mia83 Skrevet 20. februar 2010 #4281 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er ikke lenge til Island, nei, Mia Får vi kort fra deg også? Jeg fryser i dag Har tent opp i peisen nå, så da blir det nok varmt ganske snart I kveld skal jeg være hjemme alene, siden samboeren skal bort. Blir litt godt det også Jeg har sørget for at jeg har til kvelden også Vi får besøk i helgen, så vi skal lage mat sammen. Skal ha Chicken Curry. Lettvint og godt Men det er godt å være litt alene også! Jeg skal sende kort til dere som ble med på "avtalen" ja Det blir deg, trulta_, The Kitten og Tiarra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #4282 Del Skrevet 20. februar 2010 I dag har det vært iskaldt her. Men heldigvis har vi hatt strålende Det gikk veldig bra på jobb. Sjefen min var der, og hun sa hun hadde fått veldig mange gode tilbakemeldinger på meg. Det ble jeg veldig glad for å høre. _ _ _ _ _ _ _ _ Mia: Jeg vil også ha kort fra Island. _ _ _ _ _ _ _ _ Bahia: Det er veldig godt å være alene en kveld av og til. Bra du har sørget for til kvelden. _ _ _ _ _ _ _ _ Dagens positve ting: 1 Det har gått bra på jobb 2 Jeg fikk skryt av sjefen min 3 Jeg sov veldig godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 21. februar 2010 #4283 Del Skrevet 21. februar 2010 Vi får besøk i helgen, så vi skal lage mat sammen. Skal ha Chicken Curry. Lettvint og godt Men det er godt å være litt alene også! Jeg skal sende kort til dere som ble med på "avtalen" ja Det blir deg, trulta_, The Kitten og Tiarra. for kort Hadde dere det koselig med besøket? I dag har det vært iskaldt her. Men heldigvis har vi hatt strålende Det gikk veldig bra på jobb. Sjefen min var der, og hun sa hun hadde fått veldig mange gode tilbakemeldinger på meg. Det ble jeg veldig glad for å høre. _ _ _ _ _ _ _ _ Mia: Jeg vil også ha kort fra Island. _ _ _ _ _ _ _ _ Bahia: Det er veldig godt å være alene en kveld av og til. Bra du har sørget for til kvelden. _ _ _ _ _ _ _ _ Dagens positve ting: 1 Det har gått bra på jobb 2 Jeg fikk skryt av sjefen min 3 Jeg sov veldig godt i natt Så flott at alt gikk bra på jobb og at du fikk skryt Ja, det var godt å være alene i går ---------------------- Mine 3 positive ting: 1. Jeg handlet på H&M og fant en rabattside som gjorde at jeg sparte meg 400kr (jenterabatt.com) 2. Jeg har fått lekt massemed sønnen min i helgen 3. Jeg ryddet og vasket i går, så nå er det rent rundt meg og jeg kan slappe av i dag med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4284 Del Skrevet 21. februar 2010 Hva du, Bahia? Den nettsiden skal jeg prøve også. for at du om den. Har du og sønnen din vent dere mer til å være lenger borte fra hverandre? Eller er det fremdeles litt uvant for dere begge? Så flink du er til å gjøre _ _ _ _ _ _ _ _ _ Jeg våknet til :snø: i dag. Vi er nå inne i det 65 døgnet med :snø: i Bergen, og vi har fått snørekord. Jeg synes det er kjempeflott at når vi først har :snø: så lenge, at vi da også får en rekord av det. Har gått en lang tur i dag, ellers har jeg ikke gjort så masse. Nå begynner jeg å glede meg masse til middag, for vi skal ha kalkun. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4285 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) I dag er det så mye :snø: på veiene her at min far ikke ville til jobb, så han jobber hjemmefra. Det passer meg utmerket, for da fyrer han i peisen og lager til meg. Jeg skal klippe håret mitt i ettermiddag, og etter det skal jeg bare slappe av. Egentlig skulle jeg treffe noen venninner i kveld og spise thai mat med dem, men jeg holder på å bli . Det er kjipt å måtte avlyse, men jeg vil heller holde meg i ro i dag slik at jeg ikke blir skikkelig . Forhåpentligvis er jeg bra igjen i morgen. Heldigvis er jeg veldig sjelde over lang tid. Ha en fin dag alle sammen. Endret 22. februar 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. februar 2010 #4286 Del Skrevet 22. februar 2010 kattungen Kan du vennligst komme å hente all den snøen som er kommet her også? Du som er så glad i :snø: Her var det totalt kaos på morgenen i dag, men nå er taket måkt og gårdsplassen også. Nå vil vi IKKE ha mer, nå vil vi ha vår Gratla med god tilbakemeldinger på jobben Ha en supeflott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4287 Del Skrevet 22. februar 2010 kattungen Kan du vennligst komme å hente all den snøen som er kommet her også? Du som er så glad i :snø: Her var det totalt kaos på morgenen i dag, men nå er taket måkt og gårdsplassen også. Nå vil vi IKKE ha mer, nå vil vi ha vår Gratla med god tilbakemeldinger på jobben Ha en supeflott dag Hei Ulva. Det skulle jeg gjerne ha gjort, hadde jeg hatt muligheten til det. Nå :snø: det enda mer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 22. februar 2010 #4288 Del Skrevet 22. februar 2010 Du kan godt komme å måke vek snø utenfor meg og. Helledussen for et vær det plutselig ble da. Blir jo bare mer og mer. Tror jeg aldri før at sett så mye snø i Bergen. Ikke som jeg husker ihvertfall. Jeg jobbet heldigvis inne i en og samme blokk idag, så jeg slapp gå ute mellom pasienten. Og imorgen klarte jeg og grine meg til en bil på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 22. februar 2010 #4289 Del Skrevet 22. februar 2010 Kitten, du var en pen jente Så like snill ut som jeg hadde trodd du var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2010 #4290 Del Skrevet 22. februar 2010 Er du bedre The Kitten? Seff skal du få kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4291 Del Skrevet 22. februar 2010 det samme TittTitt. Mia: Jeg er heldigvis bedre. Forhåpentligvis :sover: jeg det helt av meg i natt. Har alle hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2010 #4292 Del Skrevet 22. februar 2010 det samme TittTitt. Mia: Jeg er heldigvis bedre. Forhåpentligvis :sover: jeg det helt av meg i natt. Har alle hatt en fin dag? jeg har hatt en fin dag Du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4293 Del Skrevet 22. februar 2010 Det har jeg. Jeg ble veldig fin på håret etter at jeg klippet meg. Så har jeg kjøpt nye øyenskygge. I mange farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. februar 2010 #4294 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå tror jeg at jeg vet hvem TittTitt er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4295 Del Skrevet 22. februar 2010 for det. Du er smart Trulta. Veldig smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2010 #4296 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå tror jeg at jeg vet hvem TittTitt er Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. februar 2010 #4297 Del Skrevet 22. februar 2010 for det. Du er smart Trulta. Veldig smart. Men jeg trodde først at det var noen andre. Men riktig første bokstav da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2010 #4298 Del Skrevet 22. februar 2010 Men jeg trodde først at det var noen andre. Men riktig første bokstav da. Riktig første bokstav?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 22. februar 2010 #4299 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå tror jeg at jeg vet hvem TittTitt er Hehe, uretferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. februar 2010 #4300 Del Skrevet 22. februar 2010 Mia vet også, TittTitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå