Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skittentøyet hjemme hos oss har bare hopet seg opp, for samboeren slenger både rene og skitne klær sammen også husker han ikke hva som er rent eller skittent. Altså må ALT vaskes :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skittentøyet hjemme hos oss har bare hopet seg opp, for samboeren slenger både rene og skitne klær sammen også husker han ikke hva som er rent eller skittent. Altså må ALT vaskes :snurt:

Hva om du lar være å vaske hans klær? Lite kult for ham å dra naken på jobb. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror menn egentlig kan vaske klær, men later som de ikke kan det for å få oss til å gjøre det. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror menn egentlig kan vaske klær, men later som de ikke kan det for å få oss til å gjøre det. :opplyser:

Enig :opplyser:

Samboeren min vasket en gang alt mitt hvite undertøy sammen med svarte ting :opplyser: Det ble en interessant farge på det etterpå :ler:

Han måtte kjøpe igjen til meg :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig :opplyser:

Samboeren min vasket en gang alt mitt hvite undertøy sammen med svarte ting :opplyser: Det ble en interessant farge på det etterpå :ler:

Han måtte kjøpe igjen til meg :opplyser:

:hoho:

Min far vasket en gang en stor rød genser sammen med hvitvasken. Han "så den ikke." :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Min far vasket en gang en stor rød genser sammen med hvitvasken. Han "så den ikke." :dåne:

:skratte:

Mamma vasket en ullgenser jeg hadde spinket og spart til lenge på 60 grader. Hun visste ikke bedre :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...