*appifany* Skrevet 13. desember 2009 #1841 Del Skrevet 13. desember 2009 Kitten! Skal forresten til Bergen i morgen. Er det noen plass dem selger Friis companysvesker der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 14. desember 2009 #1842 Del Skrevet 14. desember 2009 dritt dag asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #1843 Del Skrevet 14. desember 2009 Bruker du IE, firefox eller opera? Du kan prøve å bytte nettleser og se og det fungerer. Eller laste ned java? Har du vært i nettbanken etter at du fikk nypc'n? Jepp var på nettbanken på lørdag. Bruker internett explorer. Java tingen var på maskina når jeg kjøpte den. Får feil i kode eller nummer. Ikke fått svar fra terra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1844 Del Skrevet 14. desember 2009 Kitten! Skal forresten til Bergen i morgen. Er det noen plass dem selger Friis companysvesker der da? Jeg aner ikke. Det er en veskebutikk på Galleriet og en på Bystasjonen. Du kan prøve der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1845 Del Skrevet 14. desember 2009 Jepp var på nettbanken på lørdag. Bruker internett explorer. Java tingen var på maskina når jeg kjøpte den. Får feil i kode eller nummer. Ikke fått svar fra terra. De svarer sikkert i dag. Når sendte du mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #1846 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg sendte mail i går klokken 16.17. Bør jeg purre på igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1847 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville gitt dem et par timer til. Det var tross alt søndag og hviledag i går. Luciadagen var det også faktisk. Kanskje de gikk i luciatog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #1848 Del Skrevet 14. desember 2009 Terraluciatoget. Alt er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1849 Del Skrevet 14. desember 2009 Gikk du i luciatog? Jeg gjorde ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #1850 Del Skrevet 14. desember 2009 Dessverre, men jeg kunne tenkt meg en lussekatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1851 Del Skrevet 14. desember 2009 Lussekatter er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #1852 Del Skrevet 14. desember 2009 Men veldig sjeldent jeg spiser det. Når bør jeg sende mail nr to da? Kanskje jeg kan sende den rett i banken min? Men har ingen kontakperson i den banken. Jaja, får ta en fellespost da. Jej snart tid for en røykepause. I dag er det veldig grått, og det ute. Jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe til julegaver til folk nå. Har skrevet det opp på ei liste, men ikke hva jeg skal kjøpe til bestevenninen min, i tilfelle hun ser den lappen. Jeg lurer på om jeg har røpet meg. Men håper ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1853 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva skal du kjøpe til henne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #1854 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg skal fortelle deg etter jul, i tilfelle hun leser det. For da blir det veldig kjedelig for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #1855 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg aner ikke. Det er en veskebutikk på Galleriet og en på Bystasjonen. Du kan prøve der. Er det sånn i Bergen sentrum eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #1856 Del Skrevet 14. desember 2009 Tror Galleriet er et kjøpesenter i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #1857 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg sendte mail til banken min, og har fått svar Problemet var hos dem Så kanskje den fungerer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1858 Del Skrevet 14. desember 2009 Tror Galleriet er et kjøpesenter i sentrum. Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #1859 Del Skrevet 14. desember 2009 Har kun vært i Bergen en gang tidligere, så vet nesten ingenting om plassen. Sist gang jeg var der, så bodde jeg på Scanic, som er ganske så langt utfor byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1860 Del Skrevet 14. desember 2009 Har kun vært i Bergen en gang tidligere, så vet nesten ingenting om plassen. Sist gang jeg var der, så bodde jeg på Scanic, som er ganske så langt utfor byen. Det meste av butikker befinner seg i Bergen sentrum. Hvor skal du bo denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå