The Kitten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2901 Del Skrevet 1. januar 2010 Du sier noe der, Trulta. Skal vi gjøre et unntak? Jeg har ingen planer for i morgen kveld, så kg-kveld passer meg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #2902 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg hadde en fin kveld i går. Min bror og min far har spist i dag, men ikke jeg. Vin og øl er tillat. Det var vi jo enig om. Selv har jeg tenkt å holde meg til kun én enhet per uke. Har ennå ikke smakt linseburgere. Tror du eller Pjukset må komme og lage noen til meg. Jeg tror nok Pjukset er litt flinkere til det enn meg Men det er jo ikke torsdag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #2903 Del Skrevet 1. januar 2010 Du sier noe der, Trulta. Skal vi gjøre et unntak? Jeg har ingen planer for i morgen kveld, så kg-kveld passer meg bra. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2904 Del Skrevet 1. januar 2010 -Hva består den linseburgeren av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2905 Del Skrevet 1. januar 2010 Linser i alle fall. Nå gleder jeg meg til kg-kveld i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2906 Del Skrevet 1. januar 2010 HAdde vært morsomt å smakt den. Vårruller hadde vært godt nå. Jeg vet ikke hva jeg skal i morgen kveld, mulig det ikke blir kg kveld på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2907 Del Skrevet 1. januar 2010 HAdde vært morsomt å smakt den. Vårruller hadde vært godt nå. Jeg vet ikke hva jeg skal i morgen kveld, mulig det ikke blir kg kveld på meg. Vil ikke du være med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #2908 Del Skrevet 1. januar 2010 ingen kg på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #2909 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2910 Del Skrevet 1. januar 2010 Vil ikke du være med oss? ingen kg på deg? Men jeg kan sitte lenge i dag Hvem er med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #2911 Del Skrevet 1. januar 2010 Men jeg kan sitte lenge i dag Hvem er med? Ikke jeg.. vi skal spille et brettspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. januar 2010 #2912 Del Skrevet 1. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2913 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er trøtt, og så tenkte jeg at jeg skulle lese litt. Så jeg går og pusser tenner og legger meg. Pjukset: Jeg har begynt på alger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2914 Del Skrevet 1. januar 2010 Skal spise middag/kveldsmat jeg nå, siden jeg tidligere i dag spiste frokost/brunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #2915 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg skal spille brettspill nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. januar 2010 #2916 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er trøtt, og så tenkte jeg at jeg skulle lese litt. Så jeg går og pusser tenner og legger meg. Pjukset: Jeg har begynt på alger igjen. Gratulerer, Kitten! Har du pusset tennene allerede? Jeg skal også legge meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2917 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg skal spille brettspill nå. Hvilket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2918 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har allerede fått i meg blåbær, banan, druer og lelle i dag. Strømmen forsvant i natt, men axbo gjorde jobben sin like vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. januar 2010 #2919 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva er axbo? Jeg skal snart spise frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #2920 Del Skrevet 2. januar 2010 -Hva består den linseburgeren av? jeg laget med grønne linser, gulrot, selleri, ett egg, salt, pepper og spisskummen Og litt potetmel Hva er axbo? Jeg skal snart spise frokost. Vekkeklokken hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå