Gå til innhold

Hvordan vil dere bli forført gutter/menn?!

Anbefalte innlegg

Gjest little miss ditty
Skrevet

Jeg har en som jeg har hatt noe på gang med en stund som jeg har lyst til å forføre. Gjerne sånn at han tror at det var han som forførte meg, men det siste er kanskje ikke viktig. Bare at det foregår på en litt forsiktig måte.

Hovedpoenget er at det er tid for å ha sex mens vi er edrue, men han virker litt sjenert og det er ikke fordi han ikke vil, altså! Når sant skal sies er jeg også litt sjenert for å ta dette skrittet, men det er en annen historie.

Tips om bra forspill tas også i mot med takk, jeg tror nemlig at jeg har laget meg et slags fast "program" og synes at dette er litt kjedelig, det må jo bli veldig forutsigbart og kjedelig for mannen etterhvert.

Så jeg spør: Hva liker dere og hvordan vil dere forføres?

Gjest little miss ditty
Skrevet

Når jeg sa at kvinner også kunne meddele seg, så mente jeg at de kunne fortelle hvordan de forfører menn - ikke hvordan de vil bli forført.

....måtte bare si det, så det var på det rene. ;)

Skrevet (endret)

Vel, jeg har satset på å gjøre det enkelt. Når har latt som om det er han som forfører meg, så kryper jeg f.eks inntil ham i sofaen, koser med hånda hans og legger hodet på skuldra hans. Ikke så spennende, men da skjønner han ihvertfall at det er lov til å forføre meg og tror i etterkant at det var han som fant det på. :)

Dette gjelder bare de aller første gangene, siden blir jeg litt mer tøff..ja :lur:

Edit: Jeg glemte å si at det lønner seg å bruke et litt forførende kroppsspråk på forhånd, slik at du er helt sikker på at han tenker på sex. Jeg holder meg til den "liksomuskyldige" varianten.

Endret av absinthia
Gjest little miss ditty
Skrevet
Vel, jeg har satset på å gjøre det enkelt. Når har latt som om det er han som forfører meg, så kryper jeg f.eks inntil ham i sofaen, koser med hånda hans og legger hodet på skuldra hans. Ikke så spennende, men da skjønner han ihvertfall at det er lov til å forføre meg og tror i etterkant at det var han som fant det på. :)

Dette gjelder bare de aller første gangene, siden blir jeg litt mer tøff..ja :lur:

Edit: Jeg glemte å si at det lønner seg å bruke et litt forførende kroppsspråk på forhånd, slik at du er helt sikker på at han tenker på sex. Jeg holder meg til den "liksomuskyldige" varianten.

Jo, dette var i og for seg en grei måte som jeg selv også har brukt, men jeg har lyst til å være ørlite mer dristig.. bare bittelitt altså..

- Noen forslag?

Gjest Gjest
Skrevet

Grip tak i kuken hans utenfor buksa!! klem, åpne buksa, gni fjeset ditt mot kuken... :sengekos:

Gjest little miss ditty
Skrevet
Grip tak i kuken hans utenfor buksa!! klem, åpne buksa, gni fjeset ditt mot kuken... :sengekos:

Det var igrunn litt mer voldsomt enn jeg hadde tenkt meg. :fnise:

Jeg hadde tenkt at jeg kunne drive han halvgal av lyst på en eller måte før jeg gikk til nærangrep. :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
Det var igrunn litt mer voldsomt enn jeg hadde tenkt meg. :fnise:

Jeg hadde tenkt at jeg kunne drive han halvgal av lyst på en eller måte før jeg gikk til nærangrep. :lur:

Hva med å stryke han forsiktig å innsiden av lårene mens dere prater? Masser deg nærmere og nærmere "målet" før du trekker deg litt tilbake igjen og begynner på nytt?

Gjest little miss ditty
Skrevet
Hva med å stryke han forsiktig å innsiden av lårene mens dere prater? Masser deg nærmere og nærmere "målet" før du trekker deg litt tilbake igjen og begynner på nytt?

Det er notert!

..men ønsker fortsatt flere tips. Det kan jo hende at jeg får ånden over meg når vi ikke sitter i sofaen, men kanskje på tur eller noe annet.

Hvordan hadde dere reagert på å dra på tur sammen med en dame med tight shorts? Utflukt med noe småsnacksy på, som en apertif? Setter det fantasien i sving? Jeg har kropp nok til at det ser bra ut.

Skrevet

Hvis dere sitter ved siden av hverandre i en sofa og snakker, så sitt slik at du signaliser at du er "åpen" og trygg og avslappet, dvs ikke med armene eller bena i kryss. Dra gjerne fingrene gjennom håret ditt og len deg fram mot ham når han snakker slik at han får bekreftelse på at det han sier er interessant. Ta litt på ham når du snakker for å understreke poenger, gjerne på armen, og sier han noe morsomt som du ler av kan du godt legge hånda på låret hans. Flytt deg nærmere ham i løpet av samtalen slikt at dere kommer bort i hverandre med ben eller armer. Fang blikket hans og stryk litt forsiktig over håret eller kinnet eller på armen hans og si at du synes det er så fint og sitte sånn sammen med ham. Bare sitt sånn og småkos og prat med ham en stund og så kan du kysse ham litt på kinnet og så skal du se at han tar initiativ til klining, og da er det vel i boks, tenker jeg! Lykke til!

