*appifany* Skrevet 22. februar 2010 #4301 Del Skrevet 22. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4302 Del Skrevet 22. februar 2010 *Appifany* så kjekt å "se" deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. februar 2010 #4303 Del Skrevet 22. februar 2010 *Appifany* så kjekt å "se" deg. Tilbake! (fikk flood control for første gang på lenge ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. februar 2010 #4304 Del Skrevet 22. februar 2010 Du ble vel ikke redd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. februar 2010 #4305 Del Skrevet 22. februar 2010 Du ble vel ikke redd? Nesten så, det er så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4306 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg glemte å skrive opp mine positive ting i går. 1 Det kom mer snø 2 Min far holdt fyr i peisen hele dagen 3 Jeg fikk god laks til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 23. februar 2010 #4307 Del Skrevet 23. februar 2010 Hallo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4308 Del Skrevet 23. februar 2010 Guriane! Så kjekt å "se" deg. Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 23. februar 2010 #4309 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Guriane! Så kjekt å "se" deg. Alt bra? Alt bra med meg. Hva med deg? Tenkte meg ned og se The Wolfman i kveld, men fant ut at den begynner om fem minutter, så det får bli en annen dag. Kanskje i morgen Endret 23. februar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 23. februar 2010 #4310 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva du, Bahia? Den nettsiden skal jeg prøve også. for at du om den. Har du og sønnen din vent dere mer til å være lenger borte fra hverandre? Eller er det fremdeles litt uvant for dere begge? Så flink du er til å gjøre Jeg kjøpte bl.a. denne (den rosa kjolen som er nummer 4), denne (turkise nummer 4) og denne (kjolen på side 4, nummer 4, bare i blå ) Vi har begge vent oss til å være mer borte fra hverandre. Vi trives godt begge to på jobb og i barnehage, så det kjempebra Jeg syns jo selvfølgelig jeg får sett for lite til han, men jeg føler jeg utnytter den tiden jeg faktisk har med han mye bedre nå ------------------------ Hvordan gikk arbeidet i helgen, TK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. februar 2010 #4311 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva skjer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. februar 2010 #4312 Del Skrevet 23. februar 2010 Alt bra med meg. Hva med deg? Tenkte meg ned og se The Wolfman i kveld, men fant ut at den begynner om fem minutter, så det får bli en annen dag. Kanskje i morgen Jeg har sett den. Hm. Den var litt skummel. Helt ok film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4313 Del Skrevet 23. februar 2010 Det var veldig fine ting du hadde Bahia. Arbeidet i helgen gikk bra. Skal jobbe i morgen, fredag og lørdag også. Mine foreldre reier på fjellet med vennegjengen sin i helgen. De reiser fredag morgen og kommer hjem søndag formiddag. Så lørdag kveld skal jeg ha spakveld. Det skal bli deilig å ha huset for seg selv et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. februar 2010 #4314 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har litt lyst å se den nye filmen til Leonardo DeCaprio, Shutter Island eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #4315 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg ser på Oprah om kvinner som har fått et nytt liv etter at de fant sin riktige bh-størrelse. :dåne: Ja, ja vi skal vel være glad og fornøyd for at det ikke skal mer til for å glede folk. Utenfor er det masse :snø: og det laver ned fremdeles. Forskjølelsen min har ennå ikke gått vekk, og det frister egentlig mest å holde seg hjemme. Har avlyst avtalen jeg hadde i kveld, men skal på jobb. Når jeg kommer hjem skal jeg ta en og så skal jeg spise fruktsmoothie mens jeg ser på "Vampire Diaries." Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. februar 2010 #4316 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg ser på Oprah om kvinner som har fått et nytt liv etter at de fant sin riktige bh-størrelse. :dåne: Ja, ja vi skal vel være glad og fornøyd for at det ikke skal mer til for å glede folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #4317 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå får folk kjeft for veskevalget sitt. Hvis noen hadde kommet og sagt til meg at de var "veskepolitiet" hadde jeg ledd meg ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. februar 2010 #4318 Del Skrevet 24. februar 2010 Min veske er fin. Den er hvit, kjøpte den i Kroatia, men det er ulemper med hvit veske. Jeg ser den, blir på en måte litt fort skitten. Hoster du mye? Eller er du snørrete? På en måte veldig vakre spørsmål. Jeg har faktisk fått litt halsonde (det er ett vakkert ord btw) og begynt å snørre litt. Liker ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #4319 Del Skrevet 24. februar 2010 Min veske er fin. Den er hvit, kjøpte den i Kroatia, men det er ulemper med hvit veske. Jeg ser den, blir på en måte litt fort skitten. Hoster du mye? Eller er du snørrete? På en måte veldig vakre spørsmål. Jeg har faktisk fått litt halsonde (det er ett vakkert ord btw) og begynt å snørre litt. Liker ikke! Jeg er sikker på at vesken din er kjempefin. Det er min også. Den er brun. :opplyeser: Hoster ikke mye, men nyser masse. Hvis det stemmer at et nys betyr at man får besøk, så kan vi vente oss fullt hus i kveld. Håper du ikke blir skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. februar 2010 #4320 Del Skrevet 24. februar 2010 Fullt hus i kveld ja Stemmer ikke alltid med nys og besøk føler jeg. Vil du hjelpe meg å fylle ut en inntekt- og skatteopplysning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå