Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #2721 Del Skrevet 26. desember 2009 Ah, ja jeg skjønner. Du kan jo kjøre en tur på Foody eller Tempokrysset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 26. desember 2009 #2722 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei, det er presset sesamfrø, slags sesampasta som kjøpes på krukke Hvor i butikken står dette da? jeg liker den knekke lyden gilde pølse lager serru Håper ikke du tar Daniels pølse da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #2723 Del Skrevet 26. desember 2009 blakk og uten bil:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #2724 Del Skrevet 26. desember 2009 spiser havregrøt med jordbær oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #2725 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvor i butikken står dette da? Det husker jeg ikke, trolig sammen med linser og alternativ mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #2726 Del Skrevet 26. desember 2009 spiser havregrøt med jordbær oppi Godt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #2727 Del Skrevet 26. desember 2009 skal lage noe spagetti og kjøttdeig opplegg senere. men gadd ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 26. desember 2009 #2728 Del Skrevet 26. desember 2009 Sønnen min vil ikke sove Typisk det når jeg er alene hjemme, for da er det bare jeg som må springe frem og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #2729 Del Skrevet 26. desember 2009 hehe så artig. da får du litt trim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #2730 Del Skrevet 26. desember 2009 Sønnen min vil ikke sove Typisk det når jeg er alene hjemme, for da er det bare jeg som må springe frem og tilbake Jeg kan hjelpe deg, jeg er flink til å legge barn. Jeg bare til de ikke orker mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 26. desember 2009 #2731 Del Skrevet 26. desember 2009 hehe så artig. da får du litt trim Jeg har trimmet nok i dag Jeg kan hjelpe deg, jeg er flink til å legge barn. Jeg bare til de ikke orker mer. Ta gjerne turen opp hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #2732 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvilken del av trønderbyen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 26. desember 2009 #2733 Del Skrevet 26. desember 2009 Den østlige delen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #2734 Del Skrevet 26. desember 2009 Den østlige delen Det er den beste delen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 26. desember 2009 #2735 Del Skrevet 26. desember 2009 Det syns jeg også Har du vært mye i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #2736 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg bodde i Trondheim i 3 år. Er født der, men oppvokst "sørafor". Siden mesteparten av slekta bor i trøndelag tenkte jeg å gi det en sjans, men jeg trivdes i grunn ikke og løp tilbake hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #2737 Del Skrevet 27. desember 2009 Her holder :snø: på å vekk. Men jeg er fornøyd med at vi hadde hvit jul da. Juledagene har gått med til julebesøk og inntak av mye god mat og drikke. I går var vi hos min tante og fikk helt fersk (les torsk). Den var hentet opp fra havet bare noen timer før vi fikk den servert. Første juledag hadde vi besøk og serverte (les kalkun). Den yngste sønnen til min kusine spiste bare gulrøtter da. Ungen er helt besatt av gulrøtter! I går stjal han t.o.m. nesen til for å spise den. Til jul fikk jeg: En pysjamas, en tunika, en kinobillett, sjokolade, to bøker (Dan Brown: Det tapte symbol og Jodi Picout: Handle with care) og så fikk jeg penger. Det var det + bøkene jeg hadde ønsket meg. Jeg er kjempefornøyd med alt jeg har fått. I dag skal jeg ingenting og det er egentlig ganske deilig. I morgen skal jeg treffe en hel gjeng med venner. Mange av dem har jeg ikke sett siden august/september så det blir kjekt å se de igjen. Jeg skal også treffe noen venner på tirsdag. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. desember 2009 #2738 Del Skrevet 27. desember 2009 Her holder :snø: på å vekk. Men jeg er fornøyd med at vi hadde hvit jul da. Første juledag hadde vi besøk og serverte (les kalkun). Den yngste sønnen til min kusine spiste bare gulrøtter da. Ungen er helt besatt av gulrøtter! I går stjal han t.o.m. nesen til for å spise den. Det var jammen fersk fisk!! Her har snøen begynt å lave litt ned, men vi har meget lite i forhold til østlandet. Men ønsker ikke så mye mer snø nå, for det betyr at jeg må måke. Jeg har tenkt meg på jobb imorgen, men har ikke lyst til å måke først. Jeg har sett sesong 1 av lipstick jungel, den var veldig bra. Har The Hills, noen som har sett den?? Har sett bare litt av den, ikke ferdig med episode 1 en gang. Fine gaver, TK! Jeg er også fornøyd med mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. desember 2009 #2739 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg bodde i Trondheim i 3 år. Er født der, men oppvokst "sørafor". Siden mesteparten av slekta bor i trøndelag tenkte jeg å gi det en sjans, men jeg trivdes i grunn ikke og løp tilbake hjem Hvor i byen bodde du da? Her holder :snø: på å vekk. Men jeg er fornøyd med at vi hadde hvit jul da. Juledagene har gått med til julebesøk og inntak av mye god mat og drikke. I går var vi hos min tante og fikk helt fersk (les torsk). Den var hentet opp fra havet bare noen timer før vi fikk den servert. Første juledag hadde vi besøk og serverte (les kalkun). Den yngste sønnen til min kusine spiste bare gulrøtter da. Ungen er helt besatt av gulrøtter! I går stjal han t.o.m. nesen til for å spise den. Til jul fikk jeg: En pysjamas, en tunika, en kinobillett, sjokolade, to bøker (Dan Brown: Det tapte symbol og Jodi Picout: Handle with care) og så fikk jeg penger. Det var det + bøkene jeg hadde ønsket meg. Jeg er kjempefornøyd med alt jeg har fått. I dag skal jeg ingenting og det er egentlig ganske deilig. I morgen skal jeg treffe en hel gjeng med venner. Mange av dem har jeg ikke sett siden august/september så det blir kjekt å se de igjen. Jeg skal også treffe noen venner på tirsdag. Ha en fin dag alle sammen! Hei TK Så bra du hadde en fin jul Jeg fikk forresten også en bok, "tyskerungen" av Camilla Läckberg Svært så glad i gulrøtter den ungen var da jeg skal også treffe venninner i morgen. Vi har et årlig julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. desember 2009 #2740 Del Skrevet 27. desember 2009 Den boken er bra, Bahia! Har jeg anbefalt deg bøkene av Åsa Larsson? Solstorm, split blod og til din vrede går over (pluss 1 til som jeg ikke kommer på hva heter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå