjen i det du sier her, har noen sånne dager selv og det er ikke noe moro. Mannen min spiller ikke PS2, men dataspill og da føler jeg meg overflødig. Men heldigvis så går det over etter en stund. Håper dagen i dag blir bedre. Hei hei Godt å høre jeg ikke er alene Går bra nå da.. Fikk ut litt aggresjon når jeg la meg Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå