mia83 Skrevet 24. august 2011 #6921 Del Skrevet 24. august 2011 Ja det skal vi gjøre!!! Kommer til å savne deg Kitten! Men vit at jeg tenker på deg selv om du ikke er på KG! Så gleder jeg meg til å høre nytt fra deg! Ønsker deg en kjempegod tur!! Og masse lykke til på skolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. august 2011 #6922 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg kommer også til å savne deg, TK Håper du stortrives! Nyt hvert øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. august 2011 Forfatter #6923 Del Skrevet 24. august 2011 Ja det skal vi gjøre!!! Kommer til å savne deg Kitten! Men vit at jeg tenker på deg selv om du ikke er på KG! Så gleder jeg meg til å høre nytt fra deg! Ønsker deg en kjempegod tur!! Og masse lykke til på skolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. august 2011 #6924 Del Skrevet 24. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. august 2011 Forfatter #6925 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg kommer også til å savne deg, TK Håper du stortrives! Nyt hvert øyeblikk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. august 2011 #6926 Del Skrevet 25. august 2011 Goooood tur , Kitten! Det kommer nok til å bli heeelt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. august 2011 Forfatter #6927 Del Skrevet 25. august 2011 Dere trenger ikke å ta vare på dagboken min. Jeg har Internett allerede, så kan passe på den selv. Skriver mer om reisen til Caen og førsteinntrykket i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. august 2011 #6928 Del Skrevet 25. august 2011 Dere trenger ikke å ta vare på dagboken min. Jeg har Internett allerede, så kan passe på den selv. Skriver mer om reisen til Caen og førsteinntrykket i morgen. Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. august 2011 #6929 Del Skrevet 25. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. august 2011 #6930 Del Skrevet 25. august 2011 Men den tickeren stemmer jo ikke helt, eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. august 2011 Forfatter #6931 Del Skrevet 26. august 2011 Tickeren var litt feil, ja. Jeg hadde sett det, men gadd ikke rette den. Nå har jeg vært i Caen i litt over ett døgn, og trives bra så langt. Reisen i går gikk veldig fint. Da jeg landet i Paris, tok jeg drosje til togstasjonen. Der sto det to kjekke gutter, og ventet på droje. Drosjesjåføen forklarte at jeg hadde mye tung bagasje og spurte om de kunne hjelpe meg. Det gjorde de med glede, så de bar den opp trappene og viste meg hvor jeg skulle gå. Veldig greit. Da jeg kom frem til Caen, ble jeg møtt av hun ene på studiet mitt. Hun hjalp meg med bagasjen, til leiligheten. Huseieren min er en koselig, litt distré britisk dame. Jeg fikk velge om jeg ville ha rom med egen balkong eller eget bad. Jeg valgte å ha eget bad. For jeg kom frem tli at jeg går oftere på do enn jeg sitter på en balkong. I går kveld var jeg ute med noen fra studiet mitt. De var veldig hyggelig og inkluderende. Så det begynner veldig bra. Vi traff en plagsom fyr som ville betale oss 100 euro for å få sove på gulvet hos en av oss. I kveld er det ost og vinkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. august 2011 #6932 Del Skrevet 26. august 2011 Så bra at turen gikk så fint! Og at du trives foreløpig! Jeg ville også foretrukket eget bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. august 2011 #6933 Del Skrevet 26. august 2011 Så gøy TK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. august 2011 Forfatter #6934 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Nå har jeg hatt min første skoledag på et fransk universitet. Det var veldig moro, med unntak av plasseringstesten vi tok. Jeg blanket helt ut på den, så jeg gjorde det ikke noe bra. Vel, vel, jeg er her for å lære meg språket. Ikke for å bevise at jeg allerede kan det. Jeg er veldig spent på hvordan skolehverdagen blir. Timeplanen er lagt opp slik at vi har skole fra 09.00 - 15.00 mandag til torsdag. Så har vi en time til å spise formiddagsmat, hver dag. Fredager har vi fri. Vi testet kantinen i dag, og den var ganske bra. For 3 euro får du forrett, hovedrett og dessert. Jeg kjøpte gulrotsalat, fisk med ris og fruktsalat. Det var ganske god mat. De fleste er innstilt på å spise der når vi er på skolen. Jeg kommer til å spise en del fisk der, for det er ikke noe jeg er flink til å lage meg selv. :fisk: Nå har jeg jo blitt bedre kjent med de jeg som bor i samme bygg som meg, og de er kjempehyggelige alle sammen. Endret 29. august 2011 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #6935 Del Skrevet 29. august 2011 Så bra Kitten! 3 Euro for alt det der var jo veldig billig! Høres ut som om du kommer til få det fint! Hva slags fag skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. august 2011 Forfatter #6936 Del Skrevet 29. august 2011 Så bra Kitten! 3 Euro for alt det der var jo veldig billig! Høres ut som om du kommer til få det fint! Hva slags fag skal du ha? Fonologi, geografi, historie, litteratur, didaktikk og en til som jeg ikke husker. Men jeg tror ikke vi har alle på en gang da. Nå begynner vi først med intensivkurs i fransk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. august 2011 #6937 Del Skrevet 29. august 2011 Åh, det høres helt herlig ut! *håper på daglige oppdateringer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #6938 Del Skrevet 29. august 2011 Det høres bra ut, selv om jeg ikke vet hva alle de fagene går ut på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. august 2011 Forfatter #6939 Del Skrevet 29. august 2011 Det høres bra ut, selv om jeg ikke vet hva alle de fagene går ut på.. Fonologi går på lyder i språket og slikt. Didaktikk handler om hvordan man lærer bort, tror jeg. De andre antar jeg du skjønte, og alt er konsentrert mot Frankrike. Altså fransk historie, geografi etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #6940 Del Skrevet 29. august 2011 Ok. Det høres spennende ut! Har du tenkt å bruke det til noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå