trulta_ Skrevet 16. februar 2010 #4221 Del Skrevet 16. februar 2010 God morgen Dagens første Gleder meg til å se bilder, TK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4222 Del Skrevet 16. februar 2010 God morgen alle sammen! Jeg Magic System Zouglou dance nå. Holder på å lage siden det er pannekaketirsdagen i dag. Egentlig skulle jeg men tar det i morgen istedenfor. Når jeg har skal jeg og så skal jeg kose meg med en Klokken 14.00 begynner jeg på jobb, og jeg er ferdig klokken 19.00. Er ikke sikkert at jeg kommer innom så mye de nærmeste dagene. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. februar 2010 #4223 Del Skrevet 16. februar 2010 Lykke til på jobb i dag Er det pannekaketirsdag i dag altså, det viste jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. februar 2010 #4224 Del Skrevet 16. februar 2010 Ha en fin dag, Kitten. Kos deg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. februar 2010 #4225 Del Skrevet 16. februar 2010 Pannekaketirsdagdagen Er det din egen dag, eller er det for oss alle? Da må jo jeg i såfall løpe på butikken å kjøpe pannekake ting :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4226 Del Skrevet 16. februar 2010 Pannekaketirsdagen er alle sin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. februar 2010 #4227 Del Skrevet 16. februar 2010 Pannekaketirsdagen er alle sin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. februar 2010 #4228 Del Skrevet 16. februar 2010 Håper du har hatt en fin dag på jobb i dag! Virre: Jeg kan forklare deg angående ticker, men ikke akkurat nå. Hodet er ikke helt med i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. februar 2010 #4229 Del Skrevet 16. februar 2010 Håper du har hatt en fin dag på jobb i dag! Virre: Jeg kan forklare deg angående ticker, men ikke akkurat nå. Hodet er ikke helt med i dag.. Takk Håper du blir frisk snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4230 Del Skrevet 16. februar 2010 Sånn kan det også gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. februar 2010 #4231 Del Skrevet 16. februar 2010 Takk Håper du blir frisk snart da Gikk det bra på jobb? Sånn kan det også gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. februar 2010 #4232 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Sånn kan det også gjøres! Hvordan gikk det på jobb i dag, TK? Det var da voldsomt så vanskelig det smiletegnet der hadde blitt da... Endret 16. februar 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4233 Del Skrevet 16. februar 2010 Mia: Det gikk bra med meg på jobb ja. Mye å sette seg inn i, men det kommer seg nok etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4234 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan gikk det på jobb i dag, TK? Det var da voldsomt så vanskelig det smiletegnet der hadde blitt da... Det gikk ganske bra. Masse å sette seg inn i, men det går seg nok til. Hvordan har din dag vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. februar 2010 #4235 Del Skrevet 16. februar 2010 Ok. Jeg lurer på hvor ærlig jeg bør/skal være på det skjemaet jeg skal fylle ut til bedrifthelsetjenesten. Ikke angående min helse (som er super btw) men hvordan jeg syns sjefen er. Lurer litt på det, jeg tror det er bare jeg som skal dit, så da kanskje det ikke blir laget en rapport. Jeg har vært på trening i kveld, det var herlig. Kjedelig med 3 dager uten trening etter hverandre. Men nå er det 4 dager på rad med trening Det er mye hyggeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4236 Del Skrevet 16. februar 2010 Har du noe alvorlig å utsette på sjefen din? Jeg må huske å trene i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4237 Del Skrevet 16. februar 2010 Dagens positive ting: 1: Det gikk bra på jobb. 2: Jeg har fått mange vakter. 3: Jeg har spist pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. februar 2010 #4238 Del Skrevet 16. februar 2010 Har du noe alvorlig å utsette på sjefen din? Jeg må huske å trene i morgen. Det spørs jo hva du legger i alvorlig. Men han er ikke en person jeg liker nei, han er en dust. Arg. Gidder ikke å tenke på han når jeg ikke er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4239 Del Skrevet 17. februar 2010 Det spørs jo hva du legger i alvorlig. Men han er ikke en person jeg liker nei, han er en dust. Arg. Gidder ikke å tenke på han når jeg ikke er på jobb. Hvis det er noe som har innvirkning på din trivsel på arbeidsplassen ville jeg tatt det opp, men du bør kanskje ordlegge deg litt annerledes enn "han er en dust." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #4240 Del Skrevet 17. februar 2010 Har dere noen bra tilbud på jobben din da The Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå