The Kitten Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4201 Del Skrevet 14. februar 2010 God morgen alle sammen God morgen far og mor God morgen lillesøster God morgen storebror God morgen trær og blomster God morgen fugler små God morgen kjære lyse sol på himmelen klar og blå Hei hå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. februar 2010 #4202 Del Skrevet 14. februar 2010 God dag, Kitten! Godt å ha deg tilbake igjen hjem Det hørtes ut som en kjempefin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4203 Del Skrevet 14. februar 2010 :hello: for det! Det var en kjempefin tur ja. Fikk du kortet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. februar 2010 #4204 Del Skrevet 14. februar 2010 Fint at du er glad i oss likevel! Vi er glade i deg også The Kitten! Virre: Du må lage deg ticker da! Paris høres herlig ut! Jeg var der i desember for litt over et år siden, og da var det som høst her. Så det er sikkert fint der i april kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4205 Del Skrevet 14. februar 2010 Virre må ha ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. februar 2010 #4206 Del Skrevet 14. februar 2010 Virre må ha ticker! det synes jeg også! Når skal du på tur neste gang da The Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. februar 2010 #4207 Del Skrevet 14. februar 2010 Jaaa!!! Virre må ha ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4208 Del Skrevet 14. februar 2010 det synes jeg også! Når skal du på tur neste gang da The Kitten? Det blir sannsynligvis ikke før til sommeren. Er snakk om en tur med venner, men jeg er usikker på om jeg vil være med. De tenker nemlig kun sol og festing, og det er jeg ikke så stemt for. Ja, ja! Jeg finner ut av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 14. februar 2010 #4209 Del Skrevet 14. februar 2010 Er gøyt med sånne sol/feste ferier, men jeg blir bare mer og mer fristet til å dra på ferie for å oppleve stedet og kulturen og menneskene og sånt. Jeg gleder emg masse til å dra til Praha. Skal dra der med min neste kjæreste, det har jeg bestemt:) Men jeg har ikke peiling på det du snakker om det slottet, broen og det. Vet heller ikke hvorfor jeg vil dra til Praha, men sikkert fordi det er sånn "gammel"dags og sånt, bygninger som overlevde krigen og sånt, er det ikke? Jeg ar i polen for en stund siden, i Gdansk. Vi var i gamlebyen, var utrolig fint det, og hjelpe meg så billig det var da Er sikkert nydelig der om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4210 Del Skrevet 14. februar 2010 Dagens positive ting: Min mor har hatt en fin helg hos venninnen sin Min far laget fastelavnsboller til meg Min mor ble glad for morsdagsgaven jeg ga henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 14. februar 2010 #4211 Del Skrevet 14. februar 2010 Åh, ble hun glad for kremmen? Snill du. Min mor fikk kun peppes pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4212 Del Skrevet 14. februar 2010 Hun ble veldig glad. Det er tanken som teller! Det har min far lært meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 14. februar 2010 #4213 Del Skrevet 14. februar 2010 Absolutt, tanken som teller Jeg elsker tomatsuppe, og fikk 2 poser tomatsupper av en jeg jobber med. Fineste gaven ever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4214 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg skal faste før påske i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 14. februar 2010 #4215 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg kunne aldri fastet. Er alt for gla i mat. Elsker mat No kaller sengen, pussy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4216 Del Skrevet 15. februar 2010 I dag skal jeg inn til ny samtale. Det trenger jeg, for nå er jeg inne i en periode hvor alt føles håpløst. Ellers har jeg ikke så mye å si. Jeg skal på skolen i ettermiddag/kveld og i morgen er første dag i ny jobb. Jeg er spent på hvordan det går. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. februar 2010 #4217 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal faste før påske i år! Hvorfor skal du faste? Er du religiøs? Trasig du har det litt håpløst om dagen, men blir sikkert godt med en ny samtale. Jeg skulle gjerne også hatt det, men han jeg var hos da jeg prøvde meg på det var det såpass dårlig at jeg ser ikke poenget i å det. Menmen. Ser ut som du har hatt det flott i Praha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. februar 2010 #4218 Del Skrevet 15. februar 2010 Høres ut som du har hatt en fin tur kattungen, men veldig trist å høre at du sliter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4219 Del Skrevet 15. februar 2010 Teriykai: Jeg er religiøs til en viss grad. Jeg har barnetroen i meg, og tror det er noe som er større enn oss, men er vanskelig å si nøyaktig hva det er. _ _ _ _ _ _ Jeg hadde en veldig fin tur ja. Dere kan se bilder på facebook, jeg må bare finne ut hvordan jeg ordner det slik at folk kan se bilder av meg igjen. Samtalen i dag hjalp veldig og jeg har meldt meg opp i gruppeterapi. Det tror jeg blir bra. Nå skal jeg lage . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. februar 2010 #4220 Del Skrevet 15. februar 2010 Asså, nå er jeg litt treig her ser jeg.. Men jeg aaaaaner ikke hvordan jeg lager en ticker :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå