Gjest Trampe Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Hei! Er det noe man absolutt ikke må glemme på dagen? Jeg synes jeg husker det var en link om dette en gang før... Noe man angrer at man ikke gjore eller ville ha gjort anderledes?? :-?
Augustbrud02 Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Det er nok denne tråden du tenker på: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=10664
Pusekatt Skrevet 26. mai 2003 #3 Skrevet 26. mai 2003 Ringene? Mener å ha lest her at en del skulle ønske at de brukte mer tid sammen med sin kjære på Den Store Dagen.
RoadQueen Skrevet 26. mai 2003 #4 Skrevet 26. mai 2003 Ikke glem å nyte dagen - det er deres dag! Kos dere og slå av en prat med så mange av gjestene som mulig, spesielt de dere sjelden treffer.
viwi Skrevet 26. mai 2003 #5 Skrevet 26. mai 2003 Husk å gå på do før vielsen husk å ha med lommetørkle ikirka husk å nyte dagen!!!
Gjest Solskinn Skrevet 26. mai 2003 #6 Skrevet 26. mai 2003 Husk å slapp av og kos deg! Jeg glemte å ta med meg buketten da vi fotograferte i forkant av vielsen!! Men bildene ble bra allikevel, gitt! Ha en flott dag! :D
lin Skrevet 26. mai 2003 #7 Skrevet 26. mai 2003 ang dette med å gå på do... det er seriøst en ting jeg faktisk tenker på og bekymrer meg for... en kjole med slep, underskjørt, korsett og alt -det blir jo ikke lett hvrodan gjør man dette -tar med seg forloveren som må holde kjolen under det nødvenige ærendet? For om man går for sikkerhetsskyld tuden ganger tidligere på dagen, så ordner psyken opp med at man bare MÅ når det helst ikke passer og er så lett :-? litt av en ting å gruble over, det er ufattelig alle tankene man skal ha i forbindelse med bryllup
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #8 Skrevet 26. mai 2003 Beklager om jeg lager en ny tråd midt inni denne diskusjonen, men jeg bare MÅ skrive dette....håper jeg er unnskyldt! For om man går for sikkerhetsskyld tusen ganger tidligere på dagen' date=' så ordner psyken opp med at man bare MÅ når det helst ikke passer og er så lett :-? quote'] Jo, takk! Dette kjenner jeg meg igjen i!! Jeg er kanskje i en litt spesiell situasjon pga at jeg har fått bekreftet av legen at jeg har panikkangst (!) Dere kan tro jeg gruer meg til akkurat dette...og jo mer jeg tenker på dette med do, jo mer gruer jeg meg...vel, jeg klarer selvfølgelig å holde hodet kaldt og gleder meg masse innimellom da Før jeg fikk vite at jeg hadde panikkangst så har jeg alltid vært en person med nervøs mage, og som har sittet på do tusen ganger hvis jeg skulle noe spesiellt. Jeg tror nok jeg skal klare meg gjennom denne dagen, og kommer nok til å være lettet når vielsen er ferdig :blunke: Men bare ved tanken så kjenner jeg det knyter seg i magen. Håper jeg er mer nervøs den dagen enn at jeg har tid til å tenke "enn hvis jeg MÅ på do...." når jeg går opp kirkegulvet.. da har jeg et lite problem... Noen der ute i samme situasjon? Er veldig glad for at lin tok opp akkurat dette, selv om kanskje min situasjon er litt spesiell da... Håper på beroligende svar Noen flere med angst der ute, forresten? Hilsen anonym i dag
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #9 Skrevet 27. mai 2003 For å skeie ut litt fra den opprinnelige tråden vil jeg bare gjenfortelle noe tips jeg har fanget opp om dette med å gå på do med brudekjole. Først og fremst til de med strømpeholdere; fest stoppene før dere tar på trusen. Da slipper dere fikle med stroppene når dere er på toalettet. Et annet tips er sittestillingen på toalettet. Sitt med ansiktet mot veggen (altså bakfrem). Da skal ikke slep og slør være så mye i veien. Men om dette fungerer vet jeg ikke, for jeg var faktisk aldri på do mens jeg hadde kjolen på! Ellers lønner det seg jo alltid å drøye så lenge som mulig før man går, for har man først begynt..... Til deg med panikkangst har jeg ikke annet å si et at du får prøve å ikke tenke på dette, men det er nok lettere sagt enn gjort! Lykke til! Hilsen Lille meg
Augustbrud02 Skrevet 27. mai 2003 #10 Skrevet 27. mai 2003 Først og fremst til de med strømpeholdere; fest stoppene før dere tar på trusen. Da slipper dere fikle med stroppene når dere er på toalettet. Et annet tips er sittestillingen på toalettet. Sitt med ansiktet mot veggen (altså bakfrem). Da skal ikke slep og slør være så mye i veien. Men om dette fungerer vet jeg ikke, for jeg var faktisk aldri på do mens jeg hadde kjolen på! Jeg hadde stroppene utenpå trusen (slik det egentlig kal være), og det var ikke noe problem å gå på do med dette. (Prøvde å ha stroppene under trusen, men dette så bare kjemperart ut!) Jeg satt t.o.m. helt vanlig også. Forøvrig hadde jeg både slep og slør uten at det gav problemer i det hele tatt... Men fordi som bekymrer seg for dette, hvorfor ikke ta en test på dette hjemme dagen før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå