mia83 Skrevet 3. september 2010 #5461 Del Skrevet 3. september 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. september 2010 #5462 Del Skrevet 4. september 2010 kattungen Jeg synes du skal reise jeg. Eller snakk med venninnen din om hva hun synes. Hun synes sikkert du skal reise. Ha en god helg P.S: Kattungen du har som profilbilde på fb er veldig søt, MEN du er mye søtere. Vurdert å bytte profilbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 4. september 2010 #5463 Del Skrevet 4. september 2010 Det skal jeg! Hvor var det da? Jeg er elendig på å se kjente når jeg går. Går alltid i mine egne tanker. Konge juleferie da, heldiggris Det var nok i denne veien der vi bor, men er ikke sikkert det var deg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2010 #5464 Del Skrevet 4. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5465 Del Skrevet 4. september 2010 kattungen Jeg synes du skal reise jeg. Eller snakk med venninnen din om hva hun synes. Hun synes sikkert du skal reise. Ha en god helg P.S: Kattungen du har som profilbilde på fb er veldig søt, MEN du er mye søtere. Vurdert å bytte profilbilde? Så kjekt å se deg igjen! Har vurdert det, men har ikke lyst til å ha bilde av meg selv. Er ikke noe spesiell grunn til det, jeg bare føler ikke for det. God helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5466 Del Skrevet 4. september 2010 Konge juleferie da, heldiggris Det var nok i denne veien der vi bor, men er ikke sikkert det var deg heller Hva hadde jeg på meg? Husker du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5467 Del Skrevet 4. september 2010 Hei, Mia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. september 2010 #5468 Del Skrevet 5. september 2010 Hei! Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. september 2010 Forfatter #5469 Del Skrevet 5. september 2010 Det går bra med meg. Jeg har vært ute på kafé med ei venninne i dag. og drukket . Det har vært strålende her, så måtte utnytte det fine været. I ettermiddag var jeg invitert på filmkveld hos ei venninne, men det fristet ikke å sitte inne i det fine været og se film. Nå skal jeg snart se Weeds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. september 2010 #5470 Del Skrevet 5. september 2010 Stikker bare innom en tur før jeg stikker i seng i morgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. september 2010 #5471 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. september 2010 #5472 Del Skrevet 17. september 2010 The Kitten!!! Hvor er du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. september 2010 #5473 Del Skrevet 18. september 2010 Kitten?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. september 2010 #5474 Del Skrevet 19. september 2010 Hva skjer??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. september 2010 Forfatter #5475 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg hadde noen dager hvor jeg ikke gadd å oppdatere dagboken min. Sant å si hadde jeg ikke så mye å skrive om. Når jeg endelig fikk lyst til å skrive igjen, fikk jeg problemer med pcen. Står det bra til med dere? Alt er bra med meg. Jeg leser for tiden en kjempegod bok som heter Shantaram. Den handler om en mann som rømmer fra fengsel i Australia. Han kommer til India, hvor han begynner å arbeide som lege i slummen. Så begynner han å jobbe for mafiaen, og lenger har jeg ikke kommet. Veldig bra bok! Basert på en sann historie, og jeg elsker alle bøker som er basert på sanne historier. Den har en del morsomme replikker i seg. For eksempel: "Du var naken Lin! Naken! Og uten klær! "Du ba meg jo om å dusje." "Ja, men du var naken og uten klær." Eller: "Du må komme, den er den overraskelse, noen venter på deg." "Det er ikke en overraskelse nå som du har sagt det." "Jo, for hvis jeg ikke sa det ville du komme til å få den sjokk. Og det er den dårlige ting. Den sjokk er som den overraskels, bare at du ikke er forberedt på den." Nå har jeg to dager igjen på jobb, så har jeg langhelg. I går var det kjempetravelt, og herr og fru Boms skal sørge for at jeg får lønnsforhøyelse. Herr Boms: Du gjør en kjempejobb! Du fortjener lønnsforhøyelse! Fru Boms: Ja, så sannelig! Herr Boms: Det skal vi ta oss av. Fru Boms: Ja. Det skal vi. Overlat det til oss. Mine foreldre reiser til Tyrkia på golferie på lørdag, så da skal jeg kose meg hjemme alene en uke. De skulle egentlig dra i april, men da ble de jo stoppet av vulkanutbruddet i Island. Jeg krysser fingrene for at Katla holder seg i ro. X Jeg kommer sannsynligvis tilbake på lørdag, og stikker innom deres dagbøker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. september 2010 #5476 Del Skrevet 22. september 2010 Er det kjøleskapmagneter du tenker på? Jepp. Biltema har, men der var jeg før jeg fant ut at jeg trenger flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. september 2010 #5477 Del Skrevet 23. september 2010 Så godt å høre at det går bra The Kitten! Jeg liker også bøker fra virkeligheten! Hvem har skrevet boka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. september 2010 Forfatter #5478 Del Skrevet 25. september 2010 I formiddag reiste mine foreldre til solfylte Tyrkia med et vennepar. De skal være der en uke og spille golf. Jeg har tatt et bad, kuret håret mitt og spist middag. Nå tar jeg fotbad og spiser smågodt. Det er meldt strålende har i morgen, så jeg har en veldig stor plan om å gå en fjelltur. Det er jo så vakkert i fjellet nå med alle de flotte høstfargene. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Jeg må fortelle en historie fra jobb. En ung pike kommer inn og spør om hun kan få gavepapir selv om hun ikke har handlet hos oss. Jeg sier at hun blir nødt til å kjøpe en rull. Etter litt om og men kjøper hun en rull. Tror meg, den er ikke dyr. Koster godt under ti kroner. Jeg fortsetter med det jeg holdt på med, og glemmer piken. Så kommer hun bort igjen en stund senere og spør: Kan du pakke dette inn for meg? - viser masser varer fra en annen butikk. Det kan jeg dessverre ikke. Hvorfor ikke? Jeg ble ganske paff, og visste ikke helt hva jeg skulle si. Vi pakker ikke inn for våre egne kunder engang. Selvfølgelig hjelper vi gamle damer, eller hvis det er noe som er vanskelig å pakke inn, men i utgangspunktet skal altså kunden pakke inn gavene selv. Det eneste jeg klarte å si var "jeg pakker veldig stygt." Ikke det beste svaret, men jeg var i det miste ærlig da. Mia: Boken jeg leser er skrevet av Gregory David Roberts. Boken er filmatisert også, Johnny Depp spiller hovedrollen som Mr. Lin, eller Herr Penis som navnet blir på norsk. Nei, nå må jeg få føttene opp fra fotbadet. Vannet begynner å bli kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2010 #5479 Del Skrevet 26. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2010 #5480 Del Skrevet 26. september 2010 Du må legge ut en link av den sparebøssa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå