Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Klart du kan få hundre! :hug::klem::klemmer::klem1::hug::klem::klemmer::klem1::hug::klem::klemmer::klem1: +87 eller noe ;)

Er det noe galt?

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare deg, Piffy:

Ja, det er noe galt, men jeg vet ikke hva. Det er noe av problemet. Tror kanskje (les er overbevist om) at jeg er deprimert. Jeg klarer rett og slett ikke å glede meg over ting.

Klarer å glede meg til ting, men ikke over ting. Var det logisk? :klø:

Altså: Jeg gleder meg til å reise til Tallinn, men ikke over at jeg skal til Tallinn.

Jeg gleder meg til overnattingsbesøket jeg skal i nå på lørdag, men ikke over at jeg skal på overnattingsbesøk.

Så får jeg da dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å glede meg over ting. :klaske:

Egentlig er jo alt bra, men likvel føles alt utrolig tung.

Jeg har ikke energi til noe. Vil bare sove, og så våkne og være en annen enn den jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff; det høres ikke bra ut!

Men du må passe på at du ikke graver deg dypere ned enn det du er allerede. Altså; ikke vært deprimert over at du er deprimert. Ikke være oppgitt og lei over å ikke kunne glede deg over ting, det gjør alt bare verre.

Vær den du føler du er uten noe press for hva du tror andre føler. Ingen er like. Du er ikke unormal. Det er sånn det er å være et individ.

Og du har psykolog sant? Hva sier vedkommende til det du føler? Har du sagt noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...