Michelin Skrevet 6. desember 2009 #1261 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg drikke grønn te med jasmin. Den smaker dritt, så den er sikkert veldig sunn. Sikkert. Akkurat som JA yoghurten til Tine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1262 Del Skrevet 6. desember 2009 Er det aspartam i den yoghurten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 6. desember 2009 #1263 Del Skrevet 6. desember 2009 Aner ikke. Men den er nesten ikke tilsatt sukker, om den er det i det hele tatt, og smaker deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1264 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg tror ikke det, med mindre noen av det som står her er et annet ord for aspartam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1265 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvis den er tilsatt aspartam ville jeg heller kjøpt meg en annen yoghurt. Har du prøvd BioQ? Jeg pleide å ta BioQ, bær og kanel (og kanskje litt mandler), kjempegodt, og helt fritt for sukker og annet farlig søtstoff-tilsetninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1266 Del Skrevet 6. desember 2009 Den vil jeg smake en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 6. desember 2009 #1267 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg kjøpte Ja yoghurt ved en feiltagelse, trodde jeg kjøpte vanlig vanilje yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1268 Del Skrevet 6. desember 2009 Kjøpte du mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1269 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skal se litt på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1270 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skal kanskje lage . Kos deg med tv-titting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 6. desember 2009 #1271 Del Skrevet 6. desember 2009 Kjøpte du mange? Nei, heldigvis bare 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1272 Del Skrevet 6. desember 2009 for at du sparte meg for å kaste vekk pengene mine på en dårlig yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 6. desember 2009 #1273 Del Skrevet 6. desember 2009 Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #1274 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvilken yoghurt skal jeg ikke kjøpe?? Jeg foretrekker tine sin nyt med blåbær smak, den er søt og god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1275 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvilken yoghurt skal jeg ikke kjøpe?? Jeg foretrekker tine sin nyt med blåbær smak, den er søt og god. Den er kjempegod, men sikkert den yoghurten med aller mest sukker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1276 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvis den er tilsatt aspartam ville jeg heller kjøpt meg en annen yoghurt. Har du prøvd BioQ? Jeg pleide å ta BioQ, bær og kanel (og kanskje litt mandler), kjempegodt, og helt fritt for sukker og annet farlig søtstoff-tilsetninger. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal tilsettes aspartam i så mye. Ikke er det bra og det smaker jævlig. Blir sånn en ekkel kunstig smak av det. -------------------- TK: Jeg laget meg Caipirinha og Strawberry Daiquiri i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #1277 Del Skrevet 6. desember 2009 Den er kjempegod, men sikkert den yoghurten med aller mest sukker? Jeg tror det er masse sukker i den, kanskje mest etter god morgen yoghurten? TK: Jeg laget meg Caipirinha og Strawberry Daiquiri i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1278 Del Skrevet 6. desember 2009 Det var veldig godt også Samboren kjøpte også en stor plate Crispo til oss, men jeg er så svak for det så jeg spiste faktisk opp hele alene Det var jo ikke meningen, men det er jo så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1279 Del Skrevet 6. desember 2009 Det var veldig godt også Samboren kjøpte også en stor plate Crispo til oss, men jeg er så svak for det så jeg spiste faktisk opp hele alene Det var jo ikke meningen, men det er jo så godt.. Jeg skjønner forresten heller ikke hvorfor det skal tilsettes aspartam i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1280 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor det skal tilsettes aspartam i så mye. Ikke er det bra og det smaker jævlig. Blir sånn en ekkel kunstig smak av det. Syns det er så rart at det i det hele tatt tillates å bruke det når man vet at det er kreftfremkallende? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå