The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #701 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er fremdeles skuffet, men har bedre ting å bruke energien min på enn å krangle/diskutere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #702 Del Skrevet 1. desember 2009 :dåne: Så flink du er! Jeg må si jeg er imponert over deg. Hvor langt jogger du da? Ha en fin dag. Tusen takk for fine, dog meg uverdige ord. Det ble ikke så mye jogging i dag i dag som det ble klatring og kryping i bakkene. Brukte ca 1 time på å hoppe frem og tilbake og reise meg fra bakken når den forsvant under med. For å si det slik, NIKE SHOX duger IKKE på snø, ikke så mye som 2 mm en gang, så da var det bare å komme på noe annet. Kan ikke slutte å jogge og trene frem til snøen forsvinner, da blir jeg bare en latsabb igjen.. Vanligvis jogger jeg en 3-5 km, etter et par år med trening vel å merke, har ikke alltid vært en roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #703 Del Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk for fine, dog meg uverdige ord. Det ble ikke så mye jogging i dag i dag som det ble klatring og kryping i bakkene. Brukte ca 1 time på å hoppe frem og tilbake og reise meg fra bakken når den forsvant under med. For å si det slik, NIKE SHOX duger IKKE på snø, ikke så mye som 2 mm en gang, så da var det bare å komme på noe annet. Kan ikke slutte å jogge og trene frem til snøen forsvinner, da blir jeg bare en latsabb igjen.. Vanligvis jogger jeg en 3-5 km, etter et par år med trening vel å merke, har ikke alltid vært en roadrunner Hvor kjapt løper du 5 km? Kristian82 lurer på hvem som hadde vunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. desember 2009 #704 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg lager risengrynsgrøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #705 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #706 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er redd for å ikke få med meg noen tråder...Hvilke tråder er snikk snakkerne i???? Jeg krever å bli innvitert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 #707 Del Skrevet 1. desember 2009 her er jeg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=416418&hl= eller... her kommer jeg til å være.. hvor er dere`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #708 Del Skrevet 1. desember 2009 her er jeg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=416418&hl= eller... her kommer jeg til å være.. hvor er dere`? Det er notert. Jeg er her i trulta,kitten eller min "dagbok" Min rosa lille dagbok med fløyel på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 #709 Del Skrevet 1. desember 2009 link da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #710 Del Skrevet 1. desember 2009 link da? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=455374&hl= Du er hjertlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 #711 Del Skrevet 1. desember 2009 tusen takk! jeg kommer på besøk nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 1. desember 2009 I kveld har jeg lest 13 kapitler i Oliver Twist. Jeg har min mor til sentrum. hjem igjen. Blitt for at jeg fikk alle de røde lysene på vei hjem, sett nyheter og tatt meg et bad. Hva har dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 #713 Del Skrevet 1. desember 2009 hmmmm vasket opp og spist kebab... ja.. thats it:P hatt sex 2 ganger i dag, så føler at jeg har trimmet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #714 Del Skrevet 1. desember 2009 hmmmm vasket opp og spist kebab... ja.. thats it:P hatt sex 2 ganger i dag, så føler at jeg har trimmet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. desember 2009 #715 Del Skrevet 1. desember 2009 Hahaha, TO ganger også noAngel? Noen som har det! Jeg har vært i byen og handlet på asia-butikken, også har jeg vært på Biltema og handlet isskrape. Jeg har også snakket med bestefar på tlf, og sendt en sms til mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #716 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg skal se Grey's Anatomy i kveld, så skal jeg drikke kakao til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 #717 Del Skrevet 1. desember 2009 alle gode ting er 3... så satser på 1 gang til i kveld :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. desember 2009 #719 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg vil også ha sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 #720 Del Skrevet 1. desember 2009 hmmm hva skal vi gjøre med det da tro`?? tror du det er noen fine menn på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå