Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå, det hørtes ut som en fin fjelltur kattungen! Jeg elsker fjell. Jeg har nettopp spist middag, gryterett fra bunnen. Også har jeg vært i skjærgården og slappet av litt, også har jeg rotet veldig mye.

Og ja, jeg har purret på en bok fra energica.no i dag.

Kjempespennende dag m.a.o :jepp:

Jeg har kjempelyst til å dra til New York, noen som har vært der? Når på året er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin helg med andre ord :) Jeg er på vei ut døren, men må bare spørre, hvor går den 7 fjellsturen? Hvilken fjell er det? Jeg vet om de fleste, men er 2-3 jeg er usikker på. Har aldri gått den nei. Kansje neste år? Tror jeg skal begynne med 4 fjells turen :jepp:

Hasta la vista:))

Fjellene som er med i Syvfjellsturen er: Lyderhorn, Løvstakken, Damsgårdsfjellet, Ulriken, Fløyen, Rundemannen og Sandviksfjellet. :opplyser:

Synes absolutt du burde gå enten den eller 4 fjellsturen neste år. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du er med og holder liv i boka mi The Kitten :klemmer:

Det skulle da bare mangle. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det hørtes ut som en fin fjelltur kattungen! Jeg elsker fjell. Jeg har nettopp spist middag, gryterett fra bunnen. Også har jeg vært i skjærgården og slappet av litt, også har jeg rotet veldig mye.

Og ja, jeg har purret på en bok fra energica.no i dag.

Kjempespennende dag m.a.o :jepp:

Jeg har kjempelyst til å dra til New York, noen som har vært der? Når på året er best?

Det var en veldig fin fjelltur. :jepp:

Her i Bergen betyr rote å kline med gutter. Var det hva du mente? :sjarmor:

Hvilken bok er det du har purret på?

Jeg har vært i New York. Var der i februar 2001. Så jeg rakk å komme opp i tvillingtårnene. :opplyser: Det var fint, men kaldt der da jeg var der. Kanskje mai eller september er fine tider å dra på? Jeg innbiller meg iallfall det. Hvis du drar i september kan jeg være med. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig fin fjelltur. :jepp:

Her i Bergen betyr rote å kline med gutter. Var det hva du mente? :sjarmor:

Hvilken bok er det du har purret på?

Jeg har vært i New York. Var der i februar 2001. Så jeg rakk å komme opp i tvillingtårnene. :opplyser: Det var fint, men kaldt der da jeg var der. Kanskje mai eller september er fine tider å dra på? Jeg innbiller meg iallfall det. Hvis du drar i september kan jeg være med. :opplyser:

Haha, nei jeg har rotet hjemme. Hvordan sier man det på bergensk? :ler:

Raw Food på norsk, en kokebok med bare rawfood-oppskrifter.

September høres egentlig veldig greit ut, jeg liker nemlig høstlufta! Kan du i oktober også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei jeg har rotet hjemme. Hvordan sier man det på bergensk? :ler:

Raw Food på norsk, en kokebok med bare rawfood-oppskrifter.

September høres egentlig veldig greit ut, jeg liker nemlig høstlufta! Kan du i oktober også?

Jeg vet ikke hvorfor vi sier det. Dialekten er bare sånn antar jeg. :)

Hvis du kommer over noen kjempegode oppskrifter, kan du dele dem med meg da? :pls:

Jeg kan i oktober også. :) Hvor lenge vil du være der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: TK!

Står til?

Jeg venter på sola i dag jeg, jeg som har på meg ballerina sko i dag, og da syns jeg virkelig at den kan titte frem. Bare grått nå.

I dag skal jeg være med mamma og kjøpe pc, eller "lappetåp" som jeg kaller det. Jeg skal være den heldige til å sette den opp også, men det var veldig enkelt på min, så regner med at det går bra på denne også. Jeg er ikke noe god på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor vi sier det. Dialekten er bare sånn antar jeg. :)

Hvis du kommer over noen kjempegode oppskrifter, kan du dele dem med meg da? :pls:

Jeg kan i oktober også. :) Hvor lenge vil du være der?

Denne ser jo bare SÅ god ut, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bare bra. :) Pjukset og jeg skal til New York til høsten. Vil du også være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere?? Så heldige dere er! Jeg har nok ikke råd i år.. :sukk: Vi skal til USA i 3 uker neste år (det er iallefall planen), så jeg må spare litt..

Mulig vi tar oss en 5 dagers tur et sted. Kanskje London. Vi får se.

Dere skal dra på ordentlig altså? Når reiser dere?

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi skal dra på ordentlig vet jeg ikke. :fnise: Men det hadde vært moro. Blir september/oktober i så fall. :) Hvor mye koster det å dra til Nye York da mon tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen er ca sånn som her, så i verste fall kan det være litt kaldt, så dere vet om det.. Vi fikk flybilletter tur/retur for 3800 pr pers. Hotellopphold husker jeg ikke. Var broren min som bestilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sier hei! Har som sagt andre stedet ikke pc for tiden, så derfor jeg er så stille av meg om dagen :fnise:

Går det bra med deg da? Jeg skal på hytten med R i helgen, så det tror jeg blir en veldig koselig og rolig helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er R? :)

Jeg vet ikke om jeg får til NY på denne siden av nyttår, jeg må ha ny laptop snart. Menneh...ingenting er umulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er R? :)

Jeg vet ikke om jeg får til NY på denne siden av nyttår, jeg må ha ny laptop snart. Menneh...ingenting er umulig!

R er kjæresten min. :) Vi har vært sammen i tre år i august. Samboere i rundt to år, give or take. :) Men vi er litt nyforelsket nå etter et nesten-brudd. :) :)

Jeg vil og til NY! Veninnen min har vært der siden jaunar og studert, traff henne endelig igjen på søndag, og hun har hatt det kjempebra!

Ja de datamaskinene slites fort når de brukes hardt. :) Jeg har i tillegg mistet min i gulvet et par ganger :sjenert: Også har jeg spilt masse musikk på den og har den som regel i fanget. Så er jo ikke rart egentlig.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...