Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var gutt. Har du noen gang hørt en gutt si: "Jeg føler jeg har brukt denne dressen en million ganger"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var gutt. Har du noen gang hørt en gutt si: "Jeg føler jeg har brukt denne dressen en million ganger"?

Jeg brant hull i ryggen på min med en sigg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den beste dressen min og :nigo: Går bra med deg, Kitten?

Lørdagsmodus?

:troest: Men det var fremdeles morsomt. :fnise:

:jepp: Det går bra med meg. Nå er jeg i lørdagsmodus. Skal i bursdagsfest i kveld. Går det bra med deg? Hva skal du i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..Det er verre i Bodø.. :fnise:

Vi kan bosette oss i Hawaii. Der er det varmt og godt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan bosette oss i Hawaii. Der er det varmt og godt. :jepp:

Høres veldig lurt ut..eller Thailand, men da må vi bo i fjellene, slik at vi overlever en evt. tsunami!

Jeg gikk for livskjørtet og silketoppen i dag, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig lurt ut..eller Thailand, men da må vi bo i fjellene, slik at vi overlever en evt. tsunami!

Jeg gikk for livskjørtet og silketoppen i dag, jeg! :)

Thailand fint ut. En venninne av meg spurte om jeg ville være med til Thailand en gang, men jeg er visstnok bare en erstatning for kjæresten hennes for han vil ikke være med. :snurt:

Så bra du har bestemt deg. Jeg jobbber ennå med saken, men jeg nærmer meg i alle fall at jeg skal se på alternativene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand fint ut. En venninne av meg spurte om jeg ville være med til Thailand en gang, men jeg er visstnok bare en erstatning for kjæresten hennes for han vil ikke være med. :snurt:

Så bra du har bestemt deg. Jeg jobbber ennå med saken, men jeg nærmer meg i alle fall at jeg skal se på alternativene. :ler:

Hvem i all verden vil IKKE være med til Thailand?? :sjokk:

Hehe, ja du finner vel noe du også! :)

Jeg drikker iskaffe! nam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en veldig fin kveld, og vil med dette komme med dagens takknemmligheter:

1 Fin kveld med venner

2 Hummus (den var ekstra god i dag :ler:)

3 Bilen min

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en fin kveld! Og har masse besøk. Men alle sitter på dataen og spiller, derfor sitter jeg litt her :nigo: Vi har spist gryterett, brownies med vaniljeis, og smågodt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...