Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Det er ikke lenge til Island, nei, Mia :nigo:

Får vi kort fra deg også? :hoppe:

Jeg fryser i dag :opplyser: Har tent opp i peisen nå, så da blir det nok varmt ganske snart :nigo:

I kveld skal jeg være hjemme alene, siden samboeren skal bort. Blir litt godt det også :jepp: Jeg har sørget for at jeg har :vin: til kvelden også :nigo:

Vi får besøk i helgen, så vi skal lage mat sammen. Skal ha Chicken Curry. Lettvint og godt :jepp:

Men det er godt å være litt alene også! :)

Jeg skal sende kort til dere som ble med på "avtalen" ja :ler:

Det blir deg, trulta_, The Kitten og Tiarra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

I dag har det vært iskaldt her. :fryser: Men heldigvis har vi hatt strålende :sol:

Det gikk veldig bra på jobb. Sjefen min var der, og hun sa hun hadde fått veldig mange gode tilbakemeldinger på meg. :nigo: Det ble jeg veldig glad for å høre. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _

Mia: Jeg vil også ha kort fra Island. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _

Bahia: Det er veldig godt å være alene en kveld av og til. Bra du har sørget for :vin: til kvelden. :tommelsmil:

_ _ _ _ _ _ _ _

Dagens positve ting:

1 Det har gått bra på jobb

2 Jeg fikk skryt av sjefen min

3 Jeg sov veldig godt i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får besøk i helgen, så vi skal lage mat sammen. Skal ha Chicken Curry. Lettvint og godt :jepp:

Men det er godt å være litt alene også! :)

Jeg skal sende kort til dere som ble med på "avtalen" ja :ler:

Det blir deg, trulta_, The Kitten og Tiarra. :jepp:

:strix: for kort :nigo:

Hadde dere det koselig med besøket?

I dag har det vært iskaldt her. :fryser: Men heldigvis har vi hatt strålende :sol:

Det gikk veldig bra på jobb. Sjefen min var der, og hun sa hun hadde fått veldig mange gode tilbakemeldinger på meg. :nigo: Det ble jeg veldig glad for å høre. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _

Mia: Jeg vil også ha kort fra Island. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _

Bahia: Det er veldig godt å være alene en kveld av og til. Bra du har sørget for :vin: til kvelden. :tommelsmil:

_ _ _ _ _ _ _ _

Dagens positve ting:

1 Det har gått bra på jobb

2 Jeg fikk skryt av sjefen min

3 Jeg sov veldig godt i natt

Så flott at alt gikk bra på jobb og at du fikk skryt :tommelopp:

Ja, det var godt å være alene i går :jepp:

----------------------

Mine 3 positive ting:

1. Jeg handlet på H&M og fant en rabattside som gjorde at jeg sparte meg 400kr :strix: (jenterabatt.com)

2. Jeg har fått lekt massemed sønnen min i helgen

3. Jeg ryddet og vasket i går, så nå er det rent rundt meg og jeg kan slappe av i dag med god samvittighet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hva :shoppe: du, Bahia? Den nettsiden skal jeg prøve også. :helen: for at du :opplyser: om den.

Har du og sønnen din vent dere mer til å være lenger borte fra hverandre? Eller er det fremdeles litt uvant for dere begge?

Så flink du er til å gjøre :husarbeid::klappe:

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Jeg våknet til :snø: i dag. :strix: Vi er nå inne i det 65 døgnet med :snø: i Bergen, og vi har fått snørekord. :strix: Jeg synes det er kjempeflott at når vi først har :snø: så lenge, at vi da også får en rekord av det. :nigo:

Har gått en lang tur i dag, ellers har jeg ikke gjort så masse.

Nå begynner jeg å glede meg masse til middag, for vi skal ha kalkun. :sikle:

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det så mye :snø: på veiene her at min far ikke ville :reise: til jobb, så han jobber hjemmefra. Det passer meg utmerket, for da fyrer han i peisen og lager :kaffekopp: til meg. :nigo:

Jeg skal klippe håret mitt i ettermiddag, og etter det skal jeg bare slappe av. Egentlig skulle jeg treffe noen venninner i kveld og spise thai mat med dem, men jeg holder på å bli :syk::snurt:. Det er kjipt å måtte avlyse, men jeg vil heller holde meg i ro i dag slik at jeg ikke blir skikkelig :syk:. Forhåpentligvis er jeg bra igjen i morgen. Heldigvis er jeg veldig sjelde :syk: over lang tid.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: kattungen

Kan du vennligst komme å hente all den snøen som er kommet her også? Du som er så glad i :snø: :ler:

Her var det totalt kaos på morgenen i dag, men nå er taket måkt og gårdsplassen også. Nå vil vi IKKE ha mer, nå vil vi ha vår :Nikke:

Gratla med god tilbakemeldinger på jobben :)

Ha en supeflott dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: kattungen

Kan du vennligst komme å hente all den snøen som er kommet her også? Du som er så glad i :snø: :ler:

Her var det totalt kaos på morgenen i dag, men nå er taket måkt og gårdsplassen også. Nå vil vi IKKE ha mer, nå vil vi ha vår :Nikke:

Gratla med god tilbakemeldinger på jobben :)

Ha en supeflott dag :klemmer:

Hei Ulva. :)

Det skulle jeg gjerne ha gjort, hadde jeg hatt muligheten til det. :jepp:

Nå :snø: det enda mer her. :opplyser::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt komme å måke vek snø utenfor meg og. Helledussen for et vær det plutselig ble da. Blir jo bare mer og mer. Tror jeg aldri før at sett så mye snø i Bergen. Ikke som jeg husker ihvertfall. Jeg jobbet heldigvis inne i en og samme blokk idag, så jeg slapp gå ute mellom pasienten. Og imorgen klarte jeg og grine meg til en bil på listen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::helen: det samme TittTitt. :)

Mia: Jeg er heldigvis bedre. :jepp: Forhåpentligvis :sover: jeg det helt av meg i natt.

Har alle hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::helen: det samme TittTitt. :)

Mia: Jeg er heldigvis bedre. :jepp: Forhåpentligvis :sover: jeg det helt av meg i natt.

Har alle hatt en fin dag?

:jepp: jeg har hatt en fin dag :) Du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det har jeg. Jeg ble veldig fin på håret etter at jeg klippet meg. Så har jeg kjøpt nye øyenskygge. I mange farger. :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...