Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Det er jo sukker som er den store folkefienden i dag. Jeg sier ikke at sukker er sunt, men man vet i det minste hva man får i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du at vi skal komme og hjelpe deg?

Det hadde vært fint! Fikk :bigfoot: til å støvsuge i dag da, så skal jeg vaske gulvene. Grei deal! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så rart at det i det hele tatt tillates å bruke det når man vet at det er kreftfremkallende? :klø:

Det er ganske mange stoffer som burde vært forbudt, men ingen gjør noe med det :snurt:

Er det rart 1 av 3 får kreft? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sukker som er den store folkefienden i dag. Jeg sier ikke at sukker er sunt, men man vet i det minste hva man får i seg.

Folk er jo så livredde sukker at de heller tyller i seg kreftfremkallende søtningsmiddel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Man blir ikke feit av aspartam, så da er det plutselig greit skulle man tro.

Det er ganske mange stoffer som burde vært forbudt, men ingen gjør noe med det :snurt:

Nei det er ikke rart i det hele tatt! Man må bruke huet selv når man handler mat og andre produkter, men de fleste er jo ikke klar over at ting er skadelig. Jeg var på ingen måte klar over det før, man stoler jo på at ting er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint! Fikk :bigfoot: til å støvsuge i dag da, så skal jeg vaske gulvene. Grei deal! :nigo:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Det er ikke rart i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk pepperkakebakingen i går, Mia?

Ovnen var jo opptatt med kalkunen.. så vi lagde to stekeplater med pepperkaker. Resten skal vi bake i morgen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ovnen var jo opptatt med kalkunen.. så vi lagde to stekeplater med pepperkaker. Resten skal vi bake i morgen. :jepp:

Hvilke julesanger hørte dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg liker sukker.

:hoho:

Lurer på om noe blir slettet jeg :sjenert:

:riste: Det tror jeg ikke. Kanskje hun vil ønske oss en god jul? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...