Gå til innhold

Videoklipp av skremt unge...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når barn er fra 8-9 år og oppover så kan de vel tåle sånnt, men jeg har sett en 2-3 åring bli utsatt for skummel figur på dataen. Og det var litt verre...

Jeg synes som regel ikke det er gøy å se at folk blir kjemperedde og får vondt av skrekk, for jeg er veldig skvetten selv og vet hvor jævlig det er. Samtidig skjønner jeg at noen synes det er morsomt, men når barna er så små som på klippet jeg har sett.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er da virkelig forskjell på å spille en spøk på noen og å mishandle noen psykisk.

Så om man kjøper en av de klassiske jack in the box til en unge som aldri har sett en før, og de blir skremt av at den lille klovnen hopper ut, så mishandler man ungen sin?

Jeg kan skjønne om du mener at det er psykisk mishandling om faren skremmer livet av ungen sin hver eneste dag. Men en liten spøk skader ikke..

Hvis faren i dette tilfellet hadde trøstet gutten som gråt så sårt, ville saken vært en annen. Det gjør han ikke. Han fortsetter å filme og legger i tillegg ut klippet på internett. Lite faderlig oppførsel, og ja, det grenser til psykisk mishandling, spesielt når man tenker på de konsekvensene det kan få at klippet ligget åpent for alle å se.

Man ler ikke av et lite barn som blir skikkelig redd. Punktum.

Nemlig!

Bra jeg aldri skal ha noen da ;)

Sannsynligvis, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...