Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker du IE, firefox eller opera? Du kan prøve å bytte nettleser og se og det fungerer. Eller laste ned java? Har du vært i nettbanken etter at du fikk nypc'n?

Jepp var på nettbanken på lørdag. Bruker internett explorer. Java tingen var på maskina når jeg kjøpte den. Får feil i kode eller nummer.

Ikke fått svar fra terra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitten! Skal forresten til Bergen i morgen. Er det noen plass dem selger Friis companysvesker der da?

Jeg aner ikke. Det er en veskebutikk på Galleriet og en på Bystasjonen. Du kan prøve der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp var på nettbanken på lørdag. Bruker internett explorer. Java tingen var på maskina når jeg kjøpte den. Får feil i kode eller nummer.

Ikke fått svar fra terra.

De svarer sikkert i dag. Når sendte du mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gitt dem et par timer til. Det var tross alt søndag og hviledag i går. Luciadagen var det også faktisk. Kanskje de gikk i luciatog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men veldig sjeldent jeg spiser det.

Når bør jeg sende mail nr to da? Kanskje jeg kan sende den rett i banken min? Men har ingen kontakperson i den banken. Jaja, får ta en fellespost da.

Jej snart tid for en røykepause.

I dag er det veldig grått, og det :regn: ute.

Jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe til julegaver til folk nå. Har skrevet det opp på ei liste, men ikke hva jeg skal kjøpe til bestevenninen min, i tilfelle hun ser den lappen. Jeg lurer på om jeg har røpet meg. Men håper ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke. Det er en veskebutikk på Galleriet og en på Bystasjonen. Du kan prøve der.

:fnise: Er det sånn i Bergen sentrum eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun vært i Bergen en gang tidligere, så vet nesten ingenting om plassen.

Sist gang jeg var der, så bodde jeg på Scanic, som er ganske så langt utfor byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært i Bergen en gang tidligere, så vet nesten ingenting om plassen.

Sist gang jeg var der, så bodde jeg på Scanic, som er ganske så langt utfor byen.

Det meste av butikker befinner seg i Bergen sentrum. Hvor skal du bo denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...