Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Ja, jeg har vært litt fraværende i det siste. Mine foreldre har jo hatt veldig mye imot Romaturen, og en stund var jeg redd for at jeg måtte avlyse hele turen. :sukk: Heldigvis ser det ut til at det ordner seg nå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som du reiser da... Roma er en nydelig by :hjerte: Og det høres ut som du hadde det finfint i Am'dam :)

:Nikke: Jeg hadde det veldig fint. :sol:

Har du tips til hva jeg bør gjøre i Roma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin dag Kitten! :klem:

:helen: Jeg trengte en klem i dag, men nå går det bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døh? Stikk innom Paven en stripe, og hils fra meg. Gidder du?

Klart jeg gidder det. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal de ha innsigelser på at du skal til Roma?? Roligste byen ever :lol:

Jeg anbefaler selvfølgelig Colosseum (og sitte i parken oppfor, Pantheon, Vatikanet(gå helt opp i kuppelen i st.peterkirken, er en fantastisk utsikt over Roma), vandre gjennom ruinene til byen vedsiden av Colosseum(du får kjøpt billetter som dekker begge deler når du først er på Colosseum). OG ellers må du besøke spansketrappen, få med deg trevifontenen og shoppe litt. Alle bygninger er fantastiske i Roma, så gjennomtenkt og så karismatisk! Det er en veldig fin by :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Kitten, hvordan har du det i dag? :skravle:

Jeg var ute i :sol: i nesten hele går. Det var deilig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal de ha innsigelser på at du skal til Roma?? Roligste byen ever :lol:

Jeg anbefaler selvfølgelig Colosseum (og sitte i parken oppfor, Pantheon, Vatikanet(gå helt opp i kuppelen i st.peterkirken, er en fantastisk utsikt over Roma), vandre gjennom ruinene til byen vedsiden av Colosseum(du får kjøpt billetter som dekker begge deler når du først er på Colosseum). OG ellers må du besøke spansketrappen, få med deg trevifontenen og shoppe litt. Alle bygninger er fantastiske i Roma, så gjennomtenkt og så karismatisk! Det er en veldig fin by :nigo:

:helen: for tips. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Kommer snart mer om turen.. Kanskje i kveld? :nigo:

Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...