Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan står det til da, jenter?

Hatt en bra jul?

Jeg er hjemme og koser meg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg ;)

Var ute en tur i går, og var ikke hjemme før langt på dag. Det er så utrolig koselig og treffe gode gamle venner :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg har leste bok i hele går kveld. Det var derfor jeg ikke var på kg. :opplyser:

Leste ferdig Det tapte symbol. Den minnet om Da Vinci koden og Engler og Demoner, men den var veldig bra. :jepp:

Kanskje jeg også skal lese bøkene til Åsa Larsson (var det det hun het? :klø: ). Får se om de har de på biblioteket.

Bahia: Du må si hva du synes om Tyskerungen. Fikk du noen andre bøker også forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leste bok i hele går kveld. Det var derfor jeg ikke var på kg. :opplyser:

Leste ferdig Det tapte symbol. Den minnet om Da Vinci koden og Engler og Demoner, men den var veldig bra. :jepp:

Kanskje jeg også skal lese bøkene til Åsa Larsson (var det det hun het? :klø: ). Får se om de har de på biblioteket.

Bahia: Du må si hva du synes om Tyskerungen. Fikk du noen andre bøker også forresten?

Jeg har savnet deg :klemmer:

Jeg fikk ingen andre bøker, nei. Hadde ønsket meg den siste boken av Camilla Läckberg også, men den fikk jeg ikke. Må vel kjøpe den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da så ;)

Hvor er du fra, Appy?

Fra kalde nord :)

:klappe:

Leste du det på bergensk da?

Ja, det gjorde jeg :fnise:

Godt å se deg igjen, kitten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se dere alle sammen. :hug:

Nå er jeg søvning, så jeg sier :natti: I morgen skal jeg lese bok og treffe venner, så tror ikke jeg kommer innom kg. Så da sier jeg :natti::sove: godt og ha en flott dag i morgen. :klem:

Ps. Jeg har ikke glemt FV, men det hang seg opp da jeg skulle åpen :gave: mine. :snurt:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har lest alle bøkene om Erica Falck.

De bør du lese en gang, Kitten!

Sove godt!

Har ikke lyst til å legge meg jeg...

Bli oppe med meg da :nigo:

:hoppe:

Har du fri i morgen, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...