The Kitten Skrevet 26. september 2010 Forfatter #5481 Del Skrevet 26. september 2010 Nå har jeg lagt ut link i dagboken din. Da så jeg samtidig at den bare fungerer med japanske mynter. Kom på en annen historie fra jobb: En mann mente han hadde betalt for mye for en vare. Noe han ikke hadde, men kunden har alltid rett. Egentlig skulle ikke denne varen taes i retur, men det var bedre å gjøre det enn å krangle med ham. Han får refundert beløpet, og så stormer han ut av butikken før han har signert på kvitteringen. Jeg sier i fra til nestlederen, og spør hva jeg skal gjøre. Skriv på kvitteringen: "Mannen var hissig og stormet ut." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. september 2010 #5482 Del Skrevet 26. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5483 Del Skrevet 1. oktober 2010 I dag har jeg hatt en fin dag. Jeg har masse. Jogget 6 km, og svømt 1500 m. for meg. Har også gjort masse så huset er rent og pent til mine foreldre kommer hjem fra ferie i morgen. Til middag jeg taco! Det var dødsgodt. Er en del igjen, så tipper det blir taco til middag i morgen også. Har en halvveis plan om å ha godtefri frem til bursdagen min. Imidlertid tror jeg den faller i fisk, hvis mine foreldre har kjøpt med seg. Nå drikker jeg eplete og skal kose meg med Nytt på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2010 #5484 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så flink du er The Kitten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #5485 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober 2010 #5486 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 5. oktober 2010 #5487 Del Skrevet 5. oktober 2010 Husk å spørre sjefen om fri, så vi kan reise på ferie 20-24. okt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. oktober 2010 #5488 Del Skrevet 5. oktober 2010 TIARRA!!!! Hvordan har du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #5489 Del Skrevet 5. oktober 2010 for påminnelsen, Tiarra. Har spurt henne nå. Det gikk helt fint. Så nå kan jeg virkelig begynne å glede meg til å reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. oktober 2010 #5490 Del Skrevet 5. oktober 2010 Så herlig!! Jeg vil også på juleshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 5. oktober 2010 #5491 Del Skrevet 5. oktober 2010 TIARRA!!!! Hvordan har du det?? MIA! Jeg har det bra! Mye skoleting, men bra! Jeg kom hjem fra Marokko på Lørdag. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 5. oktober 2010 #5492 Del Skrevet 5. oktober 2010 for påminnelsen, Tiarra. Har spurt henne nå. Det gikk helt fint. Så nå kan jeg virkelig begynne å glede meg til å reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. oktober 2010 #5493 Del Skrevet 6. oktober 2010 MIA! Jeg har det bra! Mye skoleting, men bra! Jeg kom hjem fra Marokko på Lørdag. Hva med deg? Jo jeg har det bra jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. oktober 2010 #5494 Del Skrevet 6. oktober 2010 Heia TK! til deg; for at du er så goood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5495 Del Skrevet 7. oktober 2010 Appifany! Jeg blir helt rørt. :rødme: Herre Jesus hvor det bøttet ned i går! Trodde nesten jeg skulle drukne der jeg gikk. Var godt å komme hjem til hjemmebakte rundstykker da. Må fortelle noe morsomt som skjedde på jobb i går: En kunde kommer bråkjekk bort til meg og sier: - Jeg fant disse skoene i størrelse 38 og 42. Får jeg rabatt da? - Nei, da er det nok bare feil i sorteringen. - Jeg tror ikke det, for der borte henger et par med akkurat det samme. Logiken bristet litt kan man si. Fikk også fortalt en historie som var før min tid. En kunde kommer inn og skal vise "hvordan man holder orden i en butikk." Han går bort til en mann som står helt i ro og begynner å rette på slipset hans. Ikke før denne mannen sier "takk" skjønner han at det ikke var en utstillingsdukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. oktober 2010 #5496 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2010 #5497 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. oktober 2010 #5498 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er så mye rare folk altså... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5499 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hva skulle vi gjort uten dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. oktober 2010 #5500 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da ville nok verden vært et litt kjedeligere sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå