Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halla Guriane :)

Har du hatt en fin dag?

:Nikke: Den har vært helt grei. Har nettopp trent nå. Er sliten. :dåne: Og så må jeg en tur på butikken :opplyser: Hvordan er det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dag har vært fin. Har jobbet. Jeg må også på butikken. Venter på at noen skal komme hit så jeg kan dra på butikken. Så slipper sønnen min å være alene uten at han vet om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva trente du, Guriane?

Jeg var på aerobic i dag jeg.

Mia, kom det noen?

Jeg jogget :opplyser: Aerobic kunne jeg også tenkt meg å prøve. Er det bra trim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aerobic er morsomt! Den kombinasjonen vi har nå er litt rolig, men i går var det bedre enn på lenge.

Step og aerobic er mine to favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Sambo har bilen i helga, og jeg hadde så lyst å komme meg på trening, men senteret mitt ligger på andre siden av byen. Bah.. Ta buss tar 40 min. Ikke det at det er langt, men den går en omvei for å plukke opp alle folk i verden!

Jeg hadde litt lyst å shoppe i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke orker å ta buss i 40 minutt for å trene, det hadde ikke jeg orket.

Du får heller ta deg en tur innom kjøpesenteret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Eller faktisk jogge. I skikkelig snøvær! Det er ganske uutholdende! Men må kanskje prøves. Om sommeren trener jeg nesten ikke inne i det hele tatt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det :snø: skikkelig tett tidligere i dag, men nå ser det faktisk ut som det lysner! Jippi! Bra for sambo som skal kjøre 6 timer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå meget lyst på helg.

Kjedelig å være på jobb.

Har lyst til å stikke på butikken å kjøpe meg en kanelbolle i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så greit å være på jobb på fredager, pga av at der faktisk er helg nesten :nigo: Da er det liksom så lenge til helg da, det er så godt å glede seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...