NoAngel Skrevet 18. desember 2009 #2261 Del Skrevet 18. desember 2009 nei jeg er wicca vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2262 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) nei jeg er wicca vet du Selvsagt! My bad. Men jeg kjenner muslimer som feirer jul så det kunne jo være du også gjorde det. Endret 18. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #2263 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja de ville helt sikkert blitt glad for en velkomstkomite! Toget går herifra kl 8, og det tar visst 9 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2264 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja de ville helt sikkert blitt glad for en velkomstkomite! Toget går herifra kl 8, og det tar visst 9 timer. Hvor mange er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 #2265 Del Skrevet 18. desember 2009 ja, det er nok noe man bare gjør fordi det er koselig kanskje . så lenge alle er fornøyde kan de feire hva de vil for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #2266 Del Skrevet 18. desember 2009 Kjøper dere gaver til hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 #2267 Del Skrevet 18. desember 2009 jepp om du googler wicca tradisjoner kan du lese noen fine historier om den gamle joule. før jesus osv kom til verden. mye koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2268 Del Skrevet 18. desember 2009 Mine ble litt bløte inni Jeg brukte røde linser, hvitløk, løk, egg, salt, pepper og potetmel. Det sto i en oppskrift jeg fant. Hva bruker du? Hvor lenge må de steke for å bli litt hardere inni? -------------------------------------------- I dag har jeg bakt pepperkaker med sønnen min og noen slektninger Sønnen min ville heller spise deigen, enn å lage pepperkaker. Så var jeg på kirkegården og pyntet til jul der også Juletrepynt på et lite grantre som står der og masse lys Det ble veldig fint. Været var forferdelig, så jeg hadde på med min nye kjeledress Jeg så ikke så fin ut, men det gjør ikke noe for den var kjempevarm Jeg har ennå ikke smakt linseburgere. Dine høres gode ut, minus egget. Jeg spiser pepperkaker nå, men jeg har ikke bakt de. Jeg har kjøpt de på butikken. Det er helt forståelig at sønnen din heller ville spise deigen. Den er jo mye bedre enn de ferdige pepperkakene. Så bra det ble fint på kirkegården. Du så sikkert nydelig ut i kjeledressen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #2269 Del Skrevet 18. desember 2009 jepp om du googler wicca tradisjoner kan du lese noen fine historier om den gamle joule. før jesus osv kom til verden. mye koselig det skal jeg gjøre! I morgon, i morgon, men ikkje idag! Nei idag skal eg ikkje gjære det slag! Har jo allerede gjort en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2270 Del Skrevet 18. desember 2009 det skal jeg gjøre! I morgon, i morgon, men ikkje idag! Nei idag skal eg ikkje gjære det slag! Har jo allerede gjort en del.. Du har gjort masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #2271 Del Skrevet 18. desember 2009 Du så sikkert nydelig ut i kjeledressen din. Jeg regner med jeg var ganske uimotståelig Jeg var så fullpakket at jeg måtte gå pingvingangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2272 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg regner med jeg var ganske uimotståelig Jeg var så fullpakket at jeg måtte gå pingvingangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #2273 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har allerede samboer, så jeg trenger ikke tenke på å se sexy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2274 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er sant. Vil du ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #2275 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er sant. Vil du ha ? Jeg spurte nettopp i trultas dagbok om noen ville ha Jeg har selv som jeg propper i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #2276 Del Skrevet 18. desember 2009 Mine ble litt bløte inni Jeg brukte røde linser, hvitløk, løk, egg, salt, pepper og potetmel. Det sto i en oppskrift jeg fant. Hva bruker du? Hvor lenge må de steke for å bli litt hardere inni? Derfor må de etterstekes Røde linser funker ikke, de er for bløte i konsistensen. Bruk brune eller grønne. Brukte du ikke gulrot og sellerirot? Varm opp panna på full guffe og bruk mye olje (jeg bruker avokado, syns den funker best), og stek så det blir hard skorpe. Skru ned varmen og etterstek i noen minutter (jeg må rett og slett prøve meg frem og skjære av en bit gang for gang). Hva hadde du til? Smaker supergodt med avokado, tomat og blomkålpurè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. desember 2009 #2277 Del Skrevet 18. desember 2009 Hva ble det forresten? Wok eller taco? Det ble taco. Jeg har smurt mine hender.. Og støvsugd og vasket rommet til sønnen min, og skiftet på senga hans. Og så har jeg kjøpt teppe til nystua. Det har jeg lagt under spisestua mi, og for å få gjort det så måtte jeg jo støvsuge og vaske gulvet der også. Så har da fått gjort litt i dag. Har liksom hatt ånden over meg i dag. I tillegg har vi hatt besøk av svigers og en del andre i slekta som har vært her og levert og fått julegaver. Vi sendte de julegavene vi fikk med svigers ettersom vi skal være der i jula. Så blir det ikke fullt så mye å ta med for oss når vi drar nedover Wow, du er dyktig, Mia!! I dag har jeg bakt pepperkaker med sønnen min og noen slektninger Sønnen min ville heller spise deigen, enn å lage pepperkaker. Så var jeg på kirkegården og pyntet til jul der også Juletrepynt på et lite grantre som står der og masse lys Det ble veldig fint. Været var forferdelig, så jeg hadde på med min nye kjeledress Jeg så ikke så fin ut, men det gjør ikke noe for den var kjempevarm Jeg holder med sønnen din i å spise deigen, den er best Så fint at dere pynter på kirkegården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2278 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har forspist meg på sjokolade og pepperkaker. Men jeg må jo bygge opp et lager til etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. desember 2009 #2279 Del Skrevet 18. desember 2009 Ett sukkerlager?? Men det er lov å kose seg. Fornøyd etter finalen? (regner med at du ikke er det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #2280 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg så ikke på finalen, men skal jeg tro ryktene så er jeg SUR. Men jeg skal ikke la det ødelegge nattesøvnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå