trulta_ Skrevet 13. februar 2010 #4181 Del Skrevet 13. februar 2010 Du er dyktig, Mia! 210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. februar 2010 #4182 Del Skrevet 13. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4183 Del Skrevet 13. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. februar 2010 #4184 Del Skrevet 13. februar 2010 Kitten!!!! hjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4185 Del Skrevet 13. februar 2010 Det var veldig godt å komme hjem. Flyet var tre timer forsinket. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. februar 2010 #4186 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvordan var Praha? Fortell, fortell, fortell. Jeg har såå lyst å dra dit!!:) Var det mye å lese no når du logget på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4187 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har ikke lest gjennom det dere har skrevet. Jeg skal spise middag og bade + drikke så skal jeg oppdatere og lese gjennom senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2010 #4188 Del Skrevet 13. februar 2010 hjem igjen The Kitten! Gleder meg til å høre hvordan turen din var! for kortet! Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4189 Del Skrevet 13. februar 2010 Mia: for det, og vær så god for kortet. Jeg er glad du likte det. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Turen var kjempefin! Hotellet var veldig fint, med stort rom og gode senger. Det var faktisk fire-stjerners. Det visste jeg ikke før vi kom dit. Maten var veldig god. Vi har blant annet prøvd mongolsk (mye, mye, mye bedre enn kinesisk) og tjekkisk. Vi har fått veldig god mat. Av turistattraksjoner så vi: broen, kirken og slottet. Vi hadde sikkert sett mer men fy faen vi var dårlig på å finne frem. :dåne: Vi brukte to hele dager på å finne et sentrum, og så viste det seg at det var på baksiden av kjøpesenteret vi hadde vært på hele tiden. Alt vi så var nyyyyyjyydelig. Alt jeg har kjøpt meg er også nydelig. Skal vi se: Et par joggesko To topper To kjoler (de var kjempefine) En klokke En lommebok En treningsbukse En treningsgenser Et spaset (med bodyscrub, ansikstskrum, oljer + + +). Et neglesett (med masse gode saker for neglene) To smykker Et armbånd Et sett med mørkeblå øredobber Et par med sølvøredobber (ser ut som stjerner til ære for venninnen min fra Marokko). Jeg har sikkert kjøpt mer også, men jeg kommer ikke på det nå. Turen var veldig vellykket! Særlig siden ikke alt var perfekt. En perfekt ferie er ikke bra. Det er mye gøyere at det skjer noe litt uforutsett. Det som ikke var så gøy, var at vi var forsinket hjem. Særlig da det var noen idioter som ikke skjønte forskjell på Bergen og Stavanger. Unnskyld meg, men når de sier gjentatte ganger på flyet "Velkommen til STAVANGER" da er man dum om man går av flyet og tror man er i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2010 #4190 Del Skrevet 13. februar 2010 Høres ut som om du har hatt en kjempefin tur!! Fant du ikke Muldvarpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4191 Del Skrevet 13. februar 2010 Høres ut som om du har hatt en kjempefin tur!! Fant du ikke Muldvarpen? Jo, jeg fant den på tax-freen. Skrev det i dagboken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2010 #4192 Del Skrevet 13. februar 2010 Jo, jeg fant den på tax-freen. Skrev det i dagboken din. Da skal jeg sjekke dagboka mi. Har ikke gjort det enda nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4193 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg gleder meg til å bruke alle de nye klærene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2010 #4194 Del Skrevet 13. februar 2010 Det skjønner jeg godt! Det var synd vi ikke kom lenger i dagboka di da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4195 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja. Jeg er skuffet over dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2010 #4196 Del Skrevet 13. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4197 Del Skrevet 13. februar 2010 Men jeg er kjempeglad i dere likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. februar 2010 #4198 Del Skrevet 13. februar 2010 Åh, gleder meg til jeg kan shoppe i utlandet også! Snart Paaariiiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4199 Del Skrevet 13. februar 2010 Når skal du til Paris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. februar 2010 #4200 Del Skrevet 13. februar 2010 I april! Så det blir vår i Paris, ikke å forakte :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå