The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1281 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er jo sukker som er den store folkefienden i dag. Jeg sier ikke at sukker er sunt, men man vet i det minste hva man får i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #1282 Del Skrevet 6. desember 2009 Vil du at vi skal komme og hjelpe deg? Det hadde vært fint! Fikk til å støvsuge i dag da, så skal jeg vaske gulvene. Grei deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1283 Del Skrevet 6. desember 2009 Syns det er så rart at det i det hele tatt tillates å bruke det når man vet at det er kreftfremkallende? :klø: Det er ganske mange stoffer som burde vært forbudt, men ingen gjør noe med det Er det rart 1 av 3 får kreft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1284 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er jo sukker som er den store folkefienden i dag. Jeg sier ikke at sukker er sunt, men man vet i det minste hva man får i seg. Folk er jo så livredde sukker at de heller tyller i seg kreftfremkallende søtningsmiddel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #1285 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja det er forferdelig å tenke på at så mange får kreft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1286 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan gikk pepperkakebakingen i går, Mia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1287 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er jo sukker som er den store folkefienden i dag. Jeg sier ikke at sukker er sunt, men man vet i det minste hva man får i seg. Enig. Man blir ikke feit av aspartam, så da er det plutselig greit skulle man tro. Det er ganske mange stoffer som burde vært forbudt, men ingen gjør noe med det Er det rart 1 av 3 får kreft? Nei det er ikke rart i det hele tatt! Man må bruke huet selv når man handler mat og andre produkter, men de fleste er jo ikke klar over at ting er skadelig. Jeg var på ingen måte klar over det før, man stoler jo på at ting er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1288 Del Skrevet 6. desember 2009 Det hadde vært fint! Fikk til å støvsuge i dag da, så skal jeg vaske gulvene. Grei deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. desember 2009 #1289 Del Skrevet 6. desember 2009 Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1290 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er ganske mange stoffer som burde vært forbudt, men ingen gjør noe med det Er det rart 1 av 3 får kreft? Det er ikke rart i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1291 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei Tiarra! Har du en fin og avslappet søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #1292 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan gikk pepperkakebakingen i går, Mia? Ovnen var jo opptatt med kalkunen.. så vi lagde to stekeplater med pepperkaker. Resten skal vi bake i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1293 Del Skrevet 6. desember 2009 Baker du hver dag, Mia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1294 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå er det en moderator her inne. Hold på å skrive morderator! Hei, Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1295 Del Skrevet 6. desember 2009 Ovnen var jo opptatt med kalkunen.. så vi lagde to stekeplater med pepperkaker. Resten skal vi bake i morgen. Hvilke julesanger hørte dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #1296 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker sukker. Nå er det en moderator her inne. Hold på å skrive morderator! Hei, Hilde Lurer på om noe blir slettet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1297 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker sukker. Lurer på om noe blir slettet jeg Det tror jeg ikke. Kanskje hun vil ønske oss en god jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1298 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skal bake eggeplommekaker og sjakkruter på torsdag, og pepperkaker på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1299 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skulle egentlig bake boller i går, men så lagde jeg pannekaker istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1300 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skal også bake på torsdag, men har ikke helt funnet ut hva jeg skal bake enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå