Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg drikke grønn te med jasmin. Den smaker dritt, så den er sikkert veldig sunn.

Sikkert. Akkurat som JA yoghurten til Tine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis den er tilsatt aspartam ville jeg heller kjøpt meg en annen yoghurt. Har du prøvd BioQ? Jeg pleide å ta BioQ, bær og kanel (og kanskje litt mandler), kjempegodt, og helt fritt for sukker og annet farlig søtstoff-tilsetninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvilken yoghurt skal jeg ikke kjøpe??

Jeg foretrekker tine sin nyt med blåbær smak, den er søt og god.

Den er kjempegod, men sikkert den yoghurten med aller mest sukker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er tilsatt aspartam ville jeg heller kjøpt meg en annen yoghurt. Har du prøvd BioQ? Jeg pleide å ta BioQ, bær og kanel (og kanskje litt mandler), kjempegodt, og helt fritt for sukker og annet farlig søtstoff-tilsetninger.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal tilsettes aspartam i så mye. Ikke er det bra og det smaker jævlig. Blir sånn en ekkel kunstig smak av det.

--------------------

TK: Jeg laget meg Caipirinha og Strawberry Daiquiri i går :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den er kjempegod, men sikkert den yoghurten med aller mest sukker?

Jeg tror det er masse sukker i den, kanskje mest etter god morgen yoghurten?

TK: Jeg laget meg Caipirinha og Strawberry Daiquiri i går :opplyser:

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig godt også :jepp:

Samboren kjøpte også en stor plate Crispo til oss, men jeg er så svak for det så jeg spiste faktisk opp hele alene :sjenert: Det var jo ikke meningen, men det er jo så godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig godt også :jepp:

Samboren kjøpte også en stor plate Crispo til oss, men jeg er så svak for det så jeg spiste faktisk opp hele alene :sjenert: Det var jo ikke meningen, men det er jo så godt..

:fnise:

Jeg skjønner forresten heller ikke hvorfor det skal tilsettes aspartam i alt. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal tilsettes aspartam i så mye. Ikke er det bra og det smaker jævlig. Blir sånn en ekkel kunstig smak av det.

Syns det er så rart at det i det hele tatt tillates å bruke det når man vet at det er kreftfremkallende? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...