Skrevet
Det er notert!

..men ønsker fortsatt flere tips. Det kan jo hende at jeg får ånden over meg når vi ikke sitter i sofaen, men kanskje på tur eller noe annet.

Hvordan hadde dere reagert på å dra på tur sammen med en dame med tight shorts? Utflukt med noe småsnacksy på, som en apertif? Setter det fantasien i sving? Jeg har kropp nok til at det ser bra ut.

Så ikke dette før etter at jeg hadde lagt inn det forrige innlegget, men hvis dere skal ut på tur i naturen kan du jo bare bøye deg ned for å plukke noen blomser eller bær i den tighte shortsen din, litt sånn tilfortlatelig, og sende ham noen lystige blikk over skulderen. Så kan dere sette dere ned på et teppe og følge oppskriften min fra forrige innlegg.

Gjest little miss ditty
Skrevet
Så ikke dette før etter at jeg hadde lagt inn det forrige innlegget, men hvis dere skal ut på tur i naturen kan du jo bare bøye deg ned for å plukke noen blomser eller bær i den tighte shortsen din, litt sånn tilfortlatelig, og sende ham noen lystige blikk over skulderen. Så kan dere sette dere ned på et teppe og følge oppskriften min fra forrige innlegg.

Lurt! Det er nemlig viktig at han skjønner at jeg vil ha ham.

Gjest little miss ditty
Skrevet

Jeg spør om dette fordi jeg har vært single i 3 år nå og har omtrent glemt hva man gjorde, når man skal ha sex... Kom med flere tips please! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Om han vet at du er intressert i han, og ikke andre, kjøp kondomer en dag dere er på handletur sammen? behøver ikek være mer avansert enn "jeg har lyst på en is, kan vi ta en tur på kiwi?" og så bare plukke med en pakke kondomer og legge på båndet.

Gjest Gjest
Skrevet
Om han vet at du er intressert i han, og ikke andre, kjøp kondomer en dag dere er på handletur sammen? behøver ikek være mer avansert enn "jeg har lyst på en is, kan vi ta en tur på kiwi?" og så bare plukke med en pakke kondomer og legge på båndet.

Haha..typisk nordmann dette da...

Det er jo ikke vanskelig å få seg sex, om det var det du tenkte på.

Her gjaødt spørsmålet å forføre. Da går man gjerne ikke på Rema 1000 og handler kondomer - det er så langt fra å foprføre som man kan komme.

Kjære nordmann: kom deg på et mat og vin kurs i sør-Frankrike eller tilbring et år i Italia, det vil nok hjelpe deg litt på vei. Kanskje, og bare kanskje, er det håp.

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet

Jeg liker det enkle best så var det meg du skulle forføre ville jeg ha foreslått følgende:

Se han dypt inn i øynene med ett ett litt slørete blikk og si "vet du at jeg har lyst på deg jeg, for du gjør meg så kåt! Vil du ha sex med meg?"

Dette funker enten dere sitter hjemme i sofaen med ett glass rødvind og dempet belysning, eller dere er på skogstur og du viser frem den deilige kroppen din i tight shorts.

Det finnes ingenting mer sexy her i verden enn enn en jente som er kåt som tørr og vise det, og som med stor selvtillit erklærer at hun vil knulle med deg....

Gjest little miss ditty
Skrevet
Jeg liker det enkle best så var det meg du skulle forføre ville jeg ha foreslått følgende:

Se han dypt inn i øynene med ett ett litt slørete blikk og si "vet du at jeg har lyst på deg jeg, for du gjør meg så kåt! Vil du ha sex med meg?"

Dette funker enten dere sitter hjemme i sofaen med ett glass rødvind og dempet belysning, eller dere er på skogstur og du viser frem den deilige kroppen din i tight shorts.

Det finnes ingenting mer sexy her i verden enn enn en jente som er kåt som tørr og vise det, og som med stor selvtillit erklærer at hun vil knulle med deg....

Bra forslag! Det er så fint å høre hvordan en mann vil ha det.. selv omdet selvfølgelig er forskjeller ute og går. :)

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

Altså etter min erfaring liker kjæresten min at jeg "overrasker" han. Ikke særlig rolig og forsiktig men :P

F.eks at jeg tar ham med inn på badet, bøyer meg ned og gir ham en BJ, og etterpå ber jeg han ta meg hardt! hehe

Endret av Betty89
Gjest little miss ditty
Skrevet

Noen flere tips...? Hva er et bra forspill?

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min har en måte som alltid funker på meg, plutselig befinner en av hendene hennes seg i skrittet mitt. Det virker veldig voldsomt, men hun er egentlig en veldig sjenert jente, bare ikke så sjenert når vi er alene. men i det siste har det også begynt å skje når vi ikke er alene.

Jeg må være verdens heldigste mann :D

Mann 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...