kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1061 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg liker deg selv om du har 46 i tøfler jeg Guriane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1062 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg liker deg selv om du har 46 i tøfler jeg Guriane. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1063 Del Skrevet 4. desember 2009 Morn morn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. desember 2009 #1064 Del Skrevet 4. desember 2009 Morn trulta ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. desember 2009 #1065 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei vakre kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. desember 2009 #1066 Del Skrevet 4. desember 2009 hallo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1067 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei vakre kvinner! :rødme: For en fin hilsen!! Faktisk hilst på to kjekke karer i dag jeg, ikke verst det, før klokken elleve en fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 4. desember 2009 #1068 Del Skrevet 4. desember 2009 God formiddag Endelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. desember 2009 #1069 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva skal dere gjøre i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1070 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal kanskje se "luftslottet som sprentes" Har du noen planer, Pjukset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1071 Del Skrevet 4. desember 2009 alle sammen! I dag har jeg jule så jeg er ferdig med det. Jeg har også kjøpt julekort til Bahia og Mia, men har ikke skrevet de enda. Jeg er usikker på hvem som skal få hvilket kort. :klø: De er ikke like, men begge er veldig fine. Trulta: Heldig deg som møte kjekke menn. Jeg møtte bare en gammel fyllik som spurte om vi skulle gå hjem til ham og (ja, fyll ut resten selv). Jeg ble litt men klarte å si "men jeg tror ikke du har et hjem." Da ble han irritert I kveld skal jeg på Peppes med noen venninner. Jeg er usikker på hvor mange som kommer, men det blir nå koselig uansett. Ellers tror jeg ikke jeg skal så mye i helgen. Kanskje bake? Men jeg hadde egentlig planer om å ta det til uken. Hmm... Jeg får se hva det blir til. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1072 Del Skrevet 4. desember 2009 Trulta: Heldig deg som møte kjekke menn. Jeg møtte bare en gammel fyllik som spurte om vi skulle gå hjem til ham og (ja, fyll ut resten selv). Jeg ble litt men klarte å si "men jeg tror ikke du har et hjem." Da ble han irritert Knallbra!! Du må i banken for å treffe kjekke karer, Kitten. Bankmannen eller min finansrådgiver (da høres jeg veldig proff ut) er veldig snasen. Pluss at han som jeg kjøper leiligheten av ikke var så aller verst heller. Skal innrømme at jeg sjekket han på facebook, og vi hadde faktisk to felles venner. It verst. Men det skal vel sies at dette her ikke akkurat er verdens største plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1073 Del Skrevet 4. desember 2009 Knallbra!! Du må i banken for å treffe kjekke karer, Kitten. Bankmannen eller min finansrådgiver (da høres jeg veldig proff ut) er veldig snasen. Pluss at han som jeg kjøper leiligheten av ikke var så aller verst heller. Skal innrømme at jeg sjekket han på facebook, og vi hadde faktisk to felles venner. It verst. Men det skal vel sies at dette her ikke akkurat er verdens største plass. Kanskje du treffe ham igjen? Hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1074 Del Skrevet 4. desember 2009 Møter nok begge igjen, skal signere lånet mitt i januar, og skal overta leiligheten, så da treffer jeg selger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1075 Del Skrevet 4. desember 2009 Gleder du deg til å flytte inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1076 Del Skrevet 4. desember 2009 Men det er jo ganske lenge til, men kan faktisk hende at det blir litt etter den 1 også, men det var jeg som sa at det var greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1077 Del Skrevet 4. desember 2009 Når kan vi regne med å bli invitert til innflyttingsfest da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 4. desember 2009 #1078 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva skal dere gjøre i helga? I dag er vi invitert bort til naboene og vi skal spise julemat med vin til I morgen kommer samboerens kamerat med datteren sin på mat Hva er dine planer? alle sammen! I dag har jeg jule så jeg er ferdig med det. Jeg har også kjøpt julekort til Bahia og Mia, men har ikke skrevet de enda. Jeg er usikker på hvem som skal få hvilket kort. :klø: De er ikke like, men begge er veldig fine. Trulta: Heldig deg som møte kjekke menn. Jeg møtte bare en gammel fyllik som spurte om vi skulle gå hjem til ham og (ja, fyll ut resten selv). Jeg ble litt men klarte å si "men jeg tror ikke du har et hjem." Da ble han irritert I kveld skal jeg på Peppes med noen venninner. Jeg er usikker på hvor mange som kommer, men det blir nå koselig uansett. Ellers tror jeg ikke jeg skal så mye i helgen. Kanskje bake? Men jeg hadde egentlig planer om å ta det til uken. Hmm... Jeg får se hva det blir til. Ha en fin dag alle sammen. Jeg har kjøpt julekort til deg også, men ikke kommet så langt at det står noe på det Så du ville altså ikke bli med en fyllik "hjem" altså Jeg møtte på en uteligger en gang som jeg tror var litt dopet. Han syns jeg var så vakker at han ville ha meg med på tur med båten sin, "SS Norway" Når kan vi regne med å bli invitert til innflyttingsfest da? Jeg vil komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1079 Del Skrevet 4. desember 2009 Så kjekt med masse besøk, Bahia. Hvor gammel er datteren? Du ville vel ikke bli med på SS-Norway. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 4. desember 2009 #1080 Del Skrevet 4. desember 2009 Så kjekt med masse besøk, Bahia. Hvor gammel er datteren? Du ville vel ikke bli med på SS-Norway. Datteren er født samme året som sønnen vår Da jeg sa at det var nok ikke han som eide båten, ble han lettere irritert og sa at det var det så absolutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